Det er nu 2 uger siden jeg fandt ud af at jeg er gravid. Jeg har ikke fortalt det til Justin endnu og heller ikke til mine forældre, men det skal jeg nok snart gøre, inden det er forsent. Jeg har været hos lægen for at få det checket, og det er rigtigt. Allerede i 2 måned! Vis jeg ikke snart fortæller det til Justin, kan jeg ikke nå at bestemme mig for om jeg vil have abort eller om jeg vil have barnet. Så jeg har bestemt mig for at FaceTime med ham i dag. Jeg er det modsatte af hvad andre er når de finder ud af at de venter sig et barn. Jeg er ked af det og undre mig. I dag er det mandag og jeg har ikke været i skole i 2 måneder. Når mine forældre for det hele af vide, er det nok bedst at de lige snakker med skolen omkring alt det der sygdom og træthed og spise afhængigheden. Et par minutter senere beslutter jeg mig for at få det afgjort...jeg ringer til Justin: "Hej du skat. Vi skal lige tale sammen om noget vigtigt, og jeg har også mange spørgsmål" "Ja skat hvad er der? Bare fyr af, jeg har tid nok." "Ja altså ehm...hvad skete der hos festen?" "Hos din fødselsdag? Der var du ret fuld og rundt på gulvet. Vi kyssede kan du ikke huske det?" "Nej det er net op det jeg ikke kan. Jeg kan ikke huske noget. Er du sikker på vi kun kyssede?" "Ehm, som sagt du var ret fuld, så det udviklede sig til snav. Men det er min skyld jeg lod dig gøre det." "Så vi var i seng sammen eller hvad?" "Ehm.. " "Hvad mener?" "Jo altså vi havde undertøj på, så der burde ikke være sket noget. Hvorfor spørger du?" "Fordi jeg ikke kan huske noget. Men du sagde ikke noget om beskyttelse lige før?" "Jeg vidste der var noget jeg glemte! Fuck... Vil du sige det jeg tror du vil?" "Hvad tror du da?" "Er du...?" "Ehm ja... Jeg er gravid i 2 måned. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre! Hjælp mig skat, vil du ikke nok!" "Skat jeg kommer hjem til dig med det samme! Jeg afbryder alt med det samme, og tager mit fly hjem."
-------Samtale slut-------
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Men det er ret sødt at Justin kommer hjem for min skyld. Klokken er 17.45 og mine forældre kommer hjem klokken 18.00. Jeg må fortælle dem det så de kan hjælpe mig med at træffe en beslutning. Da de så er kommet hjem har de taget pizza med. Jeg har ellers ikke rigtig lyst til det men ok. Da vi så sidder hos bordet, forbereder jeg mig klar til at fortælle dem det. Nu er det nu: "Mor, far, jeg skal fortælle jer noget." Mine forældre kigger på hinanden og bagefter på mig. Jeg plejer aldrig at ville sige noget om mig til dem. Men jeg forsætter:" I må ikke være sure på mig! Men jeg er gravid i 2 måned... Jeg ved ikke hvilken beslutning jeg skal tage!" "Jeg gør alt for min lille piges skyld!" "Gian det er en alvorlig situation denne gang. Vores datter er 18 og venter sig sit første barn." "Si undskyld. Hvad hjælpe jeg dig kan?" "Far det hedder Hvad kan jeg hjælpe dig med!" "Perdono." I det øje blik ringer det på døren, og jeg går hen for at åbne. Det er selvfølgelig Justin. Jeg falder i hans arme og begynder of græde. Da vi så er færdige og jeg er kommet lidt til mig selv, tager Justin mig i hånden og trækker mig med op på mit værelse. Jeg når at gøre tegn til mine forældre at alt er ok, inden jeg forsvandt op ad trapperne. Da vi er kommet op på, presser Justin sine læber på mine, mindst et halvt minut eller sådan noget. Efter det trækker han mig ind i et kram og hvisker mit øre: "Tak". "Men for hvad?" "For at du findes og for at du skal bære vores baby." "Rolig nu det er ikke sikkert det kommer til at ske!" siger jeg og trækker mig ud af krammet. "Jo det kan du lige regne med! Jeg vil ikke have at vi dræber et lille væsen som ikke engang er født endnu! Jeg elsker dig så højt! Dette ville være et skridt videre i vores forhold." "Syntes du da ikke at vores forhold er godt?!" Jeg begynder at græde uden egentlig at vide hvorfor. "Rolig nu skat vi skal nok klare den sammen. Det lover jeg!" "Undskyld det er bare hormonerne sagde lægen. Det sker nogle gange" "Det er okay, vi kan godt det her sammen! Du skal ikke have den der abort. Vi skal blive til en lille lykkelig familie." Bagefter ligger vi os i sengen. Lige inden vi falder i søvn, ligger Justin sin hånd på min mave.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hard Love (Justin Ff)
Hayran KurguLiv Nilas er 17 år gammel og er mega fan af Justin Bieber. Hun går med sin bedste veninde på koncert. De har fået backstagetickets. Men da de så er backstage efter en god koncert, er Justin ret underlig overfor Liv. Det virker på en måde som om Just...