Hoofdstuk 11: she's mine

282 12 1
                                    

Julie
Ik word wakker en heb barstende hoofdpijn. Ik ga recht zitten en zie dat ik niet thuis ben. Waar ben ik dan? Ik probeer recht te staan maar het lukt niet. Mijn hoofd doet zoveel pijn. Een paar tellen later komt Koen binnen."is alles oké met je?" Zegt hij op een ongeruste toon."j..ja alleen wat hoofdpijn" leg ik uit. "Dat kan ik wel geloven. Hij heeft je kei hard geslagen en daarna het huis uit gezet"*legt hij rustig uit. Ik kan mijn tranen niet meer bedwingen en barst in huilen uit. Koen komt bij me zitten en neemt me in zijn armen."alles komt goed, je mag bij mij blijven."*zegt hij zo rustig. Ik word er zelf rustig van. Ik hou hem stevig vast en sluit mijn ogen. En man die zo lief is? Ik wist niet dat het bestond. Niet dat ik het erg vind. Hij laat me heel voorzichtig los en kijkt in mijn ogen."wil je nog iets hebben? Eten, drinken, dekentje?"*vraagt hij. Ik knik mijn hoofd."het enige wat ik wil is dicht bij jou zijn. Wilde ik al vanaf het begin. Ik droom iedere nacht van je. Ik zie je overal. En als je me aanraakt, dan voel ik duizenden vlinders in mijn buik. Ik hou van je koen" zeg  ik terwijl ik zijn hand vast neem en in zijn ogen kijk. Ik zie een glimlach op zijn gezicht verschijnen en hij komt dichter met zijn gezicht. Ik doe het zelfde en sluit mijn ogen. Ik voel zijn lippen op de mijne komen. Ze zijn zo zacht. Een minuut later lost hij voorzichtig zijn lippen van de mijn en streelt over mijn wang. Ik kijk diep in zijn ogen."ik zie je zo graag Julie"zegt hij stilletjes en hij neemt me in zijn armen.

Koen
Is het nu echt gebeurt? Heb ik met Julie gekust? Is ze nu mijn vriendin? Maakt niet uit, ik laat haar sowieso nooit meer gaan. Ik zie haar zo graag.

Heey lezertjes bij dit hoofdstukje heeft kabo-14 geholpen opdat ik geen inspiratie had :) dus ik ga meteen aan het volgende hoofdstuk beginnen en dat is er een speciaal voor haar wxxx

Buurtpolitie: mijn nieuw leven...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu