Apabila Yieun dan Irene bangun , dia melihat Suga telah menutup tirai yang disangkut pada tingkap rumah tersebut .
Irene : alah dia dah tutup tirai rumah dia // upset //
Yieun : esok boleh tengok lagi . Jom tidur , kejap lagi ada jugak orang tua yang mengamuk .
Irene : yelah . Annyeong aku tidur dulu .
Yieun : annyeong .Skip
Tet Tet tet tet tet tet tet !
Yieun : bising betul lah alarm ni . // matikan alarm //
awal pagi lagi Irene dah bangun . Yieun pulak terlambat bangun .
Yieun : // tgk jam // alamak !! Aku lambat woiii !! Aigooo mati aku , kang nanti Jin pondan tu marah aku pulakk . Haishh bongoklah kau ni Yieun .
Yieun bergegas siap untuk ke rumah BTS . Sampainya dia di depan pintu rumah bts , kelihatan Jimin sedang menunggu dia .
jimin : kenapa lambat ?
Yieun : mi .. mi .. mi .. mianhae // bow // saya lam .. lam .. lambat bangun . mianhae .
Jimin : hahaha .
Yieun : aik ? it's not funny kay -.- huh ~
Jimin : alah rilex lah , saya main-ii je . lagipun harini kami nak cakap sikit dengan awak .
Yieun : habis tu kemas rumah ?
Jimin : tak payah , Memang dah bersin pun . Come !
Yieun : nae .sementara tengah duduk , Yieun sempat membelek-ii iphone 6 dia . Apa lagi kalau bukan stalk abt BTS . Itu saja lah kerjanya .
Jin : Park Yi Eun .
yieun : nae ? // berdiri //
Jin : minggu depan , saya kene balik rumah parents saya . So saya kesiankan member saya , nanti diorang nak makan apa . Saya nak bagi tugas kat awak . Tapi agak padat sikit .
Yieun : erm , okey . Saya boleh buat . And then ?
Jin : ha ! Lagi satu , awak tidur jelah kat sini . Awak tidur kat bilik saya .
Yieun : err , ti .. ti .. tidur kat sini ? Kan ada juga jiran cakap benda bukan-ii
Jin : gwenchannah , lagipun saya dah minta izin dari omma awak . Omma awak kata boleh je .
Yieun : (" pfft , mamat pondan ni biar betul ! Aduhai , asal lah dia jumpa omma . Ape lah siaa ") err kk .
Jin : okey lah saya nak masak dulu .
Yieun : wait ! saya takda kerja ke nak buat ?
Jin: awak kemas kat bilik bawah dengan .. ermm ruang tamu .
Yieun : nae .Yieun pun mula mengemas . tiba-ii Yieun menjerit seperti orang jatuh .
Yieun : arghh !!
Dduk !!
Yieun : aduh sakit punggung aku . Aikk aku kat mana ni ..
BERSAMBUNG
mian korang , author kekurangan idea . And sorry sangat sebab lambat update , data habis . Ni pun curi-ii wifi :( . Btw vote and comment diperlukan . Lepas je habis ff ni author akan buat ff author yg kedua . Author ada promote kat part sebelum ni .. okey . annyeong (´ー`) .
YOU ARE READING
[COMPLETE] BTS NEXT DOOR X READER
Teen FictionWhen you meet BTS in your real life Start : 9 December 2015 End : 16 January 2016 @jaehwanaruto-