.1.

825 29 2
                                    

  Ja edhe nje dite tjeter shkolle e zakonshme, shkolla ishte bere nje rutine e perditeshme . . Merzia Genten e ndiqte ngado , . !!! Ishte e marte dhe mbas mesimit dolen si zakonisht per kafe ne lokalik me te afert me universitetin .. Ishite ulur ne tavoline me 3 miqte e saj me te mir ,Jeten,Elonen dhe Denin . . dhe si zakonisht po flisnin per te perditeshmen e tyre . . .
Deni: Si ju ka lali juve goca ??
Jeta : Po Mir mo Den, ca do na gjej neve ??!
D:Oo Jeta po un e di qe je mir ti mi zemer se kush eshte I dashuruar perher mir eshte . . !! Po e kam me keto bukuroshet e tjera ketu . . !!
Genta: Po ne mir jemi Deni po ti si je ?! . .
Elona: Ehe spo me dukesh mir Den . . . Ke ndonjegje qe se nuk e dim akoma . . !!?-Shtoi Elona
D:Jo El jo . . Eshte e ver8 qe jam pak I merzitur po do kaloj . . Si gjithmon – Ne kete kohe bie telefoni i Jets ishte daja I saj . . ajo telefonat nuk ishte e zakonshme , Jeta pa vonuar iu pergjigj . . . !!
J: Daj . .Si je ti kemi kohe pa folu ?!. .
Artuti(daja):Un mir me daj po duhet te vish ketu . . ?
J:Ketu ku ?? ka ndodhur gje ??
A:Ne shtepin tende Jet . . kur te vish ta shpjegoj – qe nga zeri ai nuk dukej mir . . .Jeta e kuptoi se dicka nuk shkonte . . !!Dhe sic ishte ashtu u ngrit me vrull nga tavolina . .
G:Ooo Prit ku po shkon cfare ka ??!- foli genta e shqetesuar
J: Nuk e di Gent po me duhet te iki ne shtepi . .
G: Ok po vij edhe un me ty . . !
J: Jo jo Gent nuk prish pun . .!
G:Po po te them dhe mos e vazhdo me – kembenguli ajoo !!
D:Ej vajza tju coj un qe te shkoni sa me shpejt si thoni ??!- foli Deni
J: Ne regull den po te lutem pak shpejt –dhe sic ishin ashtu u nisen per ne shtepine e Jetes ku rruga iu duk nje pafundesi . . !!
Mberiten tek shtepia e Jetes . . !! Shum njerez po dilnin qe aty . .
J:Oh jo mos te lutem te mos jete ajo qe po mendoi !!- me vrap hapi deren dhe u nis per tek hyrja e saj . . !!Ngjizte shkallet si e cmendur ,ndersa perpara i del Artani . .
J:Daj ca po ndodh . . te lutem me thuaj qe babi im eshte mir . . te lutemmm. . . –fliste Jeta duke qare .!!

