-12-

860 42 7
                                    

"Maar, oh, er is geen maar. Jullie mogen zo naar hem toe." zegt hij lachend wat geïrriteerde zuchten opliep want wij waren bang dat ie iets vet spannends ging zeggen. Like wtf.
Na het gesprek lopen we naar Michaels kamer waar hij op zijn bed ligt met muziek dopjes. Dus hij is blijkbaar wakker. "Hey mike" zucht ik en pak zijn hand. Geschrokken opend hij zijn ogen. "Omg Mia het spijt me zo, de hele date is verpest" zegt Michael met tranen in zijn ogen. "Nee, zegt dat niet. Het liep gewoon niet zoals het moest maar het was super gezellig!" Zeg ik en geef hem in kus op zijn hand die ik vast heb. Michael knikt met waterige ogen.
Als we even aan het kletsen zijn, komt de dokter binnen. Die ene. Forgot his name..

" hallo mensen, Michael mag weer naar huis". Lachend knuffelen we michael en pakken zijn spullen. Zijn jas dus.. Ik ben nu samen met calum bij mike ash en luke zijn weg gegaan.
Als we bij de uitgang komen staan er alweer allemaal papz. Wanneer ook niet! Onze bodyguards lijden ons naar het busje en rijden dan direct door naar huis. Als we thuis zijn zien we luke samen met een meisje met donkerblond haar op de bank zitten.

"Uhm, hai?" Zeg ik akward.  "Hee! Ik ben sterre!" Zegt dus blijkbaar sterre. "Sterre? De sterre van onze school?" Vraagt Michael verwacht waardoor ik ook verwacht kijk. De sterre lacht en knikt. "Omg!" Roept hij blij en trekt haar in een knuffel. "Dit was mn bff sinds de basischool!" Zegt michael blij en glimlach maar een beetje. "Zullen we starbucks gaan om bij te kletsen?" Vraagt ze en michael knikt instemmend. Luke lijkt het ook oke te vinden maar die weet natuurlijk hoe hun zijn van vroeger. "Oke, bye guys" roept michael en trekt sterre mee naar buiten. Niet eens een doei naar mij of een kus of laat staan een knuffel. Zuchtend ga ik op de bank zitten. Ik geef toe ik ben jaloers.

Ik heb de heletijd films gekeken boven op mijn en mike's bed. En het is 2 uur geleden dat ze weggingen en ik hoor de deur dichtslaan en michaels en sterre's vrolijke stem beneden. Ik ga ook maar naar beneden. Hopelijk dat mike nu wel aandacht aan me besteed. Als ik beneden komt zitten luke, sterre en michael naast elkaar. Ik loop naar michael en probeer een kus te geven mij hij geeft er een op mijn wang. Wtf. Ik ga bij michael op schoot zitten. "Wat doe je?" Vraagt michael. Raar kijk ik hem aan. "Bij je op schoot zitten? Omdat ik je heb gemist?" Zeg ik met een schuinen glimlach. "Je kunt ook naast ash en cal zitten is ook plek" zegt michael terwijl hij verder kijkt naar de tv. Verdrietig zucht ik. Ik sta op en loop weer naar boven. Ik doe me pyama aan en krul me op als een bolletje in bed en tranen ontsnappen uit mijn ogen. Ik hoor iemand de trap opkomen en ik hoop michael maar dan komt calum door de deur. Niet dat ik dat erg vind want broer kan ik wel even gebruiken.

"Wat is er?" Vraagt calum terwijl hij over mijn haar strijkt. "Sinds die sterre er is negeerd michael me en doet hij afstandelijk" snik ik. Calum spreid zijn armen en ik knuffel hem. "Ze hebben elkaar al ongeveer 10 jaar niet meer gezien he.." Zegt Calum terwijl hij nog steeds door mn haren strijkt. "Ja maar hij wou me geen eens een kus geven of op Zn schoot laten zitten." Zucht ik. "Ja dat vond ik ook vaag." Zegt Calum lief. "Ik zal zo wel met Michael gaat praten, vind je dat oké?" Vraagt Calum. Ik knik en droog me tranen en haal me neus even op. "Ja.". "Oké, wil je hier slapen of mijn bed?". Joune" Calum tilt me op en loopt naar zijn kamer waar hij me op bed legt. "Ga maar slapen ik zou morgen ochtend ofzo wel met Michael praten" zegt Calum. Ik knik en krul me op als een bolletje. "Goodnight" zegt Calum en geeft me een kus op mn hoofd. Calum loopt weg naar beneden.

Ik lig nog steeds wakker en het is al 00:00 volgens de wekker. Ik hoor Luke Ashton Calum Michael  en sterre lachend de trap op komen. "Ssst, mia slaapt" sist Calum waardoor ik glimlach. "Nou en" zegt Michael geïrriteerd  waardoor mn glimlach direct verdwijnt. geeft ie nou niks meer om mij?!. "Doe normaal, je negeert haar de hele dag terwijl ze de hele dag bij je in het ziekenhuis was en je geholpen heeft + ze is je vriendin!" Zegt Calum kwaad. "Sorry, waar is ze" vraagt hij. "Ze slaapt op mijn kamer, je laat dr nu met rust en ga maar na denken over wat je fout hebt gedaan. Daarna hoor ik de deur van Michael open en dicht gaan en komt Calum hier binnen. "Je slaap je niet?" Vraagt Calum. Ik knik. "Ah je hebt alles gehoord he?" "Yup". "Nou die gozer gaat maar nadenken.." Ik lach. Calum kleed zich op en poetst even snel zijn tanden. Daarna kruipt ie ook in bed. "Als hij morgen nog zo doet sla je hem maar" fluistert Calum giechelend. Ik lach en knik. "Ik ga hem morgen eerst gewoon negeren". "Uhu". "Welterusten mia" "welterusten Calum." en val inslaap.

---------------------
T verhaal is precies 900 woorden. Sorry dat ik niks schreef ik had geen ideeën meer... En k heb niet zoveel zin er in of had geen tijd dus sorry ❤️ zouden jullie anders een q & a willen?

The Lost Sister Of Calum Hood - 5sos fanfict - voltooid-Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu