Pai-pai...ai vrea sa iesi cu mine la o intalnire prin padure??* frecandu-se la cap*
Desigur ,Andrew!De data asta m-ai nimerit,ador natura!spune Bye incantata
Asta e grozav!spune el cu incredere
Deci?! Cand pornim? zice ea
Pai...chiar acum!ii raspunde Andrew
*In padure*
Cei doi se plimbau prin padure spunandu-si una alta ,infiripandu-se ceva intre ei...
Cand Andrew considera ca este momentul potrivit ii dezvalui Biencii tot cea ce simte pentru ea:
" ️️Imi simt sufletul gol fara prezenta ta. Aerul pe care il respir parca nu imi ajunge , inima imi bate plina de emotie, gandurile mele sunt indreptate catre noi. Sunt 6 luni de cand te cunosc, 6 luni in care am ajuns sa te iubesc enorm, am ajuns ️️sa te consider parte din mine. Te iubesc fara retineri,te iubesc frumos, te iubesc nebuneste,te iubesc mult, te iubesc curat. Cand te vad lumea se invarte in jurul meu, iar cand te ating stelele ne privesc, toata energia universului este in mainile mele facute special sa te atinga, ️️sa se plimbe usor pe corpul tau intr-un val de senzatii incredibile. Respir iubire alaturi de tine, simt dragoste nelimitata si plina de tandrete, simt pasiune si senzualitate. Te iubesc este putin spus, te ador, e pe aproape....esti o iubire dragostea mea!" (Prea romantic no? =]] )
W-w-wow!Toate cuvintele acestea sunt pentru mine???!!spune ea uimita
Daa Bye,acesta e adevarul!Am asteptat prea mult si am simtit ca acesta e momentul potrivit!spune el
Si este momentul potrivit,crede-ma ca de la o vreme si eu te doresc...*rosie in obraji*
Si pierduta in cuvintele artistice si poetice ale lui Andrew ,nu mai era atenta la ce se afla in jurul ei ....
Hei Bye!Ai grija !In spatele tau!Un sarpe cu clopotei,nu te misca!!Asteapta pana vin cu un topor!spune Andrew
Bine!spune ea
*****************************
Acesta a venit cu un topor din apropiere si se indrepta cu repeziciune spre sarpele care inca se incolacea in jurul lui Bye si inca o tintea cu ochii. Andrew taie pe jumatate corpul sarpelui,iar acesta ,dorind sa se razbune,face un ultim salt spre Andrew,insa,de data aceasta a fost mai radip Andrew.Of,dragule!Nu stiu ce ma faceam fara tine!Mersi!Si ii da un sarut pe obraz.
Oh,pentru putin !*rosiind la sarut*spune el intimidat
Cei doi si-au petrecut toata noaptea impreuna....
Hei,hei!Lectura placuta!Nu prea am avut idei pentru capitolul acesta asa ca am facut ceva scurt tot legat de"eroism" si "salvare".Deci ,daca v-a placut sa dati vot.
CITEȘTI
Familia Sparking-Sufletele Domnesc
RandomDupa decenii de absenta, Kevin Sparking se intoarce la casa parinteasca, aducandu-si cu el familia. Ramane de vazut ce va face acolo si daca se va mai intoarce.