Mokcun Mokcun Mokcun lah,
Mokcun Mokcun Mokcun lah,
Mokcun Mokcun Mokcun lah,
Loklak loklak dio,tengok jadi apo!!
Terdengar lagu drama mokcun dari dalam khemah.Fendi yang berada di luar menjenguk ke dalam khemah.
"Hoi Danny,kau buat apa tu?".
"Tengah tengok drama mak cun yang aku download pakai phone aku sebelum nak datang sini,sebab aku tahu nanti takde line untuk aku nak wasap and call sesape.Ada full episod dari episod 1 sampai 10.Jom arr join tengok sekali."Kata Danial yang mempromosikan drama kegemarannya kepada Fendi.
"Best ke wei?"Tanya Fendi.
"Best wei,ada awek aku berlakon."Kata Danial.
"Awek?bukan kau single ke?sape awek kau?"Tanya Fendi yang agak teruja untuk tahu siapa awek Danial.
"Nora Danish wei..aku punya tu.Awek kau pon ada sekali"Kata Danial sambil mengangkat kening.
"La.ingatkan awek betul.Ha sape awek aku?"Tanya Fendi dengan muka blur. "Erma Fatima!! Hahahahaha!"Danial gelak berdekah-dekah.
"Kuang hajo!ha mehla,nak join sekali.Macam best pulak tengok kau layan cerita ni."Kata Fendi lalu masuk ke dalam khemah.Sedang Fendi dan Danial ketawa terbahak-bahak di dalam khemah.Azim di luar dah mula stress lalu memerli mereka.
"Ha,bagusla tu.Kawan-kawan korang hilang,korang boleh gelak-gelak tengok drama kat phone.Elok sangat!". "Ala,relax arr jim.Esok kita carikla.Meh join tengok drama ni.Tengah best ni. Part Atol mengigau ni dari tadi aku dengan Danny ulang,hahaha!!!"Kata Fendi.
"Haahla Jim,jomlah join sekali.Jangan risaulah diaorang tu esok kita carikla.Sekarang dah malam la.Lampu suluh dah ada,tapi tula memasing takde yang bawak bateri"Kata Danial. "Hmm..aku risau sangat wei,aku takut kita takde harapan je nak jumpa diaorang balik".Kata Azim.
"Jangan risaulah,kita mesti jumpa punya"Kata Fendi dengan yakin.
"Meh join kitaorang meh.Kita layan Mak Cun ni.Aku dah pasang dari episode 1 balik ni.Khas untukmu seorang Jim"Ajak Danial.
"Ok aku join." Kata Azim.Mereka mula berseronok melayan drama.Tetapi malangnya mereka tidak tahu apa yang telah berlaku kepada 2 orang kawan perempuan mereka yang sedang bertarung nyawa bersama doktor gila.
Setelah habis ketawa melihat drama mak cun,Azim bertanya.
"Esok nak carik diaorang pukul berapa?aku rasa better pagi.".
"Aku on je wei."Kata Fendi.Malam melabuhkan tirai,dan siang mula menjelma.
"Wei,bangun,bangun jom carik kawan kita"Azim bangun dari tidur dan terus mengejutkan Danial dan Fendi. "Ha.jom jom"Kata Danial.
"Hoi Fendi,bangun arr!!jom carik"Marah Azim.
"Huarghh,jom jom"Kata Fendi sambil menguap.Di luar khemah.
"Erm,aku rasa biar aku dengan Danial je yang pergi carik.Kau jaga barang-barang kita."Arah Fendi.
"Hoi,apa ni?biarlah aku ikut sekali!"Marah Azim.
"Ala,kau jaga je barang kitaorang.Kitaorang janji.Kitaorang balik nanti mesti kitaorang bawak balik 2 orang kawan kita tu keluar dari hutan ni"Jamin Danial.
"Korang kena janji tau.Aku tunggu dekat sini.Jangan korang pulak yang tak keluar nanti"Kata Azim. "Janji"Kata Danial dan Fendi serentak.
Pencarian pon bermula."Rina,Kira.Aku harap korang ok je kat dalam hutan tu."Kata Azim dengan air mata yang mengalir.
YOU ARE READING
GILA (TELAH TERBIT)
Misteri / ThrillerIni kisah orang sambung orang. Inspirasi dari Human Centipede. Selamat membaca dan semoga terhibur. p/s: cerita ini mengandungi kandungan 18sx