Imi da rochita jos si raman in lenjerie intima. Sunt atat de excitata incat chiar nu ma mai recunosc.
Ma aplec si ii desfac pantaloni lasandu.l in boxeri, incep sa.i frec membrul cu mana stanga si reusesc sa scot de la acesta un geamat infundat. Opresc orice actiune atunci cand aud usa de la intrare.-Giulia'! il aud pe Luca strigand. Mai esti aici'!? Giulia.
Ma indepartez de brunet imbracandu.ma in graba si explicandui in soapta ca voi inchide usa principala , sa iasa prin spate. Termin de imbracat si il mai privesc pentru o ultima data si ies din vestiar.
-Hey. Spun si il sarut usor pe obraz.
-Cum de esti inca aici. '?
Ma intreaba suspicios.-Am mai ramas....pentru a termina niste chestii. Spun si ma indrept catre iesire. Mergem'?
-Sigur. Zice si ma urmeaza.
............
*Acasa*
Convorbire telefonica-Alo.
-Buna Alin, sunt Giulia.
-Hey iubire, ce mai faci.'!?
-Cu munca. Spun lenesa.
Te.am sunat sa te intreb daca ai planuri.-Cand e vorba de tine niciodata, stii ca esti slabiciunea mea. In 10-15 minute sunt la tine.
-Ok.
Sfarsitul conversatiei
Decid in timpul ramas sa ma relaxez si sa fumez o tigare.
Atunci cand sting tigare aud soneria, trebuie sa fie Alin.
Ma indrep catre usa si o deschid. Nici nu apuc sa spun ceva ca acesta deja a sarit pe mine, sarutandu.ma cu pofta.
Rup sarutul din lipsa de oxigen si ii soptesc la ureche:-Vad ca ti.a fost dor de mine.
Sfarsesc propozitia printr.o mica muscatura de ureche pe care il excita. Nu de alta dar dupa asta ma tras mai aproape de el.-Nu iti dai seama cat mi.ai lipsit. Spune si ma ia in brate mergand catre dormitor.
Dupa 5 secunde fac contact cu salteaua muale si un sentiment placut imi invadeaza corpul.
-O sa.ti para bine ca mai sunat.
Imi spune dandu.si geaca jos si restul hainelor , ramanand gol.Se aseaza intre picioarele mele , dezbracandu.ma . Atunci cand sunt in sezut incerc sa il sarut dar acesta ma opreste.
-In seara asta eu voi face totul . Imi spune si ma impinge usor , iar eu ma intind pe spate.
Sta in genunchi langa pat, incepand sa.mi plaseze mici sarutari pe coapse , din ce in ce mai sus pana cand a, ajuns la punctul meu fierbinte.
Atunci cand imi saruta feminitatea un sentiment placut imi invadeaza corpul. Incepe cu mici miscari circulare ale limbii care ma fac sa ma misc usor din bazin, pentru a capata mai multa placere. Imi suge mici bucati din piele , cat si clitorisul care ma face sa gem usor. Imi freaca cu mana stanga micul clitoris roz oferindu.mi o placere mai mare, adaugand si minunata lui limba care imi dezmiarda locul fierbinte. Isi infige un deget in mine iar eu imi ridic capul gemand usor. Face miscari lenese de dute vino care imi conduc tot corpul la o placere minunata.
Cand sunt aproape de orgasm se opreste , urcandu.se pe mine si patrunzandu.ma cu membrul sau. Face miscari rapide de dute vino , cuprinzandu.mi sani cu manile pentru a.mi provoca o placere mai mare.
Cand eram pe sfarsit acesta mi.a acaparat buzele intr.un sarut , care a facut sentimentele si mai profunde.
Dupa ce am terminat amandoi odata , ma priveste tandru.-Esti cea mai buna.
Spune dandu.mi un scurt sarut iesind din mine si trantindu.se pe saltea.Nu ii spun nimic doar ma intorc cu fata la el si il iau in brate.
-Te ador , iubire'! imi spune sarutandu.mi crestetul.
Imi ridic capul lenesa si il privesc , dupa care il sarut si ii soptesc la ureche:
-Si eu te ador.
Imi asez capul pe pieptul sau, dupa care adormim amandoi.
CITEȘTI
Afacerea Sexului [+18]
Romance"-Deci...Giulia, ce ai zice de o afacere a sexului'?" P.S. este vorba de.o barmanita pe nume Giulia care ajunge sau nu sa aibe o afacere a sexului cu misteriosul Damon.... Daca vreti sa aflati mai multe va invit sa cititi povestea.