Ako sa to stalo ?

91 7 2
                                    

Volám sa Andrea, mám 16 a som v nemocnici pripojená na prístrojoch ktoré ma kontrolujú. Je to neuveriteľne, včera som bola v škole a dnes som tu totiž odpadla som na hodine tak ma vzali do nemocnice poviem čo sa stalo.

Chodím na strednú školu tam to všetko začalo. Ja som sa zamilovala do jedného chlapca, ale on ma nechcel. Stále sa mi smial a urážal ma , ale ja som bola zaslepená láskou. Raz keď som mu to chcela pred všetkými povedať prerušil ma a vykričal na mňa , že som len obyčajná tučná krava a , že mu mám dať pokoj. V ten deň som prišla domov a všetko povedala mojej sestre Monike ( volám ju Moma):,,Ja si myslím, že má pravdu som len obyčajná tučná krava :-((("smutne som sa na ňu pozrela.
   ,,Neposlúchajú ho si tak akurát nemusíš ho počúvať "usmiala sa na mňa Moma. ,, Ale ty to nechápeš ,ja ho milujem a on by ma tiež chcel , keby som mala peknú postavu čo očividne nemám "so slzami v očiach som sa otočila . ,,Tak choď do fitka si troch zabehať na pás, ten ti postavu skrášli ;-) "štuchla ma lakťom a mrkla na mňa.

Na druhý deň som zo smútku nešla do školy  a rozmýšľala som nad tým čo mi Moma povedala vtom do mojej izby vtrhla mama:,,No poďme, poďme škola volá"náhlila ma mama. ,,Už idem"povedala som aj keď som vedela, že škola nie je môj smer. Vyšla som von a bežala do parku. Poriadne som sa zamyslela a povedala som si, že zo sebou niečo  spravím. Po obede som sa vrátila domov a nejedla som večeru ,ale ako neriadená strela som vletela do izby robiť brušáky. Takto to bolo aj ráno nejedla som raňajky a bežala pešo do školy. Destiatu som nezniesla na obed som nešla prišla som domov a hneď som cvičila. Takto to so mnou bolo dva mesiace. Keď som sa na seba pozrela stále som bola rovnaká tak ma napadlo keď si dám ruku na jazyk budem zvracať a hneď schudnem , ale keď bude postava akurát prestanem. Všetko som to robila tajne no rodičia si moje správanie všimli a zase mi dali prednášku o krásnom živote. O pól roka som bola chudá ako prst , ale stále som nemala ideálnu postavu no do školy som chodila. Pretože som nepila ani vodu dehydratovaná som omdlela. Odviezli ma do nemocnice na vyšetrenie. 

Ako to s Andreou dopadne si môžete prečítať v budúcej kapitole ktorá sa tvorí. Dúfam , že sa Vám to zatiaľ páči. Ďakujem, že ste si na ňu našli čas. NABUDÚCE

Zmenil mi životWhere stories live. Discover now