.4.

266 18 0
                                    

Sapo degjojn sandrin te 3 vrapojne drejt ti. . !!Perpara u del doktori ku thot se nuk mund te kalonin pa e kontrolluar ai me perpara per te pare gjendjen e saj . . !Genta dhe Jeta si mbante vendi . . Ndersa Bona me Artutin qanin . . ato lot ishin lot gezimi . . !!Doktori del nga dhoma bashk me Sandrin..!

B:He doktor si eshte Vogelushja ime ??
D:Mir zonj deri tani nuk pam asnje shqetesim vetem se . . .!!
Ar:Vetem se cfare doktor??-Jeta iu afrua Sandrit . . !
J:Zemer ca ka Elona ??
S:Vetem se nuk dim akoma mire a do mund te eci . .
B:Psee e kontrolluar nuk reagoj. . ??
D:Jo zonj akoma se kemi kontrolluar po ndodh edhe kjo mundesi . . nuk duhet te harojme ishte gjith ai aksident . . .!!
A:Mir por kur do ta kantrolloni . . ??
D:Pasi te mar veten zoteri . . !!
B:Faleminderit per gjithcka doktor. . !!
D:Te lutem zonj eshte detyra ime . . !!Tani mund te futeni ta shikoni por mos e lodhni shum . . nuk ka fuqi ...!-foli ai
Bona,Arturi,Sandri,Jeta,Genta dhe Eglandi . .hyn ne dhomen e Elones . . !!Asaj i kishin hequr fashot e fytyres . . pamja e saj nuk dukej aspak mire . . Nje pjese e faqe I I shte djegur ne ball kishte gervishtje dhe te nxira gjithandej. . !!Bona kur e pa se mbante dot veten u mbeshtet tek supi I te shoqit dhe filloi te qante . . !!Genta u temb nga pamja e saj nuk duket me ajo qe ishte me perpara . . !!Por prap I gezonte fakti qe ishte gjalle !!
Arturi iu afrua ngadale dhe I mori doren . . Elona e ndjehu dhe hapi syte . . !!
E:Baa-asaj I doli nje ze I holl dhe i dridhur pa fuqi . . !!
A:Zemra e babit . . Si je ??te dhemb gje ??
E:Baaa ca me ndodhi ??-mezi foli ajo . . !!
B:Zemra e mamit nuk ka rendesi tani . . ajo qe ndodhi ndodhi mjafton ti te jesh mire . . !!-I foli e ema duke qare ..!!\
E:Maa mos qaj un jam mire !!
G:Zemer si je ti kukull me behet shum qefi qe te shikoj mir ylli . . e kam then un ti je trimee . . –Per nje moment Elona kujtoi gjithcka kujtoi se ne motor me te ishte edhe Tori. . !!
E:Po Tori . . ??-Pyeti ajo ..por nuk mori asnje pergjigje . . dicka kishin . . .!!

Ishte fund Nentori !!Kishin kaluar 3 jave qe kur Elona ishte permendur . . !! Elona kishte dal nga spitali tashme me mire . . kishte mundur te ecte ,plaget po i mbyleshin avash-avash . . !!Por ishte shum e lenduar shpirterisht sepse Tori ishte treguar mburacak e braktisi ditet kur ajo kishte qen ne spital . . . pasi nuk ishte vrave shume kishte ikur ne Angli. .sic dukej Elona kishte qene per ate vetem nje aventure . . !!Ditet kalonin . .ne qytet mbizoteronte nje bore e lehte . . !! * * *
Ishte mbazdite . . Jeta me Sandrin kishin vendosur qe fundjaven ta kalonin ne mal . .!! Papritur Sandrit i erdhi nje ide . . :
S:Jeta . . po mendoja po sikur tu themi edhe Gentes me Eglandin te vinin ketu do kenaqeshim me shum ??
J:Zemer eshte ide shum e mir por . . se besoj se Genta do pranoi . .
S:Pse ??..

