Genta ishte mese e bindur se princi I saj ishte gjetur dhe se ndodhej me te tani . . !!
Kjo e bente femren me te lumtur ne bote . .!! Ndihej si e vogel ne krahet e ti .Jo vetem per faktin se ai ishte me I gjate se ajo por se ai e bente te ndihej e tille ,nje vogelushe e perkedhelte aq shume . .!! Koka e saj qendronte e mbeshtetur ne kraharorin e stij dhe se qe art ajo degjonte tingujt e saj te preferuar . . !!Ai mundej qe cdo second te ishte perfekt dhe ajo te ndihej si 'Princeshe '
per krah nje 'Princi' nje princ dhe nuk i premtonte pasuri dhe keshtjella magjike . . por I premtonte nje fillim te ri . .
te du ku e shkuara duhej harruar dhe e tashmja duhej JETUAR . .
Koha kalonte per te gjithe ndersa ata dy nuk ndjenin me asgje tjeter pervec se njerit-tjetrit dhe ndjenjen me te mbrekullueshme mbi toke 'Dashuria' . . !!
Mbas nje heshtje te gjate qe ishte krijuar minuta me permara . . !! Eglandi pershperiti . . !!
-Zemer do fleme ??-Genta e pa me medyshje sikur dicka tjeter deshironte te thoshte me ate . . !!
-Shpirt mos me keqkupto . . e di jemi nje cift tani ,por mbi te gjitha dije se une te respektoi Bukuroshe dhe se nuk do bej asgje qe ti nuk deshiron . . Ne rregull . . !!Ajo buzeqeshi embel ne shenje falenderimi e dinte shum mire se cfare deshi te thoshte me ato fjale . . !!Ajo iu afrua dhe I pershperiti ne vesh
-Faleminderit qe je ky qe je . . qe je zemra ime . . –dhe u zgjat ne maj te gishtave dhe e puthi . . ai gjithashtu . . !!Dhe gjithcka pushoi per ata dy . . !! Kaluan minuta ashtu . . Deri kur Eglandi si me stil e mer ne krahe dhe e ul mbi krevat !!
-Tani je ne vendin e duhur 'Princesha Ime ' . . dhe me njeriun e duhur . . !!-Pershperiti ai . . !!
Genta nuk dinte cfare te bente por vendosi te qendronte vetem ne ate krevat !!
-Bukuroshe un do jem ne ate divan –drejtoi gishin nga divani qe ndodhej pran dritares se stermadhe . –duke u kujdesur per ty nga cdo gje – ai e puthi lehte dhe u shtri ne divan ,u mbula me nje batanie dhe ted y mbyllen syte . . !!
* * *
Mengjezi kishte zbardhur ora shenonte 7 I mengjezit . . !!Genta ishte cuar nga gjumi I embel . . ku ishte mbeshtetur ne koken e krevatit dhe me admirim shikonte djalin e endrave te saj . . ku ishte strukur ne ate divan te ftohte mbuluar me nje batanije te holle . . !!Genta nuk ia falte vetes qe e kishte len ne ate vend te ftohte te ngushte . . !! Eglandi nuk ndenjti shum dhe u zgjua . . !!
-Bukuroshe qenke zgjuar ?
-Po shpirti im dhe po te shikoja ty . . !!
-Po shikoje nje ari tek flinte!!-qeshi ai
-Joo ti ndodhta je ari . . po je ' Arushi im ' ama !!-Eglandi iu ul mbi krevat . . !!
-Zemer se po mendoja sa ishte data dje . . !!
-Data 12 pse ??
-Emm data 12 !! Nuk kam per ta haruar kurr ,kurr ,kurr shpirti im eshte dita ku un lidha fatin tim me nje ENGJELL . . !! Me vogelushen time . . !
Genta e lumtur nga ato fjale nuk hezitoi ti hidhej ne qafe dhe te dy perfunduan ne nje puthje 'Mirmengjesi'. .!!Dhe ja moment I ikjes erdhi , mbas 2 ditesh te paharueshme . . erdhi ora e nisjes !!Te katert hipen ne nje mekine ne ate te Eglandit . . !!
Gjate gjith rruges ,ishin te lodhur . . makinen e ngiste her Eglandi her Sandri ndersa Genta dhe Jeta pothuajse gjithe rruges ishin ne gjum . .!!
Sapo hyn ne qytet Eglandi tha . . !!
-Ja mberitem me ne fund!!-me nje fytyre clirimi . .!!
-Zemer si thua cojme njeher Sandrin dhe Jeten
pastaj shkojme ne . . !! –foli me ne fund Genta . .!!
-Ok Zemer . .!!Ouuu u zgjuhat ju . .po si mi vajza gjith rruges gjum na lat te flisnim me vete – tha Eglandi me te qeshur . . dhe pas tij qeshen te gjith qeshen . . !!
Mberijne ne shtepin e Sandrit . . !!
