Ma aplec sa iau cheile, cand simt doua maini pe solduri care ma trag in spate lipindu.ma de abdomenul lui bine lucrat.
Raman blocata pentru a doua oara pe ziua de azi, nu stiu cum sa reactionez....stiu ca este cam ciudat ....dar imi si place in acelasi timp senzatia pe care mi.o ofera corpul lui bine lucrat.Totusi....incerc sa ma distantez de misteriosul din spatele meu ,dar fara rezultat pentru ca acesta ma trage si mai mult catre el. Ii simt membrul intarindu.se si nu pot decat sa ma relaxez lasandu.mi capul intr.o parte. Stiu ca nu este bine ce fac ....dar nu pot sa ma opun, imi place ce simt.
-Hmm...ma bucur ca te.ai mai relexat erai prea incordata. Spune si imi plaseaza un sarut pe gat.
Ceea ce imi produce fiori in tot corpul.
-Stii....esti foarte frumoasa si sexy ,imi placi'!
Spune plasandu.mi tot mai multe sarutari pe gat, pe umar. Iar eu nu fac nimic ,pur si simplu accept tot ce face acest strain.
Ies in sfarsit din transa si din stransoarea lui si ma intorc cu fata la el si raman socata.-Iaras tu'?! Ma urmaresti cumva'?!
Il intreb, incercand pentru a nu stiu cata oara sa ma indepartez de el dar fara rezultat.
-Cine stie....poate ca da....poate ca nu.
Nu.mi spune ca nu te incanta prezenta mea...(spune plimbandu.si mainile pe corpul meu) ... si nu incerca sa negi , corpul tau imi demonstreaza acest lucru.-Ok...nu stiu despre ce vorbesti, trebuie sa plec. Spun si ma indrept catre usa, dar acesta ma prinde de incheietura si ma trage catre el.
-Bine, dar inainte sa pleci ...
Spune sarutandu.ma salbatic....iar eu ii raspund tot cu aceeasi dorinta.Imi prinde fesele in maini lipindu.ma tot mai mult de membrul sau, iar eu fara a ma mai gandi la consecinte imi pun mana dupa gatul sau adancind si mai mult sarutul.
Intrerup sarutul din lipsa de oxigen , fetele noastre fiind la mica distanta .....Incep sa.i analizez trasaturile fine si recunosc ca imi place ce vad si se pare ca si acesta a observat acest amanunt ,deoarece imi zambeste , ceea ce ma face sa ma trezesc la realitate.Chiar nu mai gandesc logic'!? Sau monotonia acestei saptamani ma face sa actionez gresit'!? Sau mai bine zis ma face sa nu mai gandesc.
Acesta vazand ca sunt pe ganduri ,incearca sa ma scoata din transa....parca reusind sa imi citeasca gandurile.-Stiu ca ai impresia ca actionezi gresit si ca nu este o gandire buna, dar ce zici sa profitam de moment
.....spune respirand un aier atat de excitant si sufocant la urechea mea in cat raman surprinsa putin de efectul pe care il are asupra mea.
Nu sta prea mult pe ganduri si incepe sa.mi dezmierde fiecare particica a gatului cu sarutari fierbinti indreptandu.se catre sani. Se intoarce brusc la fata mea si imi ofera un sarut al dracu de excitant ce ma facut sa.mi pierd controlul. Am pus o mana dupa gatul lui adancind sarutul , lipindu.ma de el frecandu.ma parca vrand mai mult , iar acesta nu protesteaza din contra imi anticipeaza miscarile si isi da tricoul jos facandu.ma sa ma bucur de corpul lui bine lucrand, sfarsind dupa cateva secunde a.mi da si mie rochita jos si............................................................
Sfarsitul celui de al treilea capitol.
CITEȘTI
Afacerea Sexului [+18]
Romance"-Deci...Giulia, ce ai zice de o afacere a sexului'?" P.S. este vorba de.o barmanita pe nume Giulia care ajunge sau nu sa aibe o afacere a sexului cu misteriosul Damon.... Daca vreti sa aflati mai multe va invit sa cititi povestea.