J:Po ja ajo eshte e lenduar shumm per faj te Mirit ,Sander qe keshtu se haron lehte ate . . !!
S:Po pse sipas t eje Eglandi nuk eshte i lenduar ?!!Pas asaj qe i beri Ina!!
J: Ok ok T'ju them njeher ndoshta pranojme nuk humbim gje !!-Sandri mori telefonin dhe po i binte Eglandit-
S:Eglandi si je ti ??Cfare po ben ??
E:Mir mo vlla ja ne pune ti ??
S:Mir ja me Jeten ne mal per fundjave !!
E:Ouuu . . ju me beni qef mu,se ne na rrofte puna . . !!
S:Epo per kete te mora !!Si thua a vjen dot me Genten ketu ,me beso do kenaqemi . . ?!!
E:Emm se di . . se di si e pret Genta kete ??
S:Po ne do i themi dhe asaj njeher . . !!
E:Ok . . te shofim flasim dhe me Genten dhe vendosim . . pafshiim befshi qef . . !
S:Rrofsh Vlla edhe ti !!-pasi Sandri mbylli telefonin me Eglandin . . Jeta mori Genten !! Genta ishte shtrire dhe po degjonte muzik . Kur e tremb zilja e telefonit *Britny Spears -Love Criminale * . . kur pa se ishte Jeta me nje buzeqeshje hapi telefonin . . !!
G:Zemer si po shkon ti si ju kam po kenaqeni ??
J:Po zmr shumm . . por e di per cfare te mora ??
G:per cfare ??
J:Un me sandrin po mendonim . . Po sikur te vije edhe ti me Eglandin ketu do kenaqeshim shumm . .se u merzitem vetem te dy . .??
G:Oo Joo se besoi se mundem pff . . !
J:po he edhe ti mos bej keshtu . . ??
G:Mir mir te shohim . . !!
J:Ok mendohuni dhe na lajmeroni
G:ok zmr pacim kalofshi mir !!
Genta po sillej rrotull e rrotull neper shtepi . .se zinte vendi . .!! Po e pranonte qe e simpatizonte Eglandin . .por ishte shum krenare nuk e shprehte . . !!Nuk kaloi shume dhe nje mesazh I erdhi ishte Eglandi . . .!!
E: 'Bukuroshe' si je ti . . kemi 2 dite nuk kemi folur ?? Besoi se e more oferten e Jetes dhe te Sandrit . . edhe un . .!!Si thua shkojme ,besoi se do kenaqemi . . Un jam dakort nqs se edhe ti je dakort . . !!
Gentapo mendonte ,nuk donte te bente ndonje budallallik qe me von te pendohej . . !!Priti sa priti dhe I kthehu pergjigje . . !!
G:Egland . . degjo un dua te vij po . . .si kur nuk shkon . . pff po e bej kete per Jeten dhe Sandrin . .pak edhe per ty . . Ok per 30 minuta mund te jem gati . . !!-Eglandi sa mori mesazhin u hodh perpjet nga gezimi . . !!
E:Ok bukuroshe Eglandi eshte nen urdhat e tua . . edhe faleminderit qe je kaq perfekte . . .!!-pasi Genta lexoi kete mesazh iu be qefi shumm . . !!Tashme ajo po perpiqej te behej e bukur . . gje qe nuk e shqetesonte me perpara . . !!Kaluan 20 min qe kur kishte folur me Eglandin !!Dhe vetem kur degjon deren . . Ishte Ai .. . Ishte Eglandi . . nxitoi per te hapur deren . . !!
E:Bukuroshe Wow . . . –tha ai – Ti je mi ?? Me fal duhet te kem ngateruar shtepi . .!!?-beri shaka ai . . !!
G:Hahahah . . Pse ?? S'ngjaj me Genten . . Genta jam mo . . !!
E:Gent je bere shum e bukur , mahnitese . . . komplimenta bukuroshe . . !!
G:Faleminderit Egland . . !!Na bere me turp . . hahah
E:Ou mir mir . . Po he gati je nisemi . . ??
G:Po sa te mar pallton dhe te mbyll deren :!! –Zbriten ted y shkallet ishte nate dhe yjet filluan te dilnin . . !!Zgjaten ted y koken tek hyrja e pallatit . . shiu ishte I lehte . . papritur Eglandi pa se ylli I pare sapo doli . . !!
E:Ej Bukuroshe shiko . . ylli I pare per sot sa I bukur . . po aq sa edh ti . . –Genta buzeqeshi dhe uli koken . . !!
E:Moss me thuj prap te bera me turp . . me fal nuk eshte qellimi im te te ve ne siklet vetem po perpiqem qe ti te ndihesh me vecante . . !!-Gentes I rahu zemra fort pas atyre fjaleve . . !!
Eglandi I zgjati krehun dhe filluan te ecnin te dy . . !!Shiu qe binte ne toke dhe leshonte nje tingull te vecante . .te pakten keshtu dukej per at ate dy . . !! Bente pak ftohte dhe Genta ishte strukur ne krahun e Eglandit . . I cili e shtrengonte sa fort te mundej qe ajo te ngrohej sadopak . . !!Kur mberijne tek makina Eglandi I hapi deren . . !!
E:Si thua nisemi . . ?? 

G:Poo –buzeqeshi ajo . . !

E: Le te nisemi pra na prêt nje nate e gjate perpara !!

