Mbazditja apo kishte hyre !! Jona mberiti ne shtepi .Ne dhomen e ndenjes , pa Eglandin dhe Genten . . qe po flinin . .!!Rembeu nje batanije dhe I mbuloi te dy . . ishte e pamundur si ata te dy I kishte zen gjumi ashtu . . . te pa mbuluar e sidomos qe temperaturat ne ate dhome ishin me 'minus' pasi nuk kishte mjete per ngrohje . .!! Pra ishte pothuaj se fund Dhjetori . .!!
e duke menduar me vete _Dashuria ben cmendurira_. . !!
"Tek vraponin te dy dor per dore e duke lozur me njeri –tjetrin me te kapura zbavitese . .!! Eglandi per nje moment Zhduket !! Genta me zor mer fryme !!Lotet pershkronin faqet e saj !!
-Egland ku je te lutem mu pergjigj zemer mos luaj me mua . .
Nuk po me pelqen kjo loje . .ku jee ??-ajo shikonte rreth e rrotull ai shfaqej si hije . .!!-Gent hajde pra po te pres !!?
-Zemer ku je nuk po te shoh ? Kam frike !?-Ajo filloi te ndiqte zerin e tij . . IShte mjerrgull papritur para kembeve te saj u gjend nje gur varri tek I cili shkruhej . .!!
"Egland Melkurti" dhe posht emrit te tij shkruhej . .
"Zemra ime eshte me ty Genta .Mos me harro" . .!!
Genta u tremb dhe u zgjua . .!!
Pa se Eglandi po flinte akoma . .!!
Por e ndjeu pasi ata po flinin
te perqafuar dhe trembja e saj deportoi dhe tek ai !!-Zemer cfare ke pse po qan ??-U tremb Eglandi ?
-Shpirt je mir nuk te ka ndodhur gje ?? –Filloi ta shikonte dhe ta prekte ajo , te sigurohej qe ai ishte shum mire ..!!
-Gent cfare po thua ?? Zemer un jam mir me shiko mos u dridh me jeta ime . .!!
-Ufff nje tmerr I papare ,Zemer me premto qe asnjeher nuk do largohesh ??
-Shpirt cfare jane keto fjale Sigurisht edhe sikur te duash ti nuk do te te le un zemer !! Nuk jetoj dot pa ty !!_As un pa ty zemer !- te dy u perqafuan ishte perqafimi per te qetesuar shpirtin e saj I cili akoma ishte I trembur nga ajo enderr e tmershme . .!!
Tek qendronin te dy ne nje dhome te grohte !!Vjen Jona e cila pasi I kishte pare duke fjetur I kishte mbuluar dhe ishte larguar !!
-Gjumasher u zgjuat juve ?? –foli Jona qe ndodhej tek dera
-O jon erdhe po behesha merak per ty ? Nga ishe ?
-Un dola per nje kafe me nje shoqe , po ju si fjetet ?
-Ne mir po Genta pa nje enderr qe per nje moment edhe mua me futi tmerin !!-Genta qeshi nga ato fjale dhe e puthi . .!! Jona po shikonte qe punet nuk kishin shkuar dhe qa keq . . !!
-Oooo po juve nuk iu mjaftoi gjith kjo kohe qe u lash vetem po edhe tani do putheni mos ma beni per inat ee . !!. –foli me shaka jona . . –Pa me thoni pak si shkoi puna atje . .!!-Eglandi u zymt perseri –Ej ej nuk e thash qe te merzitesh . .!! Nuk ka gje po he ma shpjegoni nje dit tjeter . . !!-foli ajo qete . .!!
Mbas nje heshtje paksa te gjate . .!!Jona u degjua perseri . .!!
-Cifti po per krishlindje cfare keni vendosur !!?
-Ooo Genta na paska shpetuar gjith kjo pjese . .?!Nga gjithe keto qe kan dal Jon nuk kemi vendosur akoma asgje por mendojm se me shoqerine . ..!!Po ti ?
-Emmm them se do kthehem ne France sa per Christmas . .!!
-Ooo jo jo . . –Foli Genta e merzitur . . –Ti tani sa erdhe prap do ikesh ??
-Zemer por edhe un kam nje shok atje . . –befas jones I shpetoi dicka . .!!
-Si, si ??? dhe nuk me ke treguar mua ??
E:Genta me sapo shoh un ju te dyja paskeni shumm per te folur ,qe keshtu un zemer po iki
-Ne rregull shpirt . . !! Po ku do shkosh tani ti ??
-Un do shkoj ne shtepi , pastaj te shikoj jeta ime .. !!
-Ne rregull zemer kujdes eee ?
-Sigurisht Zemer . .!!Mirupafshim Jona me behet qefi qe u njohem edhe pse ne rrethana qe mua nuk me pelqyen nuk ka problem . .aa po edhe po beri gabime kjo bjeri se e ke lejen nga une . . !!-Hahuah
-Ore ti .. –Filloi te ndiqte Eglandin Genta me vrap deri tek dera . . Ai iu kthe me fytyre e kapi nga beli dhe e puthi . . !!duke I pershperitur ne vesh . .!!-Zemer Bej shaka te dua shum . .!!
-Edhe un jeta ime pacim . .!!
Te dyja mbyllen deren dhe iu drejtuan per nga dhoma e Jones . . !!
-Ti 'misterioze' me thuaj pak kush eshte ky 'Bandilli' . . qe ke pritur deri tani per te ma then mua ? Un qe tek ty hapem per cdo gje . .!!-u merzit Genta
_Bebush te thash eshte nje shok . .!!
-Moj ti do me tregosh ??
-Zemra ime po te thash eshte vetem shok . .!!-Genta duroi sa duroi dhe iu dodh siper duke e xhugulitur . .!!
-Do me tregosh apo jo ??
-Hhuahauaua bebush ,hauhau boll ??-Jona po mekej
-Joo nuk do pushoj deri sa te me tregosh ??
-Huhauahuaha boll te lutem gent ???
-Moj te thash nuk pushoj ??? -genta filloi e xhuguliste e e xhuguliste . .!!deri sa ajo te vendoste ti tregonte . .!!
-Mirrrrrrr bebush rri urt se do te te tregoj !!-Genta u qetesua avash avash .. ashtu me gishtat ne form kthetrash po priste qe Jona ti tregonte . .!
STAI LEGGENDO
'Ndiq Zemren '
RomanceEglandi me Genten tashme ishin ne ballkon ku ora 00:00 . . !! -Shpirt Epo edhe ky vit I ri na gjeti bashk . .!!-Genta vendosi koken tek gjoksi I tij .. !! -Po shpirt . . !!Tani ky vit po me thot se Do kalojme edhe 7oo muaj te tjere bashk shpirti im...