8

171 8 0
                                    

Pop,notification hp Seungji.
"YES!,"jerit Seungji tetiba.
"Eh,kau dah kenapa ni,"kata Rim yang hampir tersembur air kopi yang diodernye.
"Haah kau dah kenapa,terjerit jerit,"soal Taeyang.
"Appa kata malam esok kita semua pergi rumah aku,ada makan makan sikit,"kata Seungji dengan teruja.
"Ttt...tapi kami tak tau jalan pergi rumah kaulah,Seungji,"kata GD sambil menggaru kepalanya yang tidak gatal.
"Eh,Seungri kan ada,"kata Seungji sambil memegang bahu Seungri.
"Ada orang tengah blushing,ada orang tengah blushing,"kata T.O.P dengan slumber.
"Sapa,"soal Yong yang lost sebentar.
Tok,Jiwook mengetuk kepala Yong yang lost.
"Kau ni 2x5 je dengan Daesung,suka mengelostkan diri,"kata Jiwook.
"Aku juga yang kena,"kata Daesung dengan pasrah.
"Ouh,Seungri ke,"kata Yong yang baru saja sedar.
"Ha apa dia Seungri blushing,ala biar la,cute je dia blushing,"kata Seungji.Dia memeluk lengan Seungri.
"Ada orang blushing lagi merah kali ni,"Kata Taeyang.
"Hahahahaha,"semua gelak berdekah dekah kecuali Seungri yang masih malu.
"Aik,sonyap jo oppa-oppa kita ni,"kata Rim.
"Ha,apa dia,kenapa kami senyap,tak delah,tak nak kacau suka jek tengok korang gurau gurau,rasa macam semalam je kita pergi mandi pantai kan,"kata Zukie oppa kepada Rim.
"Ha,baru ingat minggu depan kami ada konsert kat L.A.So kami ingat nak ajak korang ikut sekali,tak pe ticket nanti kami uruskan.OK tak,"kata GD.
"Hmm,macam mana 5 Friends,Ok tak,"tanya Seungji.
"Ok,"jerit 5 Friends selain Seungji.
"Ok you hear that right GD,kami akan ikut,"kata Seungji.
"Hahahaha tak boleh lah Seungri nak mengorat perempuan kat sana macam dulu,"kata Daesung.
"Eish,buat apa aku nak ngorat perempuan lagi kan aku ada jagi aku sendiri,"kata Seungri sambil mencubit pipi Seungji.
"Ada orang blushing,ada orang blushing,"kata Hyunra mengikut apa yang dilakukan oleh T.O.P.
"Hmm,biarlah dia blushing bukannya jagi korang pun,jagi aku juga,"kata Seungri.
"Eh,dah lewat ni jom pulang,"kata Taeyang.
"Ok,eh takpe hari ni biar Big Bang belanja,"kata GD.
"Hmm,thanks,"kata 5 Friends.

Di tempat parking.
"Ok kali biar Jiji yang drive,ok Riri,"kata Seungji.
"Ok,tau ke rumah saya,"kata Seungri.
"Alah awak tunjukkan lah,ok my panda,"kata Seungji.
"Ok,"kata Seungri.

Apa! Pasangan Ku Ahli K-Pop??!!Where stories live. Discover now