-5-

1.3K 67 16
                                    

Langzaam word ik wakker en tast om me heen. Als ik op kijk zie ik dat ik op de trap lig? Ik trek mijn slaapzak op en ga springent naar beneden en spring verder. Daar tref ik een Ashton aan die over een Michael heen ligt, een luke als een zeester i quess en calum ligt onder de tafel. Wat is er mis met ons. Ik spring lachend door terwijl ik nowella probeer te pakken. Als ik mijn hele slaapzak door tast voel ik geen nowella. Shit.. Ik spring uit mijn slaapzak en doorzoek de kamer. Niks. Ik ren gillend naar de keuken en zoek. Weer niks. De jongens zijn wakker geworden en kijken mij aan terwijl ik alles nog doorzoek. Tranen verlaten mijn ogen. Ik ga op de grond zitten. Die knuffel is het enigste wat ik nog van haar heb. "Wat Zoek je dan?" Vraagt michael. "Mijn knuffel nowella" zeg ik zacht. Michael sprint naar boven en komt terug met nowella. "NOWELLAA" roep ik blij.ik sprint maar michael om nowella te pakken, maar als ik haar wil pakken houd hij hem omhoog. Verdrietig kijk ik michael aan. Michael schiet in de lach. "Waarom heb je nog een knuffel?" Lacht mikey. "Geef terug" zeg ik boos en huilend. "Give it back mike" zegt ashton zuchtend. "Het was van mijn beste vriendin oke?!" Schreeuw ik boos en spring op hem. "Wow en waarom heb je t dan nog?" "OMDAT ZE FUCKING ZELF MOORD HEEFT GEPLEEGD!" Roep ik boos wn trek aan michaels haren waardoor hij begint te gillen en nowella los laat. Zo snel als ik kan grijp ik nowella en ga op de bank zitten met nowella. Ik lig als een balletje in de hoek. Langzaam komt michael aangelopen want de rest maken ontbijd. "Het spijt me" zegt michael en ik kijk hem in zijn mooie ogen aan. "Het is oke, je wist het niet" mompel ik en ga tegen hem aanliggen waardoor hij zijn arm om me heen doet. Michael drukt een kus op mijn wang. Ik moet natuurlijk blosen. Ugh. Luuffff.

Ik kijk op mijn mobiel zie dat het al 15:00 is. 3 appjes van "mama" ik open het appje.

Mama💞
Mama- lieverd heb 2 cadeau's voor je
Mama- lieverd kom je zo thuis?
Mama- xx
Mia- ik kom dr aan x

Snel sluit ik whap weer af en neem afscheid van de boys. Ik pak mijn spullen en sluit de deur achter me. Ik loop het erf af en begin te lopen. Gewoon 10 minuten lang. Uhg, ik hou niet van lopen. Geef me een step. Iemand. Slenterent loop ik door.

-10 minuten latah-

Ik gooi de deur achter me dicht en drop alles op de grond. Zoals altijd. "Mia? Ben jij dat?" Hoor ik uit de keuken. "Altijd al geweest!" Roep ik en loop naar de keuken. Daar staan "mama en papa". "Whats up? Jullie glimlachen griezelig." Mijn "moeder" pakt mijn hand en mijn "vader" houd zijn handen voor mijn ogen. "We hebben een verassing.". Tastent loop ik naar voren. Dan komt er een drempel die ik niet zie dus daar ging ik even op mijn bek maar dat doet er niet toe. Ik voel dat we in de garage staan. Dat ruik ik. Ghehe
"Klaar voor honey?" Vraagt "mama". Ik knik. "3,2,1" tellen ze af en halen hun handen voor mij ogen weg. Voor me staat een mooie ROZE MET ZWART RANGE ROVER UMMAGAd. Ik begin te gillen en knuffel mijn "ouders". (Jullie snappen toch wel dat als er " staat bij mam of pap dat het mijn adoptie ouders zijn?).

"En we hebben met je echte ouders overlegt dat je daar mag wonen" zegt "mama". "Maar jullie dan?" Zeg ik verdrietig. "Het is oke. We hebben joris ook nog en je mag komen wanneer je wil!" Zeggen ze. Ik knuffel ze nog een keer.

"Ik ga dan al mijn spullen in pakken!" Roep ik blij en ren naar boven. Ik pak 2 koffers onder mijn bed weg. Ik wist niet dat ze er lagen maar oke. Ik vouw al mijn kleren op en leg het er netjes in. Al mijn kledig en jassen en schoenen pasten er in. Nice. Ik pak nog een rugzak en doe daar make-up, toiletartikelen en vrouwendingen. ;>.
In mijn gewone handtas die ik altijd bij me heb doe ik mijn opladen, parfum, telefoon en kouwgompjes in. Snel doe ik mijn haar los en kam het door. Daarna nog even een dun laagje mascara. READY.
Ik sleep alles naar de trap. Eerst rol ik mijn rugzak naar beneden. Daarna dus ik de eerste koffer er af die perfect terecht komt. Daarna koffer 2. En die draait nog even rond en eindigt met een klap. "Netjes" zegt mijn "vader" onderaan waardoor ik in de lach schiet. Met mijn handtas om mijn arm loop ik naar beneden. "Papa" neemt de 2 koffers en doet ze in de kofferbak van mijn range rover. Ik druk mijn rugzak er ook bij en sla dan de klep weer dicht.
Ik neem nog even afscheid van mijn "ouders en joris" en bedank ze. Ik neem de sleutel van de auto aan en direct doe ik de huissleutel van dit huis er aan en van calum's huis. Die had ik al gekregen. Snel sprint ik nog naar boven en haal daar mijn infinity sleutelhanger, die ik er ook aan doe.

Ik open de auto en ga er in zitten. Ik leg mijn handtas naast me op de bijrijdersstoel en haal er kouwgom uit die ik in mijn mond doe. Ik start de auto en rijd voorzichtig de garage uit.
Ik toeter nog een keertje en dan rijd ik door naar mijn echte familie <3.

Aangekomen helpt calum mij met de koffers. Hij wist er alles van. Tss.
Calum heeft ook de huissleutels gegeven van michael, ashton en luke, die heb ik er ook aan gedaan.

Ik heb een hele mooie kamer met een 2 persoons bed die naast een raam staat, dus ik heb een mooi uitzicht. Nadat ik alles in mijn kasten heb opgehangen, mijn spulletjes heb uitgestalt loop ik tevreden naar beneden waar we gaan eten.

-laturr-

Als ik in bed lig val ik al snel in slaap van deze drukke dag. Ik druk nog snel nowella tegen me aan. Sweet dreams :).

«§»«§»«§»«§»«§»
#zerevingersSz..

Hoe vinden jullie het boek? Misschien geef ik nog een keer rollen weg ;)

The Lost Sister Of Calum Hood - 5sos fanfict - voltooid-Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu