" Misteriosul "

10.2K 135 2
                                    

Este ora 06:00 dimineata si eu nu am somn....asa ca ma duc pe balconul din spate pentru a fuma.
Am fumat aproximativ 7 tigari in 35 de minute....timp in care nu m.am miscat de pe balcon, asa ca decid ca ar fi timpul sa ma duc sa fac o baie si sa plec la munca.

Dupa 2 ore , am terminat de facut baie si de aranjat putin lucrurile prin dresing. Hotarasc sa ma imbrac astazi intr.o rochita neagra cu o palma deasupra genunchilor ,cu spatele gol la care voi asorta o gentuta de umar si niste pantofi cu toc nu foarte eleganti de aceasi culoare.

......

La munca.

-Buna Luca. Spun si ii dau un pupic pe obraz.

-Buna, printeso. Spune la randul lui zambindu.mi...Apropo.. o veste noua colega...

-Uimeste.ma..
Spun si ma indrept catre bar cu Luca pe urmele mele.

-Ramon a demisionat.! Spune,iar eu raman socata. De astazi vom avea un nou coleg.

-De ce.'!? De ce a demisionat Ramon.'!? Spun trista.

-Ehh...nu prea stiu. Dar nu fi trista, printeso, cred ca o sa.ti placa mai mult noul coleg.
Imi face cu ochiul si se duce sa duc o comanda la masa 9.

Ce vrea sa spuna cu faza asta '!? Oricum nu conteaza....
E naspa oricum ai da-o, imi placea de Ramon nu voiam sa demisioneze.... el m.a invatat tot ce stiu in domeniul asta....era ca un frate pentru mine.

Ma duc la tesghea unde ma apuc de cateva comenzi. Tocmai ce am terminat comanda Adrianei si incep s.o caut cu privirea , dar nici urma de ea...sau de alt chelner nici macar Luca nu e de gasit. Decid sa duc singura comanda la masa 5 , dar inainte sa ajung ,cineva intra in mine si ma face sa vars toata cafeaua pe mine, bine ca nu era fierbinte.

-Uita.te pe unde mergi.!
Tip eu la brunetul din fata mea.

-Tu esti cea care nu era atenta pe unde merge. Spune si trece pe langa mine.

Pufnesc enervata si curat mizeria produsa.

-Ma scuzati, imediat va sosii si comanda dumneavoastra.
Spun eu politicoasa clientilor de la masa 5. Ma indrept catre bar si termin pentru a doua oara comanda mesei 5 si il chem pe Luca care sa decis in sfarsit sa apara.

-Luca.'! Strig eu la el. Nu spune nimic. Zic cu subinteles la cafeaua ce este inca pe hainele mele. Du te rog comanda asta la masa 5, ca de 40 de minute o asteapta. Spun ducandu.ma la vestiar pentru a.mi schimba hainele murdare.

Intru in vestiarul fetelor care este gol si incep sa ma dezbrac. Raman doar in lenjeria mea intima neagra si imi dau seama ca nu am scos hainele din geanta , incep sa cotrobai in geanta si scot rochita neagra.

Raman blocata cu rochita in mana cand vad ca in dreptul usii era brunetul care m.a facut sa vars cafeaua pe mine , stand sprijinit sorbindu.ma din priviri.

-Tu ce cauti aici'?

-Vroiam sa ....spune privindu.ma din cap pana in picioate...nu stiu sigur acum ce vroiam sa fac, imaginea pe care mi.ai oferit.o m.a facut sa uit. Spune si isi musca buza .

Ma imbrac repede cu rochita pe mine, iau botinele in picioare si trec pe langa brunet.

-Nesimtitule.'! Zic mai mult pentru mine.

Dupa 35 de minute se termina si tura mea, asa ca imi iau geanta din vestiar si ma indrept catre iesire. Ies din local, cand brusc imi dau seama ca mi.am uitat cheile in vestiar.
Incep sa caut cheile , pe care din pacate nu le gasesc......dupa 15 minute de cautat cheile , le observ pe scaunul din vestiar ,asta inseamna ca mi.au cazut din geanta cand am scos rochita.
Ma aplec sa iau cheile , cand simt doua maini pe solduri care ma trag in spate lipindu.ma de abdomenul lui bine lucrat.

.....................................................

Sfarsitul celui de al doilea capitol.

Afacerea Sexului [+18]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum