"I just wanna have sex, with michael clifford" - Calum hood <3 en ik ben met hem eens 😍😂
----------------------------------------------"Zullen we gaan?" Vraag ik als het potje Fifa afgelopen is. De jongens knikken en we lopen naar de auto. Maar. Ashton zit achter het stuur. Luke naast hem. Achterin Calum en in het midden Michael. En je zou wel denken wat is het probleem je kunt er toch naast. Nee
De jongens hebben dit sowieso geplant.. In de kofferbak liggen de tassen van Luke en mike en Calum. Dus mijn en Ashton's tas moet dan wel naast mike want anders past het niet."Je kan wel bij Michael op schoot" grijnst Calum. Vragend kijk ik Michael aan die als toestemming knikt. Ik klim over de tassen heen en ga bij Michael op schoot zitten. Waarna Ashton wegrijd. Als Michael even niet oplet fluistert Calum naar me: "ga beetje met je kont schuren" raar kijk ik Calum aan. Omg. Hij geeft een knikje dat ik k t moet doen. K zie Luke en Ash al grijnzen. Ze weten volgensmij echt alles al... Dit gaat akward worden. Ik zucht.
*kan nu wat seksuele getinte dingen komen*
Mike is je zwembad groot?" Vraag ik en draai me een beetje. Ik voel dat mijn kont over zijn ding gaat. Ik hoor Michael zacht naar adem happen. We doen ons best om niet in lachen uit te barsten. "J-ja best wel" stottert Michael. "Oke, cool!" Zeg ik en draai weer terug. Ik voel die bobbel onder me echt wel.. Ongemakkelijkk.
*einde seksuele getinte gebeurte.*
Gelukkig zijn we er al snel. Zodra we stil staan spring ik de auto uit en ren naar de deur met de rest achter me aan.
Stuiterend wacht ik tot michael eindelijk die deur op heeft. Met zijn allen proberen we door de deur te gaan wat natuurlijk niet gelijk goed gaat.... Ik loop een beetje achter de rest aan.Als we in de tuin zijn drop ik mijn tas op een ligstoel. De jongens zijn al in het water. Ik doe mijn croptop en broekje uit en leg die in mijn tas. Ik draai me om en zie niet alleen michael naar me staren. "Wat is er?" Vraag ik. Er komt alleen een beetje vaag geluid uit bij ze. Ik loop voorzichtig naar het zwembad, zodra ik bij de rand ben doe ik weer een paar stappen naar achter.
"HIER IS JOHNN CENAA" roep ik en ren naar het water waarin ik als een bommetje beland waardoor al het water omhoog spat. Lachend kom ik boven en zie jongens lachend kijken.
"John cena? Serieus?" Vraagt Calum lachend. Ik knik trots.Na een tijdje zitten we rond een kamp vuurtje. Lekker warm <3. "Zullen we truth or dare doen?" Vraagt ashton met een grijns. Dit gaat niet goed. "Oke, michael, ben jij verliefd of
Ooit verliefd geweest van deze vriendengroep?" Vraagt ashton. Met rode wangetjes knikt michael. "Oke, mia truth or dare?" Vraagt michael. Ik antwoord met truth. En dan komt natuurlijk de vraag die ik niet wou. "Op wie ben je verliefd" vraagt Michael. Ongemakkelijk kijk ik rond in de hoop dat een van de jongens me redden. Ze knikken alleen een beetje. Ik zucht. "Ik ben op niemand, truth or dare Calum" zeg ik snel. Ik zie Michael teleurgesteld kijken en Calum grijnst een beetje. Hun weten natuurlijk wel beter.Na 3 x Michael een kusje moeten hebben gegeven zitten we muziek te spelen. De jongens allemaal met een gitaar op Ashton na, die zit met zo drumboxding. I don't know. De laatste keer dat ik op zo ding mocht slaan, sloeg ik er dwars door heen. En toen ja, kapoet.. Maar back to the point. Ze spelen nu amnesia. En t is zo mooi <3. Ik kan er niks aan doen maar ik blijf maar naar Michael staren... For god sake. Zijn ogen die geconcentreerd naar zijn gitaar kijken. Zijn haren dat plat op zijn hoofd ligt, omdat het nog nat van het zwemmen is. Damn. "Mia!" Zegt Calum. Geschrokken kijk ik op en zie dat iedereen al opruimt. "Ja?" Vraag ik, proberend om normaal over te komen.. En tja het woord proberend zegt al genoeg. "We blijven hier slapen. Wil je bij mike op de kamer of de bank?" Oh shit. "Aangezien een bank niet fijn ligt, slaap ik wel bij Michael als mike dat niet erg vind?" Vraag ik met een glimlach. Michael zegt dat het goed is.
Als alles opgeruimd is kleden we om en gaan naar bed. Ik lig al in bed en wacht nog op mike. "Uh-m mia? Vind je het erg dat ik in een boxer slaap? Ik wil ook
Best een broek aan doen en een shirt enzo" ratelt Michael door. Ik grinnik "nee het is goed hoor". Michael klinkt opgelucht. Hij trekt ook zijn kleren uit en komt naast me liggen. Hij slaat een arm om me heen en ik val direct in slaap.
-------------------------------------------
SORRY DAT IK NIET SNEL UPDATE. Want school zit vaak in de weg. Sorry 💋
JE LEEST
The Lost Sister Of Calum Hood - 5sos fanfict - voltooid-
FanfictionDit verhaal gaat over mia. Mia woont in een pleeggezin. Van haar pleegouders mag ze niet weten wie haar echte ouders zijn. Tot dat ze op een dag een bericht op facebook krijgt van haar echte moeder. Wil ze haar ontmoeten? En als ze dat doet? Wat geb...