Camera copiilor (2)

13 2 0
                                    

Si tipa.
Un pat de copil stricat statea proptit pe unul dintre pereti ,iar alaturi ,resturile din ceea ce parea ca fusese odata un leagan de copil .Intr-unul din colturi se afla un mic balansoar,cu un duplicat cam de aceeasi marime la cativa pasi mai departe.
Ambele scaune aveau tapiteria taiata , iar din ele ieseau smicuri de vata de bumbac.
Resturile unei carpete acoperea podeaua ,iar pe pereti cateva picturi,atarnate stramb ,in rame sparte, decorau peretii.
In mijlocul camerei statea Mirela Sparking cu ochii arzand si cu corpul tremurand de nervi.
Tipatul muri pe buzele Carlei tot atat de repede precum venise.
Un moment se uita imprejur la haosul din camera , iar apoi isi fixă privirea pe batrana

-N-nu inteleg!murmura ea mai mult pentru sine

-Nimeni nu ti-a cerut sa intelegi ,suiera vocea Mirelei, facand un pas catre Carla indreptandu-si mainile catre ea ca niste gheare.Nu ti-a cerut nimeni aici sa cotrobai prin casa mea !Tu n-ai nici o treaba aici femeie!Nu ti-a trecut prin minte ca aceasta camera este inchisa dintr-un motiv anume? Sau nu-ti pasa?

-Dar ce este aici,doamna Sparking? Ce se intampla? De ce este zavorata?

-Ca sa-i tine departe de oamenii ca tine! tipa Mirela, clatinandu-se si aratand cu degetul acuzator spre Carla.Cum indraznesti sa vii aici?

Heii!Stiu ca e foarte ,foarte,foarte....n....foarte scurt acest capitol, dar nu am timp pentru a posta des...o sa postez cat pot de rapid continuarea acestui capitol .Pana atunci lectura placutaa!! Byee :*

Familia Sparking-Sufletele DomnescUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum