Som zdrava ALE...

55 5 0
                                    

    O dva týždne ma pustia z nemocnice, už sa nemôžem dočkať. Martin ma chodil pozerať trikrát do týždňa a som mu za to vďačná. On bol aj je moja opora ,veľmi mi pomohol a ďakujem mu za to.
Som doma ,pondelok idem do školy mám čo doháňať konečne normálny ľudia. Prví deň som si zvykala . Doma mi stále vravia:,,Tak si sa zmenila aj vlasy ti vybledli aj tvár ti pribrala, keby si prišla domov sama a nie s ocinom ani by som ťa nespoznala."povedala mama s úsmevom . ,,Mami aj ja som rada, že som doma."radostne som povedala.
   Cez víkend som s Martinom bola na kolotočoch. Nikto ma tam nespoznal ani sa im nečudujem. Ale musím priznať všetci na mňa pozerali. Boh vie čo si mysleli. Ja som si všímala iba nás dvoch, tento deň som si užila naplno a za nič na svete by som ho nevymenila. Martin bol ochotný ma doučovať a pomáhať mi v tom čo som zameškala.
   Škola sa začala Martin prišiel pre mňa a šli sme spolu do školy. Bolo to veľmi romantické želala som si aby to nikdy neskončilo. V triede na mňa zazerala aj učiteľka a pýtala sa:,,Kto je to nové dievča?". Ja som sa len smiala. Potom som jej všetko vysvetlila. Marek za mnou prišiel cez veľkú prestávku a dal mi lístoček. Schovala som si ho a doma som si ho prečítala. Bolo tam napísane: Prepáč mi za všetko ja som nevedel , že ti tak ublížim ja ťa tiež milujem ale prišlo mi hlúpe hovoriť to pred všetkými. Ja viem ublížil som ti, ale milujem ťa a dúfam ,že mi odpustíš ? <3
    Martin sa nahneval :,, Tak toto ti urobí a teraz keď si prekrásna ťa chce, až sa mi dostane pod ruky tak..."nahnevane povedal. ,,Ale no ja ho nemám rada , ale odpustím mu ,neboj milujem teba neboj sa ."mrkla som. Marek sa opovážili posielať mi kytice a rôzne dary. Mne to liezlo na nervy a Martinovi ešte viac, vedela som že ak neprestane bude zle.
    Jedného dňa som išla za ním . ,,Vitaj u nás poď dnu."povedal Marek milým  hlasom. Vošla som dnu a hneď som išla rovnou čiarou do jeho izby. Marek si sadom na posteľ , ale ja som zostala stáť. Začala som mu vysvetľovať ako veľmi je zle keď mi posiela dary aj keď mám priateľa:,,Poď si sadnúť nebudeš tam len tak stáť."povedal chvejivým hlasom. Pichalo ma do kolena tak som si sadla. Vysvetlila som mu ako veľmi nám to prekáža. Sadol si bližšie a chytil ma okolo krku za rameno potom ma objal a chcel ma pobozkať vystrašená som mu dala facku a utiekla som ,všetko som povedala Martinovi. Bála som sa lebo som vedela čoho je Marek schopný no tiež som vedela, že si nič nedovolí ak je v blízkosti Martin. No opak je pravdou Marek sa o to pokúsil znova no Martin pribehol a strhla sa bitka . Bolo náročné ich rozdeliť no bola som rada , že ma Martin nedá.
Na Valentína ma Martin zobral tak okolo piatej po obede k jazierku. Mesiac jasne žiaril a cvrčky cvrlikali. Bolo to veľmi romantické potom sa otočil a šeplo mi...

Ak chcete vedieť čo jej šepol a ako sa ich vzťah vyvinie môžete si to prečítať v štvrtej časti ;-)


Zmenil mi životTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang