-------2 uger senere-------
I dag er det så vidt! Nanna og jeg skal sige farvel til Danmark og hej til Australien. Jeg kan bare ikke vente! Vi sidder i lufthavnen og venter på vores fly. Tingene er pakket og håndbagagen med os. Vi sagde farvel til vores forældre inden vi skulle gennem den der sikkerheds tjek. "Passagere der skal til Australien, Deres boarding starter nu!" Så er det nu! Vi skyndte os der hen og tjekke ind. Vi gik ind i flyet, fandt vores pladser, satte hånd baggagen væk og satte os. Om et par minutter er der ingen vej tilbage!
-------9 timer senere------
Vi er nu netop ankommet til Australien. Det er bare så varmt som aldrig før! Nanna siger:" Shit jeg har aldrig haft det varmere!" "Nej heller ikke mig! Lad os komme ind og hente vores kufferter." Vi trasker helt gennem blødte af sved ind i ankomst hallen. "Jeg kan ikke se nogle af mine kufferter." "Rolig Nanna vi har nok tid! Desuden kan vi først få nøglen til lejligheden klokken 10.00." "Jaja men hvad er klokken så nu?" "Den er...14.00?" "Nej vi fløj klokken 05.00 så er klokken nok ikke 14.00 her! Du har glemt at stille dit ur frem til den rigtige tid." "Når jo så er klokken 00.00." "Så er vi godt nok sent på den!" "Nej vi skal sove her i lufthavnen indtil i morgen Nanna!" "Seriøst?" "Ja det tager du da ikke skade af en enkelt nat." "Nejnej." Næste morgen bliver jeg (Liv) vækket af en masse skrigende piger der alle samme står i en klump. Jeg rejser mig op for at se hvem det var. Omg!! Det var selveste f*cking Troye Sivan Mellet! "Nanna, Nanna Troye Sivan er her i lufthavnen!" "Og hvad så?" "Du er da også så kedelig!" Jeg går med hurtige skridt hen mod pigesværmen, helt i mine egne tanker. Men da jeg pludselig ikke kan høre nogle skrig mere, mister jeg orienteringen rundt om mig, og det sidste jeg hører er at Nanna råber pas på. Og så snubler jeg over et eller andet jeg ikke aner hvad er, men et par stærke arme griber fat i mig, og de holder mig fra at falde. Jeg kigger op og prøv at gæt hvem det er?! Troye Sivan! Det kan godt være at lyder ret overdrevet men det er virkelig sådan det er! Han smiler til mig og jeg smiler tilbage. "Tak Mr. Mellet!" "Intet problem og bare kald mig Troye ligesom alle andere." "Nå men så tak Troye! Hvad laver du egentlig her hvis jeg må spørge?" "Jeg er lige kommet direkte fra Oslo her til. Jeg bor jo her i Perth!" "Nåår jo det er rigtig. Nå men tak for hjælpen, du reddede mit barn og mig." "Det var så lidt. Kender jeg ikke dig et eller andet sted fra?" "Øhh nej det tror jeg ikke?" "Jeg har set dig et sted før. Er det ikke dig der er Justin Biebers kæreste?" "Øhh...Nej?" "Når men jeg synes jeg har set dig på Justins Twitter." "Det var sikkert es anden pige." "Ok men kan du have en god dag?" "Ja tak i lige måde Troye." Og så gik han. Pludselig får jeg en SMS fra vores husejer. Der står:
Kære mrs. Nilas
Der er gået et vandrør i stykker i Deres lejlighed som vi skal have repareret før De kan flytte ind. Jeg er frygtelig ked af at De og deres med rejsende ikke kan få lejligheden alligevel. Hvis De ikke vil have det alligevel så giv venligst besked!
Ring vis De vil vide mere eller hvornår De så kan komme!
Hilsen
(bla,bla)"Nanna vores lejlighed er blevet konfiskeret." "Hvor skal vi så hen?" "Jeg har måske en ide. TROYE VENT!" "Ja hvad kan jeg hjælpe med?" "Kender du måske et godt hotel man kan henvende sig til med kort varsel?" "Nej men jeg kender en lejlighed. Kom med." Omg jeg skal køre med Troye Sivan i en bil! Nanna og jeg gik med Troye ud til hans store bil. "Når jo Troye undskyld jeg ikke har præsenteret os. Mit navn er Liv Nilas og jeg er 18. Og det er min bedste veninde Nanna og hun er 19." "Ok cool nok. I kender mig nok men alligevel. Jeg hedder Troye Sivan Mellet og jeg er 20. Hvor langt er du henne hvis jeg må spørge?" Nanna svarede:"Hvad rager det dig? Du kender hende ikke engang!" "Rolig Nann..." Troye afbrød mig:"Jeg ved det godt men jeg har vel lov til at spørge." "Ja selvfølgelig må du det Troye! Nanna skal ikke bestemme det, det et bare fordi hun beskytter og passer på mig." "Fint nok. Og?" "Når jo jeg skal nok svare på dit spørgsmål. Jeg er i syvende måned nu." "Uh så er du jo ret langt henne." Jeg kan mærke på Nanna at hun er jaloux over at Troye spørger indtil mig men ikke indtil hende. Det undrer nu også mig lidt men ok. Vi stopper hos et kæmpe stort hus og jeg tænker at vi først vil sætte Troye af men så siger han at vi skal følge med ham. Nanna og jeg kan godt genkende huset. Vi har set det engang i en af hans videoer, altså kun farven. "Jeg har et par tomme værelser som i godt må bo i. Og så skal vi naturligvis også hjælpe jer med at finde møbler til værelserne. Med" Vi" mener jeg min kammerat og jeg." "Mener du at vi skal bo her hos dig?" "Ja selvfølgelig! Det er det intet problem i." "Tusind tak for hjælpen Troye men vi skal nok prøve at finde et andet sted at bo hurtigst muligt. I kan nok ikke holde en lille hyle unge ud." "Jo det kan vi. I er nu officielt flyttet ind hos os! I skal ikke finde noget andet i kan bare blive boende her." "Tusind tak! Jeg, eller vi, ved ikke hvordan vi skal takke dig!" "Det skal i slet ikke. Det er mig der takker. Nå men lad mig føre jeg hen til værelserne." Det er ikke kun værelser men en hel afdeling af huset! Nanna og jeg står begge med åben mund. Måske ligger den lille også inde i mig med åben mund? Vi får lov til lige at føle os lidt hjemme og bliver hurtige enige om at tage i byen og købe møbler i morgen. Nu siger jeg først engang god nat.
-----------------------------
Undskyld at jeg ikke har udgivet noget i milliarder af år jeg har været for doven til det😂 I vært fald 1000 tak for de 715 læsere jeg er stolt af det. Og tak til dem der har læst min historie! Jeg er jer meget taknemmelig. Hvad synes i om bogen og om at Troye Sivan er med nu? Og hvad tror i der sker i næste kapitel? Bare skriv jeres helt ærlige mening i kommentarerne. Jeg skal nok prøve at opdatere noget mere her det næste stykke tid.
-Søs
YOU ARE READING
Hard Love (Justin Ff)
FanfictionLiv Nilas er 17 år gammel og er mega fan af Justin Bieber. Hun går med sin bedste veninde på koncert. De har fået backstagetickets. Men da de så er backstage efter en god koncert, er Justin ret underlig overfor Liv. Det virker på en måde som om Just...