La prima vedere ,cand Alle l-a vazut pe Louise,baiatul cu parul blond deschis , cu ochii albastrii si doar in boxeri,fiind pe plaja s-a indragistit instantaneu.
Louise simtea acelasi lucru pentru Alle,care era intr-un costum de baie foarte sexy.[nu sunt perversa :)) ].Se citea pe chipul lui ca o placea pe Alle.
Cat despre Andrew ,vazand ca Louise nu se sfieste sa arate ce simte pentru Alle ,s-a gandit ca nu ar fi rau sa ii marturiseasca totul lui Bye.Pana la urma ,e o incercare!Desigur ca nu ii spunea asa oricum !
*Pe plaja*
Daria riposta ca acum Alle e preferata Gianinei si ca vrea sa se lase de dansuri.Ceilalti copii nu o bagau de seama .Vazand asta,ea a spus ca acum Alle e in centrul atentiei si etc.
Fiind din nord ,Alle se sufoca aici in sud pe caldura asta.Ea statea pe prosop cu ochii inchisi sa nu ii vina soarele in ochi.
Louise a luat-o de mana si au intrat in apa.Alle a plonjat frumos inauntrul apei iar apoi s-a ridicat.Alle!Fi atenta!spune Louise
Apoi ,avand o reactie rapida a observat valul care venea cu repeziciune si s-a scufundat pana a trecut valul .Fiind mare a stat destul de mult in apa ,plus ca nu apucase sa-si ia destul aer.
Apoi s-a ridicat si a deschis gura ca sa ia aer, dar un val venise din nou si ii umpluse gura si plamanii cu apa.Simtea ca acesta ii era sfarsitul.Si tocmai atunci cand simtea ca isi pierdea constiinta ,o pereche de brate puternice ii cuprinsesera trupul si o scoase afara din apa.Se zbatu un moment iar apoi auzi vocea lui Louise.
-Este in regula Alle !Esti bine!Am reusit sa te prind!spune Louise
In timp ce mergeau spre mal,Alle inca tusiind ,isi puse mainile in jurul gatului lui Louise si se lipi de el.Apoi ,Louise o puse grijuliu pe Alle pe prosop si ii apasa puternic pe piept ,iar apa sarata tâşni afara.Dupa un moment ,Alle deschise ochii....
Ce-ce sa intamplat?spune ea nedumerita
A fost numai vina mea!Trebuia sa te avertizez!Se mai formeaza din cand in cand cate un val dublu ,spune Louise privind-o lung si ingrijorat pe Alle.
Poate-poate ar fi mai bine sa ma duci acasa...spune ea
Bine,ii raspunse el grijuliu.
************************
In masina, Alle a primit un sarut tandru si cald de la Louise.*Andrew si Bye*
Hei!spune Andrew cu vocea tremurata.
Buna!spune Bye
Pai-pai...ai vrea sa iesi cu mine la o intalnire prin padure??* frecandu-se la cap*
Buna,buna!Lectura placuta !O sa fac si "Cupluri fericite 2" in care o sa continui despre Andrew si Bye!
CITEȘTI
Familia Sparking-Sufletele Domnesc
DiversosDupa decenii de absenta, Kevin Sparking se intoarce la casa parinteasca, aducandu-si cu el familia. Ramane de vazut ce va face acolo si daca se va mai intoarce.