Bölüm 4 GİZLİ EĞİTİM

24 1 0
                                    

Yardımcı Marcus (yatakhaneye girer ve bağırır): ''Asker ayağa kalk. Hazır ol.''

Çavuş Christopher(yatakhaneye girer): ''Sizi lanet olası herifler, hepiniz birer çaylaksınız. 5 dakika içinde eğitim alanında olun. Süreniz başladı.

######

Çavuş Christopher: ''Herkes kendine bir eş seçsin ve dövüşmeye başlasın. böylelikle sağlam birer datron askeri olmayı hak edeceksiniz.''

Neden dövüşmek gerekiyordu!! 3. Dünya savaşından sonra kullanılan nükleer kaynaklı bombalar ve kullanılan gazlar yüzünden dünya yüzeyinde yaşayan birçok insan ölmüştü. Bunlardan biride babamdı. Annemin anlattığına göre babam ülkesi için nükleer bombadan korunmak için bilim binasında radyon bombası geliştirirken patlama sonucu radyasyondan ölmüştü. Geri kalan yaşayan tüm insanlar kendi imkanları ile bu yeraltı dünyasına gelmişti. O yüzden dünya altında yaşayan tek ülke bizdik.
######%
Bobby ile eş olup dövüşmeye başladık, hemen yanımızda Lorry ve Marry dövüşüyordu. Gözümü Marry den alamıyorum, çok güzel bir vücüda sahipti.

Bobby(beni sendeleyerek): ''Lanet olsun dostum neyin var hey, heyyyy. kendine gel dövüş yoksa farkedecekler.''

Bobby marry sencede çok güzel değil mi, çok soğukkanlı kendisi. Bu arada bobby arkadaşlarımız kapandan daha dönmedi ve ne olduğunu dahi bilmiyoruz. Kötü şeyler dönüyor olabilir. Ailemiz olsaydı belki onlara anlatma derdimiz olabilirdi. İlk fırsatta tekrar o havalandırmaya  girip kapana doğru gitmeliyiz orada olan biteni o zaman öğreniriz ya da arkadaşlarımız gelince öğreneceğiz.

Bobby:''Evet dostum biliyorum bende düşünüyorum ama elimizden gelen tek şey eğitimimize devam etmek. Sonuç olarak datron askeri olmayı biz kendimiz seçtik. Bu tercih meselesiydi. İlk fırsatı bulup tekrar şansımızı deneyelim tabikide ama önce biraz sakin olalım tmm dostum. Neden sürekli bunları düşünüyorsun.''

Lorry:''Hadi mathellon eğitime odaklan, onu düşünürüz yine bende merak ediyorum elbette.''

Marry: ''Çocuklar ne iş çevirdiğinizi bilmiyorum ama çok iyi bir fikir olduğunu düşünmüyorum. Yakalanırsanız Oliver ve Herry gibi sizde kapana gidebilirsiniz.''

Bobby(gülerek): ''Bu kız dili varmış.''

Marry seninde başım belaya girsin istemeyiz. Biz sadece arkadaşlarımızı merak ettiğimiz için onları bulup ne olduğunu görmek istedik. O yüzden havalandırmayı kullanıp oliver ve Herry ye ulaşmak istedik.

Marry: tamam çocuklar haklısınız ama bu konuda yapılacak tek şey var. " şimdi eğitiminize odaklanın ve o lanet olası fikrinizden vazgeçin. Sizin yüzünüzden asker olamamak istemiyorum." Umarım anlamışsınızdır. Şimdi o salak fikrinizi kendinize saklayın.
Mathellon, Bobby ve Lorry şaşkın bakışlar içerisinde birbirlerine bakarlar ve üçü birden aynı anda "Annene git Marry. !!"

Yardımcı Marcus: efendim size telefon var Başkan arıyor önemli olduğunu söyledi.
Çavuş christopher: tamam eğitime ara verin siz ben gelince devam ederiz.
Çocuklar duydunuz mu çavuş christopher telefon görüşmesi yapacak, marcus a farkedilmeden havalandırmadan girip bakmalıyız. Belki buranın havalandırması bizi başka bir yere götürebilir.

O sırada ben Lorry ve Bobby havalandırma kanalına giderek gireceğimiz esnada...

Bobby : Hey! Hey! Çocuklar durun marry bizi ispiyonlayacak baksana marcusun yanıma gidiyor. Baksanıza şuna bir de sırıtıyor. Bu kız bize tam bir baş belası olacak.

Durun durun bobby, lorry görmüyor musun el hareketi yapıyor bize..

Bobby : şimdi gidip onun kafasını kıracağım dostum ne yapıyor bu.

Sakin ol Bobby tamam dur bak bizi ispiyonlamıyor o havalandırmayı gösteriyor. Sanırım marcusu oyalayacak.
Lorry: yok artık şuna bak Bobby hiç düşündüğümüz gibi değil.
Bobby: "şaşkın şekilde" hayır hayır ben ona güvenmiyorum. Nasıl yani. Siz gidin ben size göz kuşak olacağım aynı zamanda marry e bakıp onun yanlış bişey yapmasını engelleyeceğim.