-Genta epo edhe un po shkoj njeher nga Sandri te takoj ata andej pastaj nuk ka problem me perciell Sandri per ne shtepi . . !!-Foli Jeta
-Epo Faleminderit per gjithcka par , do tua shperblejme se shpejti !!-I falenderuan Genta dhe Eglandi . . !! U takuan dhe ne makin mbeten vetem ata te dy . . !! Genta doli nga sedilja e pasme dhe u ul tek ajo para . .!! Eglandi nisi makinen !!
-Shpirt ku do shkosh ?? Tek mami apo ne shtepin tende ??
-Emm me co te mami zemra ime ,do fle andej sot e di e kam ber shum merak ndoshta eshte merzitur me mua . . ! -Ok shpirt si te duash ti . . !!Sapo mberiten para pallatit te Gentes . . Eglandi e perqafoi fort dhe I pershperiti ne vesh . . !!
-Faleminderit per gjithcka Bukuroshe . .
Je Engjelli im Mbrojtes Te dua . . !!
Genta e pa ne sy dhe I dha nje puthje te vogel e te shpejt . . !!
-Faleminderit ti Zemer . . qe je ky qe je . . !!-Genta del nga makina e ndersa Eglandi e shikonte tek ngjiste shkallet . .!! duke e pare ashtu pershperiti dicka . ."Faleminderit qe Egziston . "Vogelushja ime ".. "
Genta hyn ne shtepi dhe nuk gjen njeri ,prindrit e saj tashme ishin akoma ne pune . .!!Shtrihet ne krevatin e saj dhe mendon se te gjithe ishin me se te lumtur . . dhe se gjithcka po shkonte me se miri . . !!Gjithe kjo lumturi dhe perfektesi e habiste disi . . e friksonte . . por mbi te gjitha ishte e lumtur. . dhe ashtu ne mendime e zuri gjumi . . !! Ora shenonte 16:02 . . shtepia vetem . . !!
Vetem kur Genten e zgjon zilja e telefonit . .!!
Ishte Elona ,kishte kohe pa folur me ate dhe me vrull iu pergjigj !!
G:Zemer si je ti kemi kphe pa folur ??
E:Hic mi Tuce- (Keshtu I theriste ajo Gentes me perkedheli ) –Ja ne shtepi . . sot isha tek doktori dhe hoqa penjt e faqes . . !!
-Epo urime zmr !!Tani je si me perpara eee ??
-Jo Gent tani jam Elona e re e cila nuk lejon njeri ta poshteroj dhe ta lendoj . . !! –Genta ngeli pa fjale ato qe tha Elona Iu duken sin je ton hakmares por se beri veten . . !!
-Tuce mbas gjithe kesaj qe ndodhi keto 2 muaj kam mesuar qe te mos jesh aq e mir me njerzit . . !!
-Emm se di Elon ne po vepron mir . . !!-
Gentes iu hap dera ishte mami I saj sapo erdhi nga puna . . !!
-Ylli ta mbyll un se me erdhi mami ka ber Pazar dhe do vete ta ndihmoi . .!!
-Ok ne regull degjohemi Tuce pucc . . !!-me te mbyllur telin me Elonen ,Genta nxitoi mbas te emes !! Ajo nuk e dinte qe Genta kishte ardhur . . !!
-Ma- nxori nje ze te vogel ajo . .!!
-Zemra e mamit –nxitoi dhe iu hodh ne qafe e ema filloi te qante . . !!
-Ma cfare ke . . te ka ndodhur gje - pyeti ajo me gjysem zeri . . !!
-Jo zemer thjesht me kishte mare malli per ty vetem ka. . !!
-Edhe mua mamushe –
te dyja u ulen ne divan filluan re flisnin . . tashme si shoqe . . !!
Genten e kishte mare malli shume per tee men gjithashtu edhe ate per te bijen . . !!
-Po me ke ishte ne mal zemra e mamit . .??
A mu kenaq vogelushja ime ??
-Po mami shummm nuk ta mer mendja se sa shum jemi kenaqeu . . ishim un Jeta ,Sandri dhe Eglandi mban mend ai cuni qe ishte me mua per lajmerimin e vdekjes te babit te Jetes . .
kusheriri I saj . .!!
-Eglandi eee ??- beri nje fytyre te cuditeshme e ema ??
-Po ma pse ??
-Emm mu duk cun shum I mir ate dit shpresoi qe te mbetet keshtu . .!!
-Ma eshte shum cun I mir !!-Buzeqeshi Genta . . !!
-He he me duket mua apo ty pot e ndricojne syte ?? –foli e ema me ngacmim !!
-Ma cfare thua keshtu . . me ver8 eshte cun shum I mir . . me kuptoi ,e kuptoi . . por kaq maa !!
-Ehe edhe ti mendon se do ma hedhesh mua eee ??
Spo me tregon te gjith te ver8 ??
-E mir mir dorzohem. . Un dhe Eglandi ma pelqehemi . . !!
