Ajo I bie deres avash . .!!
-Zemerrr – Jeta I hidhet ne qafe Gentes kishin rreth gati 1 muaj qe nuk ishin takuar . .!!
-Shpirtt !!-Sa me kishte mar malli sa kishim pa u takuar .. !!
-Tamam per zotin se di si kemi duruar . .!!!
-EEee fiks . .!!
-Po si ja kalove nga Franca ?? Eglandi me tregoi gjithcka . . !!Me sap ash ne syt e tij lexohej nje pershkrim lumturie me detaje . .!!-Jeta filloi ta ngaxmponte . . !!duke I kerkuar ti tregonte gjithcka . .genta qeshte nga fjalet e saj . .!
-Hee edhe qesh jo do e thot qe gjithcka mes jush eshte Ok tashme ... !
Po Jet . . !!Tashme u bem te njeri –tjetrit . . !!As un vet nuk e di si ndodhi kjo gje por bem dashuri si ne endrra e di . . !! Ka qen ashtu sic e kam enderruar , imagjinuar . . !!
-Woww nuk me besohet .. . Gent ti je . .Tashme . . ju . .. !!Kam ngelur pa fjale per zotin . .!!NUk me besohet jam shum shum shum e lumtur per juu zemer .. !!
-SHumm faleminderit Jet . . ta di per nder qe me ke qendruar gjithmon .. !!
-Eeee edhe seshpejti te pres te vish ne famile . !! –Jet I thoshte keto fjale pasi me Eglandi dihej qe ishin kusherinj . >!!
-Po patjeter . .!!Aaa epo do filloim te behemi gati per 1 jave kemi nje dasem qe do jete me e bukura qe do jet bere ndonjeher edhe pse e vogel ee thjeshte . .!!-Jeta iu drejta nje sirtari . .!!nxori aty nje liste ku kishte shkruar gjithcka .. por si filim nga dollapi nxori rreth 30 revista me Fustane nuserie e costume dhendrish . .!!Te dyja filluan ti shikonin e koha duke kaluar e fluturuar . . !!Nje jave po kalonte shpejt e shpejt me pergatitjeter per dasmen e Jetes dhe te Sandrit . .!! Tashme dita e shumpritur dhe pergatitjeve pa fund iu erdhi fundi . . gjithcka ishte perfekte .. !!
-Zemer he pra shpejt jemi pak von .. !!-Eglandi ndodhej pas deres se dhomes se Gentes ajo po regullohej e po vishej , avash hap deren dhe pa se veshtrirmi I Eglandit vinte nga kembet e dhe perfundonte ne syt e saj . .!!
-Ze ze ze zemerr .. !!Woww nuk te kisha par asnjeher me kacurela . . !! Je ber e mbrekullueshme . . !!
-Eee me bere me turp budalla .. !!-qeshi ajo –edhe ti shpirt je ber I papar .. !!
- ee tani na mbushe mendjen . .!Ns ns ikim se vajti von . .!-hipen ne makine dhe ecnin me nje shpejtesi te madhe per te arritur ne kohe . .!!Ata te dy ishin shoqeruesit e dhendirit e te nuses . .!!
Si perfundim ariten gjithcka po shkonte me se miri . .!!nje dasem e thjesht e bukur me pak njerez . .tek te tjeret po kerecenin Eglandi iu afruane veshin e Gentes . . !
-nje edhe ne do jemi ne vend te tyre por ne nje dasem madheshtore .. ta premtoi "Princesha ime "
Genta se mbante dont veten nga ato fjale . .!!Ishte e shtangur . .ai tashme po I fliste per nje te ardhme magjike ashtu sic ajo kishte imagjinuar . . ^___^ !Dasma vijoi deri ne mengjes dhe si I thon te rinjte e kishin gdhire duke kercyer e fesuar per ciftin me te ri . . !!Te sapomartuar . . !!
-Epo erdhi na erdhi edhe ne koha te shkojm shpirt . .!!-foli EGlandi
-Ehe –pohoi Genta me koke .. !!
-Zemer te ikim ne !!-I foli Eglandi Jetes . .??
-Patjeter kusho . .!!Mirupafshum shum faleminderit te gjithcka ,shpresoi te jeni kenaqur !!
-Uff edhe e ve ne diskutim edhe jus hum faleminderit Jet . .!!U Trashegofshi edhe ishalla me nje bebush te bukur ^___^ . . . !!
-Hauaha Patjeter Gent . . Ishalla ne dasmen tuaj tani –Eglandi dhe Genta pan njeri-tjetrin duke buzeqeshur . .!!Ata ted y u larguan dor per dore . .!!Tek futeshin ne makine . .!! Eglandi foli . .:
-Zemer do te ikesh ne shpi ??
-Emm jo zemer mbas kesaj nate joo du ate iki tek vendi jon new bregdet . .!!
-E di qe me lexove mendjen Bukuroshe .. !!-Ai nis makinen e mbas pak castesh u gjenden ne breg det . .!!
Te dy te perqafuar shikonin dallget e detit te paketa port e bukura nen ate ersiren e nates . .!!Ishte ora rreth 2-3 I mengjezit . .!!Qendruan aty per rreth 30 minutash . . !!Eglandi kishte ne makine nje shishe shampanje qe ishte I kishte ngelur si reserve dhe e hapi duke e pir te gjithen . .!!
-Zemer shiko si je bere ?? Je ber tap ke pir shum Egland .. !!
-Joo nuk kam pir faree Jeta ime cfare po thua . .!!?
-Po them q eke pir shpirt ca ne dasem e ca ketu . .!!
-Se dip o kam nje gezim Brenda meje Gent !-Fliste ai si I dehur qe ishte – kam nje gezim qe as vet se di . .!!
-Posii . . Tani si do ikim ne shpi . . ??
-Do na cosh ti pse kot ta kam mesu makinen un ty . . !!
-Qeshi ai . .!!GEnta ndezi makinen dhe po perpiqej te fuste dhe ate tamam ne makine pasi ishte keq fare . . !!
Dhe me shum kujdes nisi makinen . .!!
STAI LEGGENDO
'Ndiq Zemren '
RomanceEglandi me Genten tashme ishin ne ballkon ku ora 00:00 . . !! -Shpirt Epo edhe ky vit I ri na gjeti bashk . .!!-Genta vendosi koken tek gjoksi I tij .. !! -Po shpirt . . !!Tani ky vit po me thot se Do kalojme edhe 7oo muaj te tjere bashk shpirti im...