*Intalnirea*
Kevin,Carla,Alle si Theo intra speriati in casa pe usa care scartia infricosator iar in fata lor se afla o femeie cu fata acoperita de o masca groasa de farduri ce ascundea sub ea, chipul batranei Mirela care o data era de o frumusete fermecatoare.Hahaha!Pe cine avem noi aici! Aham!Deci tu esti sotia fiului meu!spune Mirela incercand sa fie draguta
Da..... ! spune Carla cu o neliniste in glas
Iar voi copilasii Sparking!spune Mirela ranjind diabolic de parca isi facuse planuri cu ei
Da ,doamna !spun ei si mai speriati ca mama lor
Bine!Puteti sa mergeti la camerele voastre! Lena le ingrijeste pe fiecare destul de bine...(poza media)Eu merg sa dorm,am facut un mare efort sa va intampin asa!spune Mirela citindu-se oboseala pe ochii ei macheati.
Minunat!Merg si eu cu Kevin sa ne odihnim!spune Carla
*soptind*
Mamii nu prea imi place de buni...! Pot sa ies afara cu Theo?spune AlleSigur!ii raspunde Carla
*************************
Acolo, dintre tufisuri iese un baietel ,pe nume Albert de varsta lui Theo(8 ani) care se roaga de ei sa nu ii spuna Mirelei ca a pasit pe teritoriul ei.
Acestia ii zambesc si ii promit ca nu o sa-i spuna daca le arata locurile de pe aici in Sparking.
Atunci ii pierise nesiguranta si le-a spus de serpi si le-a aratat in special plaja imensa ce apartinea doamnei Mirela si familiei ei.
*****************************
Giani era profesoara de dansuri . I-a facut lui Alle cunostinta cu elevele ei fiindca se plangea ca se plictisea de moarte si ca Theo il are pe Albert si ca ea nu are pe nimeni.Intamplator si Alle facea dansuri de la varsta de 3 ani asa ca a invitat-o sa participe la antrenament .Aceasta dansa minunat iar Bye ,preferata doamnei Gianina era si ea uimita de talentul ei.
Dupa amiaza era o vreme perfecta pentru plaja asa ca Bye a invitat-o pe Alle pe plaja alaturi de prietenii ei:Louise(cel mai sexy baiat din Orasul Sparking),Daria(tot o eleva a Gianinei dar nu buna),Andrew(cel care se topea dupa Bye) si multi altii.
La prima vedere, cand Alle l-a vazut pe.....
Heheee!Lectura placutaaa!
CITEȘTI
Familia Sparking-Sufletele Domnesc
RandomDupa decenii de absenta, Kevin Sparking se intoarce la casa parinteasca, aducandu-si cu el familia. Ramane de vazut ce va face acolo si daca se va mai intoarce.