"Ok,Riri dah sampai,"kata Seungji.
"Thanks,Jagi,"kata Seungji.
"Ok,no prob,eh jangan lupa malam esok,"kata Seungji supaya Seungri tidak lupa.
"Of course,selfie jom,"kata Seungri.
"Ok,"kata Seungji.
"Dah,nanti saya tag awak,"kata Seungri.
"Bye,good night,"kata Seungji.
"Bye jagi,drive elok-elok,"pesan Seungri.Di rumah
"Amboi,lewatnya balik,pergi mana tadi,"soal Dato Alif.
Belum sempat Seungji menjawab oppa nya Zack sudah menjawab.
"Pergi makan malam dekat kedai dekat ngan airport je,pastu adalah sembang sembang sikit,tu yang lambat tu,"jawab Zack.
"Ouh,Sha dah bagi tahu dengan diorang yang pasal malam esok,"soal Dato Alif.
"Dah,"jawab Seungji ringkas sahaja.
"Dahlah,Sha nak masuk bilik nak tidur,"kata Seungri lalu menguap.
"Ehem,nak tidur ke nak chat ngan si dia,"sindir Zack.
"Kau ni kan,suka sangat salah sangka,tau tak kami ni tadi dari pagi keluar sampai ke malam,semata mata nak jemput korang tau,"terang Seungji panjang lebar.
"Dah,dah pergi tidur jangan bergaduh,korang ni dah macam kucing dengan anjing dah,"kata Dato Alif.
"Dia yang mulakan dulu,"adu Seungji krpada appanya.
"Dah,dah pergi tidur,"kata Dato Alif.
Mereka berdua masih bergaduh sampai naik ke atas.
Dato Alif hanya yersenyum melihat perangai anak nya.
Perkara begitu sudah biasa bagi mereka.Pergaduhan mereka hanya sementara esok baik lah diorang pastu gaduh,baik,gaduh,baik,gaduh.Di dalam bilik Seungji.
"Segarnya dah mandi,"kata Seunhji.
Pop,ada mesej yang datang.
"Sapa ni,"kelihatan nama "My Panda",yang tertera di muka skrin.Good night my jagi,sweet dream,jumpa malam esok - My Panda
Ok good night,sweet dream - Seungji.
YOU ARE READING
Apa! Pasangan Ku Ahli K-Pop??!!
RandomPertemuan pertama bermula di MAMA. 5 Friends dan Big Bang. Pertemuan kedua dirancang oleh appa mereka. Nantikan kisah mereka yang mencuit hati dan romantik dalam buku ini. Cerita ini hanya rekaan semata mata...