Tamam Bobby biz giriyoruz göz kulak ol. Hadi Lorry zamanımız yok.
Havalandırma kanalında ilerlerken çavuş christopherın sesini duymaya başladık. Ve sesin olduğu tarafa doğru sürünmeye başladık. Çok uzak değildi çünkü çavuşun odası eğitim yerine çok yakındı . Lorry köşeyi döndüğümüzde tam olarak telefonun üstünde bulunan havalandırmada olacağız.
Lorry: Tamam Mathellon dikkatli olalım!

Sesler net gelmeye başlamıştı. Çavuşun Başkan ile konuşmasını duyabiliyorduk.

Çavuş Christopher(kuşkulu şekilde):''Efendim hızlı olabildiğimiz sürece eğitimleri hızlandırıyoruz. Programımızda bulunan gizli eğitimi daha bilmiyorlar onları bazı sağlık testlerinden geçireceğimizi biliyorlar. Çok yakında bu testler yapıldıktan sonra geçen kişiler yer üstüne çıkacak. Tamam efendim, anladım efendim. i-Ti-Ar(ETR)programını 2 hafta içinde başlatacağım siz merak etmeyin, konuyla ilgili haber edeceğim. Tamam efendim. Datron askerine seslenerek; asker yardımcı marcusa benim 1 saat sonra geleceğimi söyleyin. 

Lorry:''Lanet olsun bu ne şimdi mathellon.''

Lorry sessiz ol. bizi fark edecek şimdi. Geri dön çabuk lorry bizi duydu galiba. Havalandırmadan köşeyi döndüğümüzde...
çavuş; "havalandırma kapağını açıp içeri doğru baktı"
Az kalsın yakalanacaktık. Çavuşun odasına bir daha gitmemiz, bizim için bir risk oluşturacak çocuklar. Sessiz olun Çavuş odasından çıkıyor. Tamam ilerleyelim hızlı olalım 1 saatimiz kaldı.

Lorry buradan sonrasını ben hallederim, istersen sen gelme benimle. şehide tehlikeye sokmak istemiyorum.

Lorry: ''hadi dostum buraya ne için geldik. Seni yalnız bırakmıyorum.''

Sağol Lorry. İlerleyelim ozaman. havalandırma bizi eğitimin Doğu kanadına kadar götürdü fakat bir sorun vardı, buradan ileriye gidemiyorduk. Her tesisin havalandırması kendi içinde mevcuttu. Bu havalandırmanın geldiği yer büyük bir oda ve içerisinde devasa büyüklükte küre şeklinde mor ışıklı birşey vardı ve odaya açılan bir sürü havalandırma mevcuttu. diğer havalandırmalara geçmemiz için aşağıda bekleyen 2 datron askeri ve odanın üstünü bir ağ gibi kapatan lazerleri geçmemiz gerekiyordu.

Lorry: suyun ve volkanik lavların depolanıp atomlarına parçalanarak oksijen ve karbondioksitin elde edilip klonlandığı yer yani bizim yaşam kaynağımız soluduğunuz hava buradan geliyor.

evet Lorry bu lav şeysi çok tehilikeli birşey bunu derste görmüştük hatırladım.

Hadi buradan çıkalım Lorry, sanırım ses buradan geliyordu. Çok fazla zaman kaybettik geri dönelim.

.......................................................,
Geri dönmeye çalıştığımızda zaman geçiyordu, belliki yetişemeyip fark edileceğiz ve belkide bizim için son olabilirdi. Kapının ardından baktığımda geç kalmıştık,  Christopher çok sert biri ve acımasızdı,  koşup sıraya girecektik fakat Christopher farketmişti çoktan. Kurallara uymadığımız için hepimizi kapana kapatabilirdi.
Çavuş Christopher: evet asker nerede kaldınız sizler böyle sorumsuz mu olacaksınız.

Hayır efendim ihtiyaç gidermeye gitmiştik o yüzden.
Yardımcı Marcus: efendim doğru Marry arkadaşlarının ihtiyaçta olduğunu söyledi.

Lorry ben ve bobby yine o şaşkın bakışlarla birbirimize baktıktan sonra aynı anda "Evet edendim marry doğru diyor" diyerek konuştuk.

Çavuş christopher: yardımcı Marcus bugünlük bu kadar yeter herkes yemekhaneye geçip yemek yedikten sonra yatakhanesine gidebilir.

Yardımcı Marcus : anlaşıldı efendim. Datron askerleri duyduğunuz yemekhaneye geçebilirsiniz.

Bobby: evet mathellon ne oldu peki anlatmayacak mısın.  Ayrıca marry nin yaptığı şey hoşuma gitti söylemek gerekirse.

Evet bobby çavuşun konuşmasını duyduk bir takım programdan i-ti-ar dan ama me olduğunu bilmiyoruz. Bizim haberimiz yokmuş. Ne olduğunu öğreniriz. Marry sanada teşekkür ederiz.
Marry: rica ederim mathellon. Hepsi oliver için.

Tamam çocuklar bir süre göze batmayalım,  bunu düşünürüz sonra.  Şimdi biraz daha soğukkanlı olalım.

THE KEPLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin