21

79 2 0
                                    

"Banyak kau beli cik kak oi,"kata Hyunra kepada Rim.
"Biasalah,"kata Rim.
"Hmm,esok balik,huhuhuhuhu,"kata Seungji dengan sedih.
"Hmmm,ni kira macam first holiday kita dengan Big Bang kan?"tanya Yong.
"Memanglah pernah ke kita pergi bercuti dengan diorang selama ni,"kata Rim.
"Tak pernah,hehehehe tanya ja jangan marah,"kata Yong sambil tersengih seperti kerang busuk.
"Hahahaha,dah dah kemas barang korang esok flight awal kan,"kata Seungji sambil mengemas barang nya.
"Ok bosh,shaya akan kemash barang shaya shekarang juga,"kata Yong dengan menggunakan bahasa SH.

Bang,Bang,Bang,telefon Hyunra tiba-tiba sahaja berbunyi.

SKIP

"Hurm,sapa call,"tanya Jiwook yang agak busybody.
"T.O.P dia suruh kita pergi bilik diorang sekarang,"kata Hyunra lalu mencapai topi yang berwarna hijau dan berlogo Superman.
"Alah apa hal pulak,"kata Rim.
"Jangan banyak cakap.Jom,lagipun kita dah habis kemas barangkan,"kata Seungji lalu mencabut kad hotel mereka.
"Woi,janganlah cabut dulu aku masih ikat tali kasut kot,adoi,"kata Yong.

Setibanya di bilik hotel Big Bang...

"Hmm,ada apa apa yang boleh di bantu,"kata Hyunra yang sudah terpacak di hadapan pintu hotel Big Bang.
"Tolong kami kemas barang,"kata GD dari dalam.
"Eh,eh,tu pun nak suruh orang tolong ke kan dah besar,"kata Jiwook.
"Please,help us,banyak barang ni,"kata Taeyang sambil menunjukkan barang barang yang perlu di kemas.
"Hurmm,yelah,"jawab Jiwook.

SKIP...

"Fuh,penat nya kemas barang korang yang bergunung ni,"kata Jiwook lalu baring di atas katil.
"Aku hanya mampu berhuhu,"kata Seungji sambil memandang keluar tingkap.
"Yup,esok flight awal,huhu,"kata Yong.
"Takpe lain kali kita datang sini lagi,"kata GD.
"Honeymoon kan ada,"kata T.O.P dengan penuh slumber.
Semua mata memandang T.O.P.
"Apa!"Tanya T.O.P yang blur.
"Tak de,"jawab mereka serentak.
"Tak pe kat malaysia ada theme park,kita main puas puas,"kata Hyunra.
"Haah,Malaysia,Reunion,"kata Seungji secara tiba-tiba.
"Haahlah,"kata Jiwook.
"Wait,mana Rim,buka tadi dia ada kat sini ke,"tanya Yong.
"Tidur tu kat atas,"kata Jiwook.
"Tidur sini jelah,"kata T.O.P.
"Yelah,aku cop katil ni,"kata Seungji sambil baring atas katil tersebut.
"Mana aci,"kata Jiwook.
"Aci tara di sini,aci di india,"kata Seungji.
"Ish,"kata Jiwook.
"Dah senyap,tidur,esok flight pagi,"kata Hyunra yang sudah annoying dengan perangai mereka berdua.
"Pagi-pagi sebelum subuh aku dah bangun,"kata Seungji.
"Hmm,"kata Jiwook.

Apa! Pasangan Ku Ahli K-Pop??!!Where stories live. Discover now