Ata ted y e perqafuan dhe I folen . .!!
-Do ta sjellim Blen te premtoim Van ok mos qaj me . .!!Nisemi sa nuk po vete edhe me von akoma . .!!TE tre ndodheshin aty si gjithmon . .!!Disa palate para magazines ku ndodhej Bela me shum femij te tjere . .!!
-Ne pot e presim ketu nderkohe do theras edhe disa perforcime . . mo ski frik trim ok . .!!-foli shefi I policis duke e qetesuar . .!!
-Joo nUk kam frik shef . . !!-me hap ate shpejt pa vajtur ora 5 ai u fut Brenda . .!!I ra deres ku qendronte miri . .!!
-Hyrr !!
-Mirmengjes Zoteri . .!!
-Uuuu Djali Jetim . .!!Erdhe sa I perpikt qe qenke . . !!-Ledioja ishte gati te nxirte pistoleten e te mbaronte pun njeher e mir me ate person .. por jooo ,Vendosi ta permbante veten . .!!
-Poo jam I perpikt zoteri nuk dua ta humbas punen . .!!
-Okk por para se te fillosh punen me duhesh per dicka . .!!
-Per cfare??
-Ne deren ngjitur kesaj ndodhen disa femij . .!!Ti duhet ti cosh per te ngren ?
-Femij po ku I keni gjetur . .!!-Miri e pa me disa sy trembes
_NUk ka cte duhet ty . .. !!Ok bej punen !!
Ledioja qendronte e priste qe Miri te sillte ushqimin e femijeve . . !!
-Ketu e ke ok . . Shko jepjua lere ne nje cep aty se ikin e marin vet . .!!-
-Ok zoteri . .!-
-Na pritt . . !!Ku shkon pa maske ?? Po te te njofin eee , jetim duhet te jesh I kujdesur ne keto pun ne rregull . .!!
-Por un nje roje I thjsht do jem zoteri . .!!
-Mos shpreso kot me von po qendrove besnik edhe mund te te ngrejm ne detyre . .!!!Kapishii . .!!-Ledioja pohoi me kok . .!!Mori masken e len mbi tavoline dhe e vendosi gjithashtu mori ate pak ushqim qe ishte per ata femijet e gjore !!Tek Hapte drynin qe lidhte deren dora I dridhej . !!Hyn Brenda cte shikonte . . kishte mbi 20 femij ne ate dhome . .!!Te gjith te raskapitur shumica e tyre te rahur . . Moshat te ndryshme dikur tek nha 3 deri ne 8 vjec . .!!Ne cep te asaj dhome te piset e ulur ne nje karige qendronte nje vaje e vogel sy bojqelli e veshur me nje fustan roz me xixa me floket e zeza te kapura bistalec po qe tashme ishin prishur . . me syt plot lot dhe shpesh her perseriste fjalen "MAMI" Ishte bela e vogel . .!!Ledioja nuk e mbajti dot veten iu afrua e perqafoi . . Por ajo iu tremb ai kishte maske nuk kishte si ta njohte . .!!Nejse vendosi ti largohej pak pasi pot e vinte dikush do te kuptonte gjithcka .. !!Vendosi ushqimin ne nje tavolin te vogel dhe me nje ze qetesuhes foli . .!!
-Femij handeni te hani eshte ushqim I mir mso kini merak . !!-te gjith iu afruan asaj tavolines kushedi se sa kishin pa ngren . .!!Por bela e vogel jo . .!!Ledioja iu afrua serisht . . !!
-Vogelushe pse nuk afrohesh edhe ti me shoket . .!!-Ajo e pa me disa sy lutes te cilet thonin "Te lutem me nxir qe ketu dua mamin tim . . ajo di te kujdeset per mua "
-Nuk me haet –Foli qet duke pare nga dritarja dilellin qe po lindte . . !!Ledioia mori dicka tek tavolina nje sanduic te vogel dhe iu afrua serisht .. !!Qe ta hante shpiku dicka .. !!
-Mere kete Vogelushe e bukur . .!!Ta ka derguar mami . .!!
-Mami ku eshte ajo dua ate te lutemm . . –Filloi te qante ajo . .!!
-Shhh ule zerin mami do vij me von te premtoi . . xhaxhi me mask te jep fjalen . !!Ne regull fshij lotet tani bukuroshe . .!!-ajo tundi koken dhe si e uritur qe ishte filloi te hante ate sanduic aq te vogel sa as ate femij 5 vjecar nuk e ngopte . .!!Ledioja me koken e trullosur u largua duke e mbyllur ate deren serisht me drynin edhe pse zemra I thoshte qe ti linte te gjith femijet e lir . .
Por cdo gje ne kohen e vet . !!Doli nga ajo dhome tmerruese . . po mendonte e si mund te kishte njerez aq pa shpirt qe te largoin femijet nga ngrohtesia e prinderve te tyre . .Si Bela kishte e shum te tjere . .!!Me makaber e vertete nja pashpirtesi qe I perbente ata njerez . Dukej sikur ata nuk paskeshin qene kurr femij e nuk e dinin se sa e rendesishme jan prinderit dhe ngrohtesia familjare per ata ne ate moshe ..!!Nejse iu drejtua zyres se tij . .!!
