Ze zijn natuurlijk engels maar schrijf gewoon nederlands :) enjoy x
----------------------------------------------
-beschrijving van uiterlijk mia:
In dit verhaal is mia 18. Calum hood 19 luke hemmings 20 ashton irwin 19 en michael clifford 20
Blond haar stukje tot over borsten. (Awkward)
Bruine ogen
Niet heel lang ongeveer 1.60
Kuiltjes in haar wangen als ze lacht
Zie foto bijlage
-------------------MIA POV-
"Maar mam! Vertel het me nou! Ik ben oud genoeg ik ben 19!" Schreeuw ik huilend naar mijn moeder. Nouja. Eigenlijk pleegmoeder. "Nee" zegt ze nog redelijk rustig. "WAAROM NIET" schreeuw ik. "JE HOUD NU JE KOP DICHT" roept ze en slaat me. Voor het eerst. Geschrokken kijk ik haar aan en zij mij. "Sor- o shut up" onderbreek ik haar en ren huilend naar boven. Ik laat me huilend op bed vallen nadat ik mijn deur op slot heb gedaan. Ik pak mijn laptop en mijn oortjes die in inplugg. Ik klik youtube aan en zet een liedje aan van One Direction. De muziek stroomt door me lichaam heen, dit is het enige dat me vrolijk maakt. Ze hebben ook een nieuw voorprogamma. Ze heten 5 seconds of summer ofzo. De basist heeft de zelfde kleur huid, haar en ogen als mij. Kinda scary. Ik start facebook op en zie dat ik een berichtje heb. Een berichtje van Joy Hood. Wie is dat nou weer. Ze heeft wel de zelfde achternaam als die bassist uit 5sos. Hoe heet ie okal weer?, oja Calum Hood ofzo. Geinig. Ik klik de chat aan en begin te lezen."Sweet mia. zoals je denk ik wel weet woon je in een pleeggezin. Ik, Joy hood, ben je echte moeder. Je vader heet david hood. Je hebt nog een zus. Mali- koa hood. En een broer Calum hood. Jij behoord er dus ook bij en jij heet dus mia hood. Ik zou graag je een keer willen ontmoeten, je alles uitleggen en bijkletsen en je iedereen te laten ontmoeten. Groetjes. Mama"
Geschrokken zit ik op mijn bed. Ik ben dus het Zusje van De Calum Hood..
Snel stuur ik haar berichtje terug,"Hoi joy(mama) uhm dit komt echt als een klap... Ik zou je graag willen ontmoeten, als dat natuurlijk mag van mijn "mama". X Mia"
Verzonden.
Ik berg mijn laptop op als mijn moeder roept voor eten. Onder het eten is het stil. Mijn "broertje" wat dus ook "nep" is vertel een verhaal over school.
Zodra mijn broertje weg is begin ik te praten. "Mama?" "Ja lieverd?" "Ik weet wie mijn echte familie is" zeg ik zacht. Mijn moeder kijkt geschrokken en weet duidelijk niet wat ze moet zeggen. "Ze wil me ontmoeten, mag het?" Vraag ik. Mijn moeder laat een diepe zucht en knikt. "Voor uit dan, je hebt er recht op.." Blij geef ik haar een knuffel en ren naar boven en start facebook weer op. Weer een berichtje van echte mama!
"Ik ben zo blij dat je reageerde! Zou je morgen om 3 uur naar starbucks komen?" Waarop ik "ja" beantwoord.
Snel sluit ik alles af en ga ik bed liggen. Dromend over morgen..
-------------------
JE LEEST
The Lost Sister Of Calum Hood - 5sos fanfict - voltooid-
FanfictionDit verhaal gaat over mia. Mia woont in een pleeggezin. Van haar pleegouders mag ze niet weten wie haar echte ouders zijn. Tot dat ze op een dag een bericht op facebook krijgt van haar echte moeder. Wil ze haar ontmoeten? En als ze dat doet? Wat geb...