Genta dhe Eglandi ishin nisur per ne mal rruga ishte pothuajse mir por binte shi dhe frynte ere . . !!
Nuk kaloi shume dhe rruges filloi bora . . !!Eglandi e pa dhe ndaloi makinen . . Genta u tremb per momentin . . !!
G:Egland pse ndalove ka ndonjegje ??
E:Joo bukuroshe jo mos u frikso. .. porn a duhet te ndalojme pak sa te qetesohet koha . . !!'
G:Aaa ne rregull pop o ben pak ftohte . . !!
E:Me prit ketu kam nje batanije ne bagazh 2 sek sa ta mer . . !!
G:Joo shiko cfare eshte jashte . . !!
E:Mos ki merak kthehem shpejt bukuroshe . . !!-Eglansi hapi deren dhe doli perjashta . . hapi bagazhin dhe nxori batanijen . . dhe u fut ne makine . . !!
E:Jaa ku e ke bukuroshe . . mbulohu se ben ftohte . . !!-Genta e shikonte dhe e admironte per ate qe ish se si kujdesej per ate se si e bente cdo gje aq perfekte !! Eglandi filloi te ngrohte duart e tij me fryme . . Kur Genta e pa . . hoqi shallin nga qafa , I mori duart dhe ia mbeshtolli me ate dhe e puthi ne faqe . . !!Eglandi e pa I habitur gjithashtu edhe I gezuar . . !!
E:Bukuroshe . . !!Pse e hoqe mos te duhet eshte ftohte . . !!
G:Mo ski merak un jam mire . . ashtu sic kujdesesh ti per mua kujdesem edhe un per ty . . !! –Eglandi e terhoqi afer vetes dhe e perqafoi . . MEK-MEK nxori dy fjale . . !!
E:"Bukuroshe" Je shum e mire . . . !!-Genta nuk iu pergjigj vetem e perqafoi fort. . per nje moment haroi cdo gje dhe kedo . .!! Ne ato moment mendonin vetem per Nj-Tj . . .Kishin ngelur pa fjale . . !!Ndjesi te cuditeshme po provonin te dy . . !! Pas disa minutash perqafim Eglandi . .pa ne sy Genten dhe e afroi afer vetes . . !! . .
E:Bukuroshe hajde ketu c'lodhu . . fli pak . . !!-Genta iu afrua dhe vuri koken ne gjoksin e tij Eglandi e shikonte me nje buzeqeshje ne fytyre . . !! Ishte shume e bukur . . I afrohej fytyres se saj aq shume sa qe ishte gati ta puthte . . !!Por nuk e bente nje gje te tille donte ti merte gjerat me ngadale . . !!! Ashtu duke pare ate ai mendonte me vete . . !!
"Shiko sa e bukur qe eshte . . shikoje si mer fryme ,si nje krijese e pafajshme . . .!!Eglandi gocat si kjo nuk I gjen shpesh .E kupton te ka rene nga qielli per te zvendesuar plaget e tua . . !!Pse sa her qe je me te ,I harron problemet e tua vecanershit ate me Inen. . !! Egland kj0o eshte 'Vogelushja Jote ' fiksoje mire . ."Duke menduar keto qeshte me vete –Genten nuk e zinte gjumi sepse ishte ne vendin me te bukur ne bote per momentin . .!!Nuk e zinte gjumi sepse te rahurat e zemres se tij ,
filluan te tingellonin aq bukur ne veshin e saj . !!
Pasi kaluan disa ore ,
Genten dhe Eglandin I kishte zene gjumi!!
Eglandi zgjohet dhe shikon Genten qe ishte zgjuar
duke pare ate . . !!
E:Bukuroshe je zgjuar ti ??
G:Poo !!Po ti si fjete ?
E:Un . . Top fare Bukuroshe me ty ne krah fle si me magji . . !!-Genta buzeqeshi dhe uli koken . . !!
E:Mir mir vetem te lutem jo me turp . . pse ke turp nga un nuk e kuptoj ne u bem miq tashme ??
G:Po sigurisht ke te drejt . .!!-Mbas nje bisede te bukur ata nisen rruges per ne mal .Kur mberijne atje . . Sandri dhe Jeta u habiten sepse nuk I kishin njoftuar per ardhjen e tyre . .!!Duke hyre ne dhome gjejne Sandrin dhe Jeten duke fjetur . . ishte normale ora shenonte 04:12 min I mengjezit .. . !!
Eglandi afrohet ngadal dhe tek veshi I Sandrit bertet me sa kishte ne koke . . !!
E:Ooo Gjumashhhh pop se mo per te fjetur kemi ardhur ne ketu.. Sandri u tremb tmeresisht shume edhe Jeta gjithashtu . .te dy ishin si te terbuar ne ato momente . .!!Eglandi me Genten qeshnin me te madhe . . !!Jeta po shikonte me nje veshtrim habites nuk po kuptonte asgje . . .!!
J:Gent erdhet po si keshtu ora eshte 4 I mengjezit mos me thuaj qe udhetuat ter naten . .!!
E:Pse moj su gezuat qe na pat vet na ftuat po deshet ju ikim ne . . !!?
S:Joo cfare thua te ikni po ju lash un . . po duhet te jeni te lodhur . . ??
E:Me thene ate qe eshte jemi shum te lodhur . . po vdesim per gjum dhe pse ndaluam rruges gjysem ore nuk na mjafton !! ...  


'Ndiq Zemren 'Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora