TANITIM

65 5 0
                                    

ASEL KAYA : zeki, duygusal ama kimseye pek belli etmeyen sıcak kanlı biri aslında ama bunu herkes fark etmiyo taaa ki tanıyıncaya kadar soğuk olmasının sebebi geçmişte yaşadığı bir takım olaylar onu feci şekilde yaralayan olaylar! Ne sınıfın popisi ne de sınıfın eziği kendi halinda gül gibi geçinip gidiyo...

DAMLA YILMAZ: tatlı mı tatlı bir kız. Asel'in en yakını hatta kardeşi her zaman onun yanında olan dost gibi dost. Az birazda çılgın.

GİZEM AKSU: Asel'in başlıca düşmanı. Onu hiçbir zaman çekememiştir zaten. Asel'i yaralamakta onunda büyük bir payı var.

URAZ SOYDEMİR: soydemir kolejinin sahibi daha doğrusu sahibinin oğlu.
Kapalı kutu olarak da tanımlayabiliriz onu...

KAAN BULUT: Uraz'ı hem sinir kaynağı hem de kardeşi diyebiliriz. Çok tatlı hafif çocuk ama yeri geldiğinde de adam gibi adam diyebiliriz onun için.

EMRE YILMAZ: Damla'nın ikizi. Her daim Damla ve Asel'e sahip çıkan abimiz. Çok sert biri olabilir ama Asel ve Damla' nın yanında onu tanıyamazsınız...

SEMİH KARA: Uraz'ın düşmanı ve Asel'i derinden yaralan kişi. Bildiğiniz pislik bir herif.

BARIŞ GÜZEL: Asel ve Damla'nın kankası. Tatlı ama bir o kadarda sert. Şimdiye kadar hiç sevgilisi olmadı sebebi ise kalbinde sakladığı o kişi. Acaba kim?

Yeni SayfaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin