Hoofdstuk 9: een grote ontdekking

277 14 0
                                    

Ik kijk haar aan."koen... Ik zie je ook graag, maar ik kan niet met je samen zijn. Nog niet, i...ik moet je nog iets vertellen"zegt ze met tranen in haar ogen en legt haar hand op de mijne. "Zeg maar.... Ik help je." Zeg ik geruststellend."je kunt me niet helpen koen, niemand! Ik kan alleen vrienden zijn. Voor de rest niets, ik heb een vriendje.." Zegt ze al wenend. "O..oww, h..het spijt me" ik trek mijn hand weg en ga recht staan."ehm ik zie je nog wel he" zeg ik terwijl ik wegstap "nee koen please..."zegt ze wenend "ik kan beter gaan, ik hoop dat we elkaar nog gaan zien"gaat weg. Ik voel me slecht. Er is iets met haar, ik moet haar helpen.

Julie
Ik kom thuis en hang mijn jas aan de kapstok en ga naar de woonkamer en zoals gewoonlijk zit Kris tegen de tv te roepen. Ik haat het thuis, ik was liever bij koen geweest. Ik zie koen zo graag, maar Kris zou me vermoorden als die zou weten dat ik wan koen hou. Letterlijk, hij slaat me altijd. Zonder reden, als hij slecht gezind is. Als hij moe is.En als hij gedronken heeft is hij het ergste. Ik wil hier weg, ik kan tegen niemand zeggen. Ik ben zo bang. Hij slaagt me niet alleen, hij laat me ook dingen doen die ik niet wil. Maar ik kan niet weg, ik heb niemand. Ik ga in de zetel zitten naast Kris. Dit word weer een lange avond

Koen
Ik zit in mijn auto, ik ben Julie gevolgd. Ik weet zeker dat er iets mis is, ze weende. Wat er ook is ik help haar. Ik zag haar binnen gaan en stap uit mijn auto en kijk door de raam. Ik zie een man roepen tegen haar. Waarom roept hij zo? Ik zie das Julie mega hard weent"please niet doen please"smeekt ze hem en ze zakt wenend door haar benen. Ik moet gaan helpen. "Nee julie ik ben je zat! Je gedraagt je als een slet! Waar was he vanavond he?!"*roept de man." Ik was bij koen, een vriend"zegt ze bang." EEN VRIEND?!" Roept hij wanneer hij haar in haar gezicht slaagt. Julie valt op de grond en ik loop naar binnen. Ik zie Julie op de grond liggen met haar ogen gesloten. Wie doet zoiets nu?...

Buurtpolitie: mijn nieuw leven...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu