-Ce fel de afacere'?
Spun neinteresata de aceasta afacere doar ca vreau sa scap cat mai repede de el.-Uite frumoaso...imi placi spune privindu.ma. Si ce ai reusit sa.mi provoci in acel nenorocit de vestiar nu pot sa uit...
-Stai putin. Zic facandu.l sa taca.
Daca iti ceream sa imi spui ce sentimente ti.am provocat si chestii te intrebam. Nu ma intereseaza catusi de putin ce indrugi acolo legat de ziua aceea, vreau doar sa aud odata despre ce afacere este vorba sa pot pleca. De 30 de minute stau aici cu tine, degeaba si sincera sa fiu am treaba. Zic plictisita.-Hmm...intepata, imi place'!
Damon pov...
O privesc atent si imi dau seama ca a enervat.o putin cuvintele mele...asa ca mai bine ar fi sa schimb tactica, ca nu imi permit sa pierd asa delicatete.
-Damon'! spun dand mana cu ea.
-Giulia....spune nesigura.
-Uite Giulia , cred ca am inceput cu stangul.
Spun scapandu.mi un chicot din cauza expresiei confuze a satenei.
Asa ca imi pare rau."! Eu sunt Damon Smith noul tau sef, dar stai linistita nu iti voi ingreuna munca , totul va fi asa cum a fost si pana acum.
Spun privind.o dulce.Nu cred ca am fost in viata mea mai scarbit de mine ca acum , niciodata nu mi.am cerut scuze. Putin cam jalnic, imi spun dandu.mi o palma mintal.
Dar...ce sa mai zic trebui sa.mi ating obiectivele si pentru asta ....am impresia ca am ceva de munca....-Ok, nu stiu ce sa zic...
Multumesc ca nu imi veti schimba programul... spune frecandu.si ceafa , parca incercand sa inteleaga toata schimbarea asta.Bine poate ar fi trebuit sa ma controlez de la bun inceput, dar nu m.am putut abtine.
-Te poti intoarece la treaba. Spun rece. Si adumi o cafea fara zahar. Continui deblocand telefonul ignorand.o pe satena.
-Sigur.
Spune facand stanga inprejur , indreptandu.se catre bar.Giulia pov...
Ma indrept a doua oara catre masa acestuia, aducandu.i comanda . Inca nu.mi vine sa cred....ce Dummezeu a fost toata faza aia de mai devreme. M.a bagat in ceata total. Tot restul zilei acesta nu s.a deslipit de la acea masa. Din contra a mai comandat cate ceva, examinandu.mi indeaproape fiecare miscare.
Sper doar ca asta sa nu fie un test ceva....Sau ceva mai rau.
Doamne... parca as fi Lucas.'! Imi dau o palma mintal trezindu.ma din transa.Ziua asta a fost foarte obositoare pentru mine, ar trebui sa plec acasa.....Chiar nu am chef de tura dubla. Imi adun toate catrafusele si ma indrept catre casa. Inainte sa pot intra pe usa simt telefonul cum vibreaza in geanta. Il caut ceva timp , dupa care raspund.
-Da, Xandra'! Raspund intrand in casa.
-Hey...Ce spui de o iesire in club? Intreaba prietena mea foarte entuziasmata.
-Cam directa. Spun chicotind. Dar oricum...o iesire suna bine. Continui revenind la starea mea initiala. Sunt putin cam obosita...dar stiu sigur ca daca as incerca sa adorm ar fi in zadar.
-Super'! Intr.o ora sunt la tine. Spune si inchide.
.........................
Intru in club impreuna cu prietenele mele...Xandra si Rubina. Narile imi sunt invadate de tot felul de mirosuri, in special de mirosul de tigari si alcool.
Ma indrept catre bar unde imi aprind o tigare, dupa comandand o sticla de votcka.
Dupa paharele de votcka consumate sunt putin ametita , cu toate astea merg pe ringul de dans.
Incep sa.mi etalez miscarile lascive nepasandu.mi de absolut nimic in acel moment. Simt un corp masiv in spatele meu care se impinge tot mai mult in mine, nu fac nimic contra acestuia din contra incep sa ma frec provocator de acesta. Ma intoarce brutal catre el si atunci dau de niste ochi foarte cunoscuti mie. Damon statea doar la cativa centrimetri fata de mine, examinandu.ma intens.
Isi povitioneaza bratele pe talia mea tragandu.ma aproape de el zdrobindu.si buze de alea mele. Initial nu i.am raspuns la sarut din cauza socului. Dar acesta vazand ca nu aveam de gand sa.i raspund m.a muscat brutal de buza inferioara facandu.ma sa deschid gura, timp in care a reusit sa intre cu limba in lacasul meu.
Ma saruta patimas , cu o dorinta de nedescris excitandu.ma imediat. Cu toate astea am ramas inca lucida, asa ca mi.am pozitionat mainile pe pietul sau impingandul. Acesta se indeparteaza maraind gutural.
Se incrunta instantaneu prinzandu.ma de incheietura tragandu.ma dupa el in baie.
CITEȘTI
Afacerea Sexului [+18]
Romance"-Deci...Giulia, ce ai zice de o afacere a sexului'?" P.S. este vorba de.o barmanita pe nume Giulia care ajunge sau nu sa aibe o afacere a sexului cu misteriosul Damon.... Daca vreti sa aflati mai multe va invit sa cititi povestea.