Hoofdstuk 13:ongerust en ontvoerd

291 11 1
                                    

Koen
De volgende ochtend
Ik word wakker en zie julie in mijn armen liggen. Ze is zo mooi en schattig als ze slaapt, eigelijk altijd. Ik laat haar voorzichtig los, neem mijn kleren en ga op pijn tippen naar de badkamer. Ik doe mijn pyjama uit en spring onder de douche. Een half uur later ben ik klaar, heb ik me klaargemaakt voor te gaan werken en ga voorzichtig terug naar mijn kamer. Ze is zo perfect, zo zo zo perfect. Ik ga naar haar toe en geef haar voorzichtig een kus op haar voorhoofd en ik ga werken. Een kwartier later kom ik aan en ga in de vergaderzaal zitten bij Brigitte en eric. "Aaaahh ons koppeltje, en hoe was jullie avond?" Ik zie Brigitte glimlachen en ze kijkt naar eric." We gaan trouwen." Zegt Eric met een grote glimlach en neemt Brigitte haar hand vast. "OMG proficiat!" Ik ga naar ze en geef Ze allebei een kus op de wang. Op dat moment komt de chef    in paniek binnen."chef is alles oke?" Zegt brigitte bezorgt."f..f..Floor... Ze is ontvoerd.." Zegt de chef in paniek."chef  rustig, ga even zitten ik haal een glas water en dan kan je uitleggen tegen ons wat er is gebeurt."*zeg ik geruststellend en ga een bekertje water halen, en zet me over hem." Chef, waarom denk je dat Floor ontvoerd is?" Vraag ik aan hem terwijl Brigitte alles aan het noteren is met Eric."ik heb daarnet een anonieme video gekregen van iemand die niet herkenbaar was en die zijn stem vervormde. En je zie op het filmpje hoe ze Floor vasthouden." Legt hij rustig uit en drinkt."Oké, Euhm Tineke is er niet dus anders kan ik Brigitte en Eric even helpen met Floor te zoeken?" Stel ik voor. De chef knikt en ik, Brigitte en Eric bekijken het filmpje." Ze vragen dus losgeld met als bedrag 100 000 euro. Dat is veel geld"zegt Eric. "Ehm anders ga ik even als wat rond gaan zoeken je weet nooit wat je vind he." Eric en Brigitte knikken. "We houden je op de hoogte" zegt Eric en ik stap in de auto. Hopelijk vinden we ons Floortje he.

Die avond
Julie
Het is al avond en koen is nog steeds niet thuis. Waar blijft hij? Hij neemt zijn gsm niet op of niks. Ik zit hier al een uur te huilen in de zetel. Ik wil niet dat er iets gebeurt met hem. Politie is toch een gevaarlijke job? Nee ik wil heb niet kwijt. Ik begin nog harder te wenen en leg mij met mijn hoofd op de zetel. Waar is hij toch?...mijn koentje...

Heej lezertjes ehm ja sorry dat het zolang geleden is maar met de feestdagen enzu ik zet er zosnel mogelijk een nieuw op xp

Buurtpolitie: mijn nieuw leven...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu