hoofdstuk 18

234 13 0
                                    

Dokter
Ik ga zo snel ik kan naar het politiebureau toen ik wist wat hij met Brigitte doet... Als ik aankom vraag ik naar de chef. Patrick laat me door en ik naar het kantoor. "Kom binnen!" hoor ik de chef zeggen als ik heb aangeklopt. Ik ga binnen en zet meoverde chef. "AAAH dokter, waar aan heb ik je bezoek te danken?" vraagt de chef. "Wel.. ik komiets vertellen, en het is niet bepaald leuk." leg ik uit. "vertel" Zegt de chef serieus. "wel..." begin ik te vertellen. "Ik kreeg daarstraks een telefoontje van een patiënt. Hij vroeg om langs te koen omdat zijn vrouw ziek was..." "ja dat kan toch." onderbreekt de chef mij. "ja.." ga ik verder. "maar het was niet zijn vrouw..."" wie dan wel?" vraagt de chef. "het was Brigitte..." leg ik uit. "wat?! oke ik stuur er meteen een ploeg naartoe geef zijn adres." Zegt de chef. ik doe was hij zegt en hij stuurt een ploeg.

koen

Ik en Tineke kregen een oproep. wegaan er meteen naartoe. En raad eens, ja een oproep van een ontvoering. Die van Brigitte, ik wil hem niet zien. "Sech koen? alles cava?" Vraagt Tineke. "j..jaja gewoon een beetje moe." antwoord ik. We komen aan en gaan langs achter binnen.Ik geef tineke dekking en we gaan naar binnen. We komen aan een trap aan en we gaan naar beneden. Als we beneden zien we een deur. We doen de deur open en zien Brigitte. we den onze wapens weg en helpen Brigitte. "Amai Koentje lang geleden he." Hoor ik een bekende stem zeggen. Ik draai me om en kijk hem zonder gevoel aan. "Milan, en niet lang genoeg." zeg ik gevoelloos. "Oohh Koentje dat is niet zo aardig he." zegt milan met een grijns. "Ken je hem?" vraagt Tineke. "Spijtig genoeg wel." antwoord ik. "Koentje toch, waarom zo gemeen?" zegt hij uidagend. "Kom Tineke, Brigitte we gaan naar kantoor de versterking is onderweg." leg ik uit. de versterking pakt milan op en we rijden naar het kantoor. "Koen?... van waar ken je hem?" vraagt Brigitte. "Hij is iemand van vroeger, maar is niet belangrijk. het belangrijkste is dat jij veilig bent." leg ik uit. Ik wil niet dat ze weten wat er allemaal is gebeurt...

Buurtpolitie: mijn nieuw leven...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu