Pada malam itu ahli 5 Friends tiba dahulu daripada ahli Big Bang untuk menolong menyediakan persiapan untuk malam tersebut.5 Friends menolong Mak Iti untuk menyediakan masakkan.Manakala oppa mereka menolong Pak Mat membersihkan persekitaran rumah.Mereka tidak mahu memanggil Big Bang kerana mereka tidak mahu menyusahkan mereka.5 Friends dan oppa mereka mandi di rumah Seungji dan Zack.
"Argh,penatnya,tapi tak sabar nak tunggu putera kita kan,"kata Rim sambil memeluk bantal diayas sofa.
"Eleh,puteralah sangat,"kedengaran suara Seungji menjerit dari atas.
"Lama gila kot kau kat atas tu,"tanya Hyunra.
"Mana tak lama tu kau yang lama mandi sampai sempat aku kemaskan bilik kita tau tak,"marah Seungji.
Belum sempat Hyunra menjawab kedengaran bunyi loceng.
"Yeah,dah sampai pon,"kata Yong lalu berlari ke arah pintu.
Semua ahli 5 Friends berada di hadapan pintu kecuali Seungji.
"Wei tunggulah,"kata Seungji sambil berlari ke arah pintu.
"Cepat sikit sapa suruh lambat,"kata Jiwook.
"Cak,Hai,"kata mereka sambil membuka pintu.
"WOW,besarnya rumah Seungji!,"kata mereka semua kecuali Seungri.
"Aish,tak lah besar mana,"kata Seungji.
"Haritu kan masa aku datang rumah ni dia menyanyi let it go kat tangga tu macam ni,"kata Seungri lalu berlari ke arah tangga.Dia melakonkan semula adengan itu.
"Hahahahaha,"semua ketawa kecuali Seungji yang masih malu akan tindakkan Seungri yang mengajuknya.
"Jom,jalan jalan sekitar rumah ni,"kata Seungji.Setelah mereka selesai menjelajah sekitar rumah ini,mereka duduk di ruang tamu sambil menonton tv.
"Besar juga ek rumah ni,siap ada kolam renang lagi,"kata Seungri.
"Weh,tinggal 3 hari lagi sebelum pergi L.A,tak sabar nya,"kata Yong.
"Hmm,lusa kita pergi beli barang nak,"kata Seungji.
"Jom makan,"kata Zack.
"Ok,jom,"kata Daesung.
"Kau ni,kalau bab bab makan laju je,"kata GD.
"Hehehehehe,"kata Daesung.Setelah mereka makan,mereka bersembang-sembang di tepi kolam.
"Apa kata lepas kita pulang dari L.A,seminggu lepas tu kita pergi cuti-cuti kat Malaysia nak,"kata Yong.
"Ok juga kan,kita bawa diorang jalan jalan kat Malaysia pastu main kat taman tema,aarrghh mesti bestkan,ala bolehlah Seungji bolehlah,"kata Hyunra.
"Hmm,ok,"kata Seungji.
"YES!,"jerit mereka semua kecuali Seungji yang hanya senyum melihat telatah mereka.
"Thank you Seungji,"ucap mereka semua.
"Welcome,"balas Seungji.
"So,dah lewat ni,kami nak balik,jumpa esok,"kata GD.
"Bye," kata mereka.
YOU ARE READING
Apa! Pasangan Ku Ahli K-Pop??!!
РазноеPertemuan pertama bermula di MAMA. 5 Friends dan Big Bang. Pertemuan kedua dirancang oleh appa mereka. Nantikan kisah mereka yang mencuit hati dan romantik dalam buku ini. Cerita ini hanya rekaan semata mata...