Ma trezesc atunci cand razele soarelui isi fac loc in camera si privesc catre partea dreapta a patului unde satenul care m.a facut sa ma simt bine doarmea linistit. Incep sa.i mangai obrazul fin, examinandui trasaturile care sunt bine definite. Nu am ce comenta este un baiat foarte atragator.
Acum 4 ani noi am format un cuplu, totul a fost frumos pana cand mi.am dat seama ca noi sentimental nu ne potriveam, ci doar sexual eram compatibili.....asa ca am ramas prieteni cu beneficii......oricand am nevoie de el din punctul asta trebuie doar sa.l sun si va fi aici , asa cum s.a intaplat si aseara.M.am ridicat lenesa din pat mergand catre balcon, aveam mare nevoie sa fumez. Ma asez pe unul dintre cele doua scaune care sunt pe balcon si imi aprind tigarea si fumez linistita. Am fumat 3 tigari una dupa alta si in tot acest timp satenul nu sa sinchisit sa se trezeasca.
Intru in camera si nici urma de el...Oare a plecat'!? Nu ii sta in caracter sa plece fara a spune nimic. Decid sa.l caut si il gasesc facandu.si dus. Nu stau mult pe ganduri si ma dezbrac intrand langa acesta in cabina.
Era intors cu spatele la mine ,asa ca am inceput sa.i spal usor fiecare particica a spatelui, el relaxandu.se sub atingerile mele.-Hmm....ce n.as da sa fie in fiecare dimineata asa. Spune intorcandu.se catre mine sarutandu.mi sanii.
-Love...am mai discutat lucrurile astea. Spun ridicandui barbia pentru al saruta.
-Ai dreptate. Spune ridicandu.ma si lipindu.ma cu spatele de peretele rece, facandu.ma sa.mi pozitionez picioarele pe de o parte si alta a corpului sau. Uneori uit ca am ramas doar prieteni cu beneficii. Zice patrunzandu.ma cu membrul sau fara a.mi da timp sa actionez in vrun fel. Uneori uit ca nu poti fi doar a mea. Spune patrunzandu.ma si mai tare, facundu.ma sa gem puternic.
-Nu mai suntem noi impreuna , dar esti singurul care ma face sa ma simt..incerc sa imi termin ideea dar nu pot din cauza placerii care ma face sa gem.
-Cum...cum te fac sa te simti.'!? Imi spune infigandu.si membrul cu putere.
-Completa...ii spun sarutandu.l.
-Giulia...imi spoteste numele ridicandu.mi barbia....chiar as vrea sa.mi mai dai o sansa. Spune privindu.ma cu dorinta si regret , stiu ca regreta mult ca relatia noastra s.a terminat. El nici nu a vrut sa ne despartim doar ca eu am insistat , zicandui ca nu ne potrivim sentimental si ca am nevoie de timp pentru a mai reflecta putin lucrurile.
-Off...Stiu ca simti ceva pentru mine doar ca nu cred ca sunt in stare de o relatie serioasa acum. Spun dandu.ma jos din bratele sale iesind din dus, infasurand un prosop in jurul corpului meu. Acesta imi urmeaza exemplul facand acelas lucru si iesim amamdoi din baie .
M.am asezat pe pat , iar acesta mi.a luat lenjeria intima ce se afla pe pat imbracandu.ma lasandu.ma surprinsa .-Ce faci !? Il intreb putin rusinata.
-Uite Giulia...spune lund rochita ce se afla si ea pe pat imbracandu.ma cu aceasta . Stiu ca simti ceva pentru mine, simt asta ....dar nu vreau sa te presez. Iti accept decizia si iti voi da spatiul pe care il vrei, dar sa stii ca te voi astepta ....Asa ca atunci cand vei fi pregatita pentru o relatie serioasa voi fi aici doar pentru tine. Imi spune sarutandu.ma. Sa ai grija de tine love si apropo cand ai nevoie stii doar ...ma poti suna. Spune plasandu.mi un pupic pe obraz dupa care a plecat lasandu.am singura.
Sincera sa fiu sunt putin socata, niciodata nu l.am vazut asa deschis si direct in legatura cu sentimentele sale.
Sunt scoasa din ganduri de catre telefonul meu care vibreaza dintr.un punct al camerei necunoscut mie.-Unde Doamne iarta.ma am pus telefonul ala'! Spun nervoasa.
Dupa 10 minute am gasit micutul obiect sub perna. Il deblochez si vad 2 mesaje.
Deschid primul mesaj in care scria un simplu - Buna Giul, care era trimis de catre Luca. Deschid si cel de al doilea mesaj care era de la un numar necunoscut mie in care scria - Imi ramai datoare pentru ca mai lasat asa excitat in vestiarul ala.
Blochez telefonul inca putin socata...de unde avea numarul meu'!? Il deblochez iar vrand sa.i raspund misteriosului la mesaj dar....
CITEȘTI
Afacerea Sexului [+18]
Romance"-Deci...Giulia, ce ai zice de o afacere a sexului'?" P.S. este vorba de.o barmanita pe nume Giulia care ajunge sau nu sa aibe o afacere a sexului cu misteriosul Damon.... Daca vreti sa aflati mai multe va invit sa cititi povestea.