Thjesht le te presim Koha do vendos ma !! –
E ema nuk poi u besonte vesheve Vogelushja e saj tashme e ritur ishte e dashuruar . .!!Genta tek I tregonte te gjitha te emes ,
per Eglandin syt I shkelqenin ajo vet vezullonte tek fliste me te emen per personin qe tashme I kishte
ndryshuar rrjedhen e jetes se saj . . !!
Pasi Genta ia tregoi te gjitha te emes u ndje shume e cliruar . . !!Mami ishte mbeshtetja e saj me e madhe ne jete . .!! Me mamin ajo ndante cdo gje ne te mire e ne te keqe . . !!Por kete her rrethanat ishin ndryshe ajo po I tregonte ndjenjat e saj ndaj n je djali . .!!Tashme genta ishte 19-vjec dinte te arsyetonte shume mir edhe pse ajo tashme ishte nje zonjushe e ritur . .!!
E Ema kishte akoma frike per te ,friken e lendimit vogelushja e saj ishte shume e mire per te vuajtur . . !!E ema iu afrua e kapi nga duart dhe e pa ne sy ??
-Zemra e mamit , mami nuk do te thote gje , ti je e ritur tani di se cfare ben . . !! vetem se normale kam frik per ty vogelushja ime . .!!
-Ma mos ki frike un e di se cfare bej . . !! fale teje un jam kjo qe jam .. nje gente e forte por mbi te gjitha e respektueshme . .!!Maa te dua shumm jashtezakonisht shummm Faleminderit qe je me mua !!
-Nuk ka gje vogelushja ime un do jem gjithmone me ty . . !! keto mos harro !! Dhe te dyja u perqafuan dhe perfunduan ne lote . . !!
Ajo dite iu iku ne shtepi !!Genten e kishte mare malli per dhomen e saj . .!! Me nostalgji filloi te shikonte pereth kishte rreth 3 muaj qe jetonte ne shtepine e tezes !!Shikonte faqen e murit te mbushur me fotografi !!Qeshte me vete shumica e fotove ishin nga femirija . . Ishin foto qesharake . . shikonte veten se sin je femije ishte bere nje zonjushe e ver8 !!
U shtri ne krevatin e saj ishte ashtu sic e kishte len ajo !!As mami as babi nuk I kishte hyre apo trazuar ndonjegje . .!!
U ul mbi krevat dhe filloi te tundej !! I kujtohej se si kur kishte qen e vogel e ema I thoshte te mos tundej mbi krevat se prishej . .!! qeshte me te madhe mendoi me vete "Sa mistrece kam qen "
Hodhi syt nga dollapi mbi kapakun e tij kishte shkruajtur shum poezi dhe kenge . . !!
mbante mend se si e ema I bertiste mbas atyre xhesteve . . !!
Ngjiste syt mbi dollap aty ndodheshin mijra arushe dhe kukulla . . Babi I saj I blinte shumm arusha dhe kukulla . . pothuajse cdo muaj kur ishte e vogel . .!!Ushtri mbi krevat dhe mbuloi koken me jastek dhe po mendonte !! "Ka ngelur edhe 2 vjet qe un te realizoi endrren time dhe 2 vjet studime qe te behej ajo qe te gjithe doninnje farmaciste kishte qene endrra e sak qysh femije . . !!
Te gjithe e shikonin te tille nje fitimtare ,te behej dikush ne jete dhe qe prinderit te ishin krenare per te . . !!ashtu sic ajo ishte per ta !! Dhe ashtu shtrire ne mendime per te ardhmen por mbi te gjitha ,ne mendime per Eglandin !!Por pa e ditur se Jeta e saj qe nga ajo dite do ndryshonte "Rrenjesisht" dhe problem per te do hapeshin gjithmone e me shum !
E hena sapo kishte hyre . . . Genten e priste nje dite e stergjate . . edhe pse ora shenonte vetem 08:13 min !!
E ema I hyn ne dhome . . !!
-Zemra e mamit nuk je sot ne shkolle ti . . ?
-Po ma jam po 2 oret e para I kam pushim dhe mesimi me fillon ne 10 . .!! Po ti nuk je ne pune ??- e pyeti genta me nje shikim habites . .!!
-Po shpirt jam si jo . . por ne dreke se pronari do ikte ne Tirane se I kishte vdekur I jati dhe na tha qe mbas dreke te shkojme ne pune . . !!-Mamaja e gentes punonte robaqepse kishte rreth 7 vjet qe bente te njejten pun perdit . . !
STAI LEGGENDO
'Ndiq Zemren '
RomanceEglandi me Genten tashme ishin ne ballkon ku ora 00:00 . . !! -Shpirt Epo edhe ky vit I ri na gjeti bashk . .!!-Genta vendosi koken tek gjoksi I tij .. !! -Po shpirt . . !!Tani ky vit po me thot se Do kalojme edhe 7oo muaj te tjere bashk shpirti im...