Det kan du da ikke mene?!

223 8 0
                                    

-------4 måneder senere-------

Jeg har ikke været i skole i et halvt år pga. min graviditet nu. Jeg er ret tyk, eller nærmere sagt rund. Vi kommer til at få en lille dreng og Justin glæder sig så meget! Han er virkelig sød overfor mig. Ikke fordi han ikke plejer at være det, men bare mere hjælpsom. Justin er videre på Tour men denne gang er jeg kommet med. Bare for at han kan følge med i barnets udvikling. Her i aften har han en koncert så jeg skal sidde backstage og vente, men det gør heller ikke noget. Der er en time til koncerten starter og jeg sidder i en lænestol i hans gaderobe med min mobil. Justin kommer gående hen mod mig og sætter sig ved siden af mig. Han tager min mobil ud af hånden på mig og ligger den væk. Efter det kysser han mig og lægger en hånd på min runde mave, og så begynder han at tale til babyen. Så siger han:" Skat jeg er så stolt af dig. Du er så stærk! Men nu skal jeg til at gøre mig klar.". Han kyssede mig farvel og gik så ud af rummet. Da han er gået går jeg ind på Twitter og fik det største chok i mit liv..                                                                        1)Justin Bieber er kærester med en fan? 2)Kendt sanger bliver far!  3)Er Justin sin gravide kæreste, Liv, utro?  4)Bieber er blevet set med en anden!  osv...

Det kan han da ikke mene! Er han mig virkelig utro? Det vil han da aldrig gøre. Han bliver far og så sådan noget?! Jeg skal hjem med det samme. Jeg vil ikke se ham mere, sådan et svin! Jeg skriver til Nanna og begynder så at græde:

N=Nanna       L=Liv

L: Du havde ret! Han er mig f*cking utro! Og så er halvdelen af ham inde i mig! Ad...                                     
N: Rolig nu. Det skal nok gå. Jeg sagde jo at han har en affære. Men calm down, det er kun et barn..
L: Kun et barn?! Det er alligevel ham der er faren! Jeg tager hjem med det samme når jeg har skældt ham ud. N: Der kommer du til at kunne vente længe... 

-------Samtale slut-------

Hun tager det bare så roligt, også selv om denne situation er meget kritisk. Men måske har hun ret i at jeg over reagerer. Det er bare ikke sjovt at man venter et barn med ens elskede, og så finder ud at han er dig utro. Eller måske... Lad os se hvordan han reagere når jeg fortæller ham at jeg har fundet ud af det.

-------1 time senere-------

Justin er kommet tilbage til gaderoben og jeg har ikke sagt et ord til ham. Det er lidt dumt at det skal ende på den her måde: "Skat er der noget? Du virker irriteret. Eller er det bare hormonerne igen?"  "Ja jeg er ret irriteret på dig."  "Hvorfor dog det? Har jeg gjort noget slemt?"  "Ja det har du..."  Jeg tog min mobil og viste ham tweetene: "Ehm, er du sikker på det ikke bare er fake?"  "Hvis der er mange der siger det samme så nej."  "Det passer altså ikke! JEG SVÆRGER!" Nu begynder jeg at blive vred.  "Pff... Er hun smuk? Er jeg da ikke smuk nok for dig? Du bliver far og så er du med sådan en luder?! Og du holder bare op med at kalde mig skat, er det forstået?!"  Jeg tager mine ting og løber ud af koncerthallen. Jeg hører Justin kalde på mig men jeg blev ved med at løbe: "Liv! Liv kom tilbage! Det passer ikke!! Liv stop! LIV!!!!"   Pludselig mærker jeg at jeg bliver ramt i siden af et eller andet. Da jeg vågner er jeg på hospitalet, og Justin og Nanna er hos min side. Mine forældre er der naturligvis også. Jeg hader Justin så meget, men han holder mig alligevel i hånden som om alting ville være normalt. Jeg føler mig sløj så jeg lukker øjnene igen, men jeg hører en læge komme ind: "Barnet er ok. Det er sundt og har ikke taget skade af påkørselen."  Jeg hører hvordan Justin ånder lettet ud. Jeg bliver også selv glad for at høre det naturligvis.


Hard Love (Justin Ff) Where stories live. Discover now