-Zoteri jua dhash ushqimin . .!!
-Bravo 'Jetim' . . –Keshtu e theriste ai tashme 'Jetim' pasi Ledioja I kishte then se nuk kishte familje por ishte jetim . . –Tani mund te shkosh ne vendit tend tek dera . .!-Aaa poo prit pak te duhet kjo . .!!-ai nxori nga sirtari nje pistolet . .!!
-Por kjo per cfare eshte ??
-Qurrash mos bej shum pyetje mere e vire ne brez ne qofte se je BURR I vertete . .!!-Keto arme qe po e rethonin ledios po I fusnin tmerin . . mori ngadal ate dhe po e mbante ne dore . .!!
-Tani ne qe te shohin si e perdor gjuaj ate xhamin atje . .!!-Ledioja mori shenjester dhe gjuajti ne shenj . .!!Nga zhurma e gjuajtjes femijet nga dhoma tjeter u tremben . .!!filluan te ulersnin dhe te bertisnin .Miri u nxeh shum , I mori pistoleten nga dora Ledios dhe iu drejtua deres ku ndodheshin femijet . .!!E hapi ate me vrull dhe kapi femijen me te madh qe ndodhej aty . . ishte nje djal I gjate disi rreth 9 vjec . .!!
-Tii qelbesir pse bertet . .!!
-Nuk po bertisja un –foli pafajsesht ai . .
-Mos genjeeeee –uleriti aid he e gjuajti me tyten e pistoletes . . Femijes se shkret iu ca pjesa anash e ballit . .!!Ledioja nuk duronte dot ate poshterim . . si mund ta godiste nje krijes aq te vogel te pafajshme . .!! Iu afrua merit duke I kapur doren . .!!
-Lere zoteri nuk kan faj ata nga plumbi trembemi edhe ne !!
-Posii . . –foli ai me injroim duke e mbyllur deren e duke iu drejtuar ledios . .!!
-Shko ne vendin tend tani . .!!
-Si urdheron zoteri .. !! Kaluan or qe ledioja qendronte tek dera tashme . .!! dhe befas Grupi qe ndodhej Brenda doli duke I thene qe nje tjeter detyre I theriste . .duke ia lent e gjith magazine ne kujdesin e Ledios . .!!Dhe fjalet e merit qe I ngelen ne mendje
-Ne qofte se magazines i ndodh gje aq me pak femijeve . .Ti je I vdekurrr !!
Dhe ajo magazine tashme ishte bosh vetem nen kujdesin e Ledios . . !!Ishe shanci me I mire . . !!Nxori telefonin nga xhepi dhe mori shefin ne telefon . .!!
-Shef jam vetem fare nen kujdesin e magazines . .ata tani kan ikur per te rembyer nje femij tjeter . .!!Dhe magazine ma kan len mua nen kujdesje . .! Mer perforcime pa zhureme dhe hajdeni ketu kam nje plan shum te mirr . .!!
-Ne rregull . .!!
-Por shpejt amam ata mund te duken nga moment ne moment . .!!-Ai mbylli telefonin . .!!E ndersa keta po beheshin gati per momentin e shum pritur . . se ata femij te gjor do sheptonin nga ajo mizori . . e tortur ku po jetonin . !!. .!!
E Ndersa ne shtepi nuk piptinte miza . . qetesia ishte kudo . . port e qarat nuk kishin te ndaluar nga ana e Vanes . . e gjithashtu edhe i disa kusherirave . .qe ndodheshin aty . .!!Befas genta qendroi te shikonte njeher nga dritarja . .!!Ku papritur iu kujtoa Jona . . tezja qe jetonte ne france e kishte shkuar aty sa per krishlindje . .!!Iu kujtua se do ti telefononte kur te ashkonte ne france por numrin shqiptar e kishte len ne shqiper dhe nuk kishte sit e lidhej me te . .!!
-Van ta perdor pak telefonin . . ??
-Patjeter Gent cdo gje qe shikon ketu eshte e jotja . .!!
-Faleminderit-Iu afrua telefonin e mori dhe formoi numrin e Jones .. !!Zilja binte . .!
-Alo Jona . .?
-Bebush ku je nga je future . . Na bere merak ke 1dite e gjysem qe nuk behesh e gjalle ku je te vij te te mar . .!!Mamin e ke ber shum merak . .!!
-Mosss- foli me vete ajo mami I kishte dal nga mendja totalisht . .!!
-Jon do te te them dicka . . mamin afer e ke ??
-Poo !!
-Larguhu pak . .!
-Ok u largova dola ne ballkon . .!!Cfare ka ndodhur . .!!
-Jon jam ne france me Eglandin . .!!
-Gent si shkove ne franc je ne vete si nuk na njoftove njeher . .!!. -Degjo pritt. .
STAI LEGGENDO
'Ndiq Zemren '
RomanceEglandi me Genten tashme ishin ne ballkon ku ora 00:00 . . !! -Shpirt Epo edhe ky vit I ri na gjeti bashk . .!!-Genta vendosi koken tek gjoksi I tij .. !! -Po shpirt . . !!Tani ky vit po me thot se Do kalojme edhe 7oo muaj te tjere bashk shpirti im...