,,Nemôžeme byt spolu!"povedal mi. ,,Ale prečo , veď nám to klape??"začala som plakať a mala som dôvod. ,,Budeme sa sťahovať"skloniť hlavu k zemi. ,,Prečo? Kam? Kedy?"neverila som vlastným ušiam. ,,Mama to už dlho plánovala a teraz sa jej podaril predať dom."povedal mi smutne. ,,Musíme sa rozlúčiť."tiekli mu slzy. ,,NIE ja to tak nenechám musíme nájsť riešenie ako budeme spolu!!!"vybuchla som.
Išli sme za rodičmi dohodnúť sa. Moja mama sa do toho nechcela miešať a Martinova mama o tom nechcela ani počuť. ,,Nemôžete nám to urobiť !!"vravela som martinovej mame. ,,Moja milá nikdy som nechcela, aby s tebou Martinko chodil takže toto, že sa s tebou rozídeme mu len prospeje.!."namlislene sa na mňa pozrela. Čo som mala robiť?? Z tej rodiny ma mal rád iba Martin . Nebolo na výber museli sme UTIECŤ. Prichystali sme si stan , spacáky ,oblečenie a nejaké jedlo. V noci sme utiekli a schovali sa na poli v kukurici.,, Určite nás hľadajú " stále som Martinovi hovorila. No on mne :,, Nevadí nedali nám na výber " nahnevane vykríkol.
No o dva dni nás našli a zase nás chceli oddeliť no my sme urobili to čo ich nahnevalo tak , že ani adresu ich novú adresu mi nedali. Nič strašné to nebolo tak či tak už sme spolu rok chodili a o dva mesiace aj tak budem mat 18. No nebudem to naťahovať. Keď moji rodičia neboli doma tak sme sa pomilovali no a čo? Je to normálna vec, ale jeho rodičia z toho robia HALÓ... Aj tel.číslo mu zmenili no ja som si zistila jeho adresu a tajne som za ním išla. Podarilo sa mi stretnúť jeho a nie jeho mamu . Dohodli sme sa na pláne ktorý sme obidvaja do bodky splnili. Chodila som na brigády , aby som som si zarobila. Keď som mala dosť peňazí tak sme sa s Martinom stretli na rohu jeho ulice, totiž býval o mesto ďalej. Medzi mestami boli paneláky a to bol náš cieľ kúpiť si byt a byť v ňom spolu. Naši rodičia to neschvaľovali .Keď som dosiahla dospelosti presťahovali sme sa, mali sme na ti právo .Život bol krásny a veselý škola bola blízko aj naše rodiny boli neďaleko.Bolo nám tam skvele. Vždy sme si vraveli, že keď dokončíme školu vezmeme sa a budeme stále spolu už sa zdalo, že sa nám to podarí až na jeden problém . Prišla vysoká škola a tam na nás veľa času nezostalo. Postupom času prišli aj finančné problémy to znamená , že nám hrozí ulica rodičia nám hovoria:,,Vy ste sa sami odsťahovali nikto vás neviháňal vy ste sami chceli ísť tak meste následky."Andrea stretne v škole dobrých ľudí ktorí by jej chceli pomôcť podarí sa im to??
ESTÁS LEYENDO
Zmenil mi život
RomanceLáska je zlá aj dobrá, vie brať aj dávať a v tomto prípade vezme to najdôležitejšie zdravie. Skutočná láska to zdravie vráti. V tomto príbehu je výbuch citov ktoré určite každého dojmu.