A: Sa do doja ta thoja kete zemer . . –uli koken ai dhe e perqafoi . .
J:Joooo Jooo . . –duke qare u fut brenda ne shtepi . . !! Ne mes te dhomes gjendej babai I saj I shtrire ne nje arkivol . .
J:Baa . . babi ime I bukur . .!! Pse ti o zot , pse jo un . .!!-filloi te qante me te madhe . . .Mbas saj u ul Besa ,e ema .Me lot ne sy dhe me nje fytyre te lodhur nga te qarat po nxirte disa fjale nga goja ,per te inkurajuar vajzen e saj . . . !!
B: Zemra e mamit . . babi nuk do te te shikoi keshtu . . !!
J: O ma sikur te me shikonte edhe njeher dhe te me theriste "Princesha Ime" . . !! Oh maa ca do bej ne pa te . . ?! –te dyja qanin . . askush nuk mundi ti ndalonte ato lot sepse nuk kish rugzgjidhje tjeter . . !! Genta ndodhej e ulur ne nje karige aty ne cep te dhomes dhe pasi i pa te dyja ashtu u afrua per tek ato .
G: Jeta ,duhet te behesh e fort zemer . . ke nje arsye me shum per te ecur perpara .Babi jot te donte te qeshur ,te lumtur ,trime . .
J: Gent se ke iden si ndihem ,e dija ky kancer I mallkuar do I merte jeten gjes time me te shtrenjt . . Dua te iki bashk me te . . –U afrua shum afer arkivolit te tij . . .
J:O baa hapu me lir edhe mua vend aty ,ste le vetem . . .te lutem me degjo . . me shiko jam un bebi jot i vetem qe te do me shum se jeten e saj . . Baa me degjon te lutemmmmmm . . – Uleriste ajo !!
Mbrapa saj u duk nje djal I gjate ,I bukur ,I cili e ndihmoi te cohej nga aty . . !!
Mbasi e ndihmoi te ngrihej nga aty , e coi nga dhoma tjeter . . Ndoshta po perpiqej ta qetesonte . . !!
Genta po rinte me Besen te emen e Jetes ,ku papritur te dera e dhomes hyri perseri I njejti djal qe ndihmoi Jeten te conte tek dhoma tjeter . . .
-Kush eshte Genta ?? –u degjua ai . . .Genta e pa me habi dhe u ngrit me kembe . . !!
G: Une . .
-A ka mundesi te vini pak ju kerkon Jeta . .
G: Po patjeter !!-U nisen te dy per ne dhomen tjeter . . . –Zemer cfare me deshe ??
J:O Gent pas gjith kesai harova te lajmeroj Sandrin . . !-sandri eshte I fejuari I Jetes , nje nga mbeshtetjet me te mbedha qe kish deri me tani . . .
G: Mos ki merka zemer e mar un ne telefon qe tani . . vetem ti te jesh mir . . !!-mori telefonin dhe filloi te formonte numrin . . .
G: Sandri ckemi Genta jam . . Si je ti ??
S: O Gent ,un mir ti si je ?
G: Mir Sandri mir ..po duhet te vish ne shtepin e Jetes . . !!
S:Psee?? Cfare ka ndodhur ? Eshte mir ajo ??...
G: Jeta eshte mir . . sa per gjerat e tjera ti shpjegoi ketu ne rregull . . !!?-Nuk vonoi shumm dhe te dera u duk Sandri . . Jeta sa e pa iu hodh ne qafe dhe filloi te qante akoma me shum . .
S: Zemer ca ka ndodhur ? Pse gjithe keta njerez ketu ?Babi jot eshte mir apo jo ?-Jeta tundi koken ne shenj mohimi . .!! Sandri e perqafoi fort Ndersa Jeta kishte vene duart ne fytyren e saj dhe nuk pushonte se qari . . !!
Kur i pan ashtu . . Genta dhe Djlai u ndjen te tepert dhe te dy dolen nga dhoma duke terhequr deren nga pas pa ber zhurme . . . !!
Dolen te dy nga dhoma ne koridorin perjashta . . !!
Asnjeri nga nuk e kish mendjen . . .
Sa keq te humbasesh njeriun qe do me shum . . -u degjua ai !!
G:Po pff cti besh . . keshtu e ka shkruajtur zoti !!
Emm po nuk jemi prezantuar akoma ne te dy . . !!-ndryshoi tem ai Un quhem Egland . .......  

G:Gezohem Un quhem Genta . . -buzeqeshi ajo
E:E di e di ta mesova emrin tani . . harrove isha un ai qe te thiri per tek Jeta . . -qeshen te dy !!
G:Po ke shum te drejt . . .!!
Kaluan shum ore ne shtepine e Jetes . . dhe prinderit e Gentes ishin ber merak . . .!! Mes gjith asaj remuje gjeti telefonin . . dhe mori te emen . . !!
G:Ma Genta jam te mora te te them se sot nuk do shkoj ne shtepi se jam tek Jeta . . dhe Jetes i ka vdekur babi ,me duhet qe qendroj ketu per cdo qe qe ju nevojitet Jetes dhe Teta Beses . . .
- Ne rregull zemra e mamit . . Ngushelloi nga ana jon Jeten dhe Besen . . un po pata mundesi mund te vij nga puna aty . . !!
-Ne rregull ma . . Mos u lodh shum . . .!!
Pasi mbylli telefonin me mamin ,Besa u tha Eglandit dhe Gentes Te shkonin te benin lajmerimin e vdekjes . .
G:Po per mua nuk ka problem Teta Besa , te duhet ndonjegje tjeter ?? Foli Genta
B:Jo zemer joo .. shum faleminderit . . -foli ajo me nje fytyr te lodhur . . !!
Pasi ben lajmerimet , perpara iu del mami i Gentes !!
G:Maa Ckemi? Ku po shkon ,tek Jeta ?
-Po Zemer po ju ku ishit ?
G:Ne ishim per lajmerimet ma ??A po ky eshhte kusheriri i Jetes ma . .!!
E:Ckemi Zonj . . ?- foli ai duke i zgjatur doren
-Mir bir ,Ti si je me jen shum keq per kete qe ndodhi . .
E:Pff -shfryu ai- Cfare ti besh zonj , kur e thot zoti eshte e vendosur
-Ehh. . . - U Nisen te 3 peer ne shtepin e Jetes gjat gjith rruges nuk folem anjee fjale

Kaloi 1 dite dhe po ate dite behej varimi . . !!Te gjith ishin te lodhur ,te raskapitur . . .!! Genta qendronte perkrah Jetes te dyja qanin . . .!!Ishte dicka qe nuk perballohej . . perkrah tyre qendronte Sandri dhe Eglandi !! Mbas varimit shkuan te gjithe. . . Jeten dhe Besen I vun ne gjum me nje ilac . . . !!Genta mbas varimit shkoi ne shtepi , u ul ne divan dhe po mendonte dhe luste zotin qe mos tia largonte njerzit qe donte me shum ne kete bote . . .dhe falenderonte qe I kishte . . .!!.  



'Ndiq Zemren 'Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora