Alle si Theo Sparking,copii lui Kevin Sparking si Carla au venit de la scoala bucurosi fiind ultima zi de scoala deoarece au intrat in vacanta de vara ,si pe deasupra Theo a fost invitat la ziua fetei de care ii placea:
Tatii,m-a invitat Sabrina la ziua ei de nasteree!spune Theo fericit.
Bine fiiule ! Poti sta pana la ce ora vrei tu ,si sa o suni pe mama ta ca sa vina sa te ia!
Multumesc,asa voi face!
Asa ca acesta a lipsit toata ziua de acasa ramanand doar Carla ,Alle si tatal ei ,Kevin.
Kevin fiind foarte obosit de la serviciu a tras un pui de somn in care a avut un cosmar.
"Eram afara si mă jucam cu catelul meu cand deodata a aparut mama nervoasa,parul ii levita,fata i se intuneca ,era gata sa ma loveasca deoarece nu am mai trecut pe la ea la conac de ani de zile.Atunci eu i-am promis ca maine seara voi fi la ea acasa"
Datorita visului neplacut ,Kevin mormaia si se agita,iar Alle tocmai intrase in camera lui si l-a trezit ingrijorata:
Tatii,esti bine? spune Alle cu o neliniste in glas.
Da Alle!Am avut doar un cosmar ,acum sunt bine!zambindu-i fals.
Bine tatii!Ne vedem la cina!Mama ti-a pregatit prajitura ta preferata!! spune Alle bucuroasa.
Sigur,scumpa mea!Theo nu s-a intors ? Este deja ora 20!Ar trebui sa vina...
Nu,nu a venit inca,dar sunt sigura ca o sa vina in curand!spune Alle gandind pozitiv ca intotdeauna.
Cinaa e gataaa!se aude un glas mandru de jos.
Venim acum mamiii!! ii raspunde Alle.
Ia-o tu inainte,Alle,o sa cobor si eu!
Ok,sper sa nu intarzii caci nu o sa mai ramana nimic!
Da,da!
Kevin il suna pe Theo care era suparat deoarece i-a stricat momentul cu Sabrina:
Tatiii!Eram asa de aproapeee!ii zice el trist...
Scuze fiule!Dar trebuie sa vii acasa!
Bine tată!spune si mai trist
Hai,te astept,vii pe jos!
Am inteles!
.........................................................
Theo a ajuns acasa teafar iar Kevin a zis ca are un anunt:
Ce ziceti sa mergem intr-o excursie in vacanta aceasta??
Daaa,ar fii superrr! spun in cor Alle si Theo!
Sunt de acord!spune Carla
Perfect!Si stiu exact locul in care vom merge!
Tarreeee!Care este acela?spun copiii curiosi.
Casa mea parinteaaca!! Acolo avem muuulte lucruri de vizitat si nu ar strica sa ne petrecem acolo toata vacanta de vara!!Ne apartin multe lucruri din orasul unde se afla locuinta!Este si foarte veche si misterioasa(poza media)spune Kevin incercand sa-si convinga familia.
Binee tatiii! Eu sunt de acord! spune Alle incantata de ce aude.
Voi,ce ziceti?spune Kevin putin descurajat pentru ca nu primise raspunsul la fel de repede ca cel al lui Alle.
Eu zic ca ar fi ok,dar as putea sa o invit si pe Sabrina?Nu pot sta 3 luni fara ea... spune Theo oftand.
Si eu vreau sa o vad pe soacra-mea!Sa mergem! spune Carla.
In regula!Copii,faceti-va bagajele si apoi culcati-va,maine plecam ,o sa avem un drum lung !
Bine !Noapte buna mami!Noapte buna tati!spune Theo putin trist.
Noapte buna fiule!spun parintii in cor
Carla,stai ,trebuie sa-ti zic ceva...spune Kevin
Zi dragule!Dar repede!Am nevoie de timp pentru bagaj!spune Carla plictisita
Cand o sa te vezi cu mama soacra sa nu te sperii,asa e ea ,cam dura si mdaa....S-ar putea sa nu ne mai lase sa plecam de acolo...spune Kevin trist .
E in regula scumpule!spune Carla obosita si neatenta la ce a spus Kevin.
Serios?Te iubesc! spune Kevin ultra-mega fericit
Da,e ok! Si eu te iubesc si tu stii asta!Acum trebuie sa dormim...
Bine puisor!Noapte buna!
..........................................................
Este dimineata iar toti se scoala bucurosi si plini de viata.
Si-au carat bagajele in masina si au pornit la drum.Din pacate au facut pana de cauciucuri....
Lectura placuta!! Daca va place votati capitolul si comm daca vreti pentru ca apreciez foarte mult! Eheheee ,ce credeti ca au facut ?Credeti ca au mai ajuns la casa parinteasca? Daca nu au ajuns credeti ca mama lui Kevin o sa-i faca rau propiului si unicului ei fiu?Eheee, va las in suspans pana data viitoare!
CITEȘTI
Familia Sparking-Sufletele Domnesc
De TodoDupa decenii de absenta, Kevin Sparking se intoarce la casa parinteasca, aducandu-si cu el familia. Ramane de vazut ce va face acolo si daca se va mai intoarce.