Multide Barış var...
Yeni yıla girmiş bulunmaktayız. Ben hâla aynıyım, bir değişiklik yok ama yeni yıldan dileklerim vardı herkes gibi. Yatakta uzanmış bunu düşürken gözüme Uraz'ın aldığı parfüm takıldı, gerçekten yağmur gibimi kokuyodum? Yağmur nasıl kokardı ki hiç dikkat etmemiştim, ben hem yağmurdan sonraki toprak kokusuna dikkat etmiştim. Uraz nasıl ayırdı ki ikisini...
Yataktan kalktım ve banyoya girip güzel bir duş aldım sonra kıyafetlerimi giymeye başladım. Bugün Damla ve Barışla sinemaya gidicektik.
Yarım saat sonra evden çıktım ve avm nin önüne geldim, Barış ve Damla beni sinema salonunun önünde bekliyolardı. Beni farkeder etmez yanıma geldiler birbirimizle kucaklaştık sonra film seçmeye karar verdik.
"Damla o aşk filmini at kafandan girmiycez oraya" dedim ama o hâla diretiyodu. Bu sefer Barışa yalvardı "Barış lütfen girelim o filme ben o filmi aylarca bekledim lütfen lütfen lütfen" yavru maymun gibi bakmaya başladı. Evet maymun çünkü o benim küçük maymunun.Sonuç olarak Damla maymununun dediği oldu. Şuan Damla ben ve Barış yanayana oturmuş o vıcık şeyleri izliyoduk. Damla hayranlıkla izlerken Barış ve ben yüzümüzü buruşturup birbirimize baktık tipimiz o kadar komik olmuştu ki gülmeye başladık sonra Barış bana yaklaşıp kulağıma fısıldadı
"hep böyle gül denizim" Barış herzaman bana denizim der çünkü çok sakin bir görünümüm altında sert dalgalarım vardı içimde bir sürü balık barındırmama rağmen sadece bana özel hissettirenlere önem verirmişim. Ben böyleydim."Siz yanımda olduğunuz sürece ben hep böyle gülerim bay yıldız." o da benim yıldızımdı içimde yani denizimde barındırdığım yıldızım denizin yıldızıydı o. Barış benim kardeşimden öte canımdı Damlada öyle.
Biz birbirimize böyle tebessüm ederken bi ağlama Sesi duyduk yanıma bakmamla Damla'nın ağladığını farketrik. "Neden ağlıyon maymunum" dedim. O da "çocuk kızı bıraktı" dedi hıçkırıkları arasında o an gözlerim dolmuştu Semih'in beni bırakışı geldi aklıma kalbimindeki o soğukluğu hissetim Damla pot kırdığını farketmiş olacak ki "özür dilerim yani şey amaaan" diyip sarıldı bana Barış da ikimize beraber sarıldı.
"Yok canım özür dilemen gerekmiyo unuttum zaten ben" dedim soğukkanlı olamaya çalışarak.
Güldük ve sinema salonundan beraber çıktık.Eve geldiğimde çok yorgun olduğum için uyuyakalmışım.
***
Alarmın sesiyle uyanmaktan daha kötü olan şey okul için sabahın köründe alarm sesiyle uyanmak. Söylenerek banyoya gidip elimi yüzümü yıkayıp odama geri döndüm, kıyafetlerimi giyip aşağı indim."Günaydın bitanem" dedi annem o kadife sesiyle.
"Günaydın" dedim bende.
Bi şeyler atıştırdıktan sonra babam beni okula bıraktı.
"Günaydıııın" dedi Damla cıvıldayarak onun bu haline gülerek "günaydın. Hayırdır bugün pek neşelisin" "evet emreyle girdiğimi iddiayı kazamdımda bana bi poşet dolusu çikolata alcak gel bize beraber yiyelim." böyle cömert kanka her eve lazım hemen kabul ettim.Sınıfa girdiğimizde Uraz'ın sıramda oturduğunu gördüm. Hayırdır qardaş? Diyesim gelsede demedim. "Sıranı mı karıştırdın?" dedim nıçladı. " ee o zaman napıyon bu sırada. Kalk Barış gelcek birazdan" dedim kaşları çatılmıştı "senin bu Barış dediğin kişi sevgilin mi? " demişti o an gözlerim kocaman açıldı "saçmalama o benim kardeşim ve sende şimdi kalkıyosun burdan!" dedim sert bi şekilde tınlamadı bile. "Hey! sana diyorum Soydemir" dedim sesimi yükselterek.
Bana baktı ve "kalkmıyorum oturcaksan otur oturmayacaksanda git" dedi. Onu dövmeyi ne kadar istesemde oturdum inat değilmi gitmiyorum.
2. Ders bitmişti ve hâla Barış gelmemişti meraklandım. Hemen aradım telefon açılınca "Barış nerdesin?" dedim tedirgince o da "hastayım denizim" dedi "geçmiş olsun yıldızım okul çıkışı maymunla uğrarız sana" dedim ve kapattık.
Arkamda birinin olduğunu hissedince ani bir şekilde döndüm ve Uraz'ın çatık kaşlarıyla göz göze gelmem bir oldu.Meraba arkadaşlar bu benim ilk kitabım gibi bi şey bazı hatalar olabilir kusuruma bakmayın.
Eğer kitabımı beğendiyseniz yorum ve beğenilerinizi bana sunun çok mutlu olurum.
Şimdiden çok teşekkürler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Sayfa
Teen FictionÇok zordu günlerim ne yapacağımı hiç bilmiyordum ama üstesinden gelmek zorundayım bunun için en doğru karar yeni sayfa açmak...