Hoofdstuk 12: breric?

288 15 2
                                    

Brigitte
Ik en Eric zijn nu al even samen, ik zie hem zo graag. Een hij is zo een schat van een mens. Iedere ochtend geeft hij me ontbijt op bed. Hoe lief is dat, ik wil nooit weg van hem. Hij is veel te lief. Alleen doet hij de laatste dagen een beetje geheimzinnig, maar ik hou er wel van

Eric
Daar zit ze. Mijn Brigitteke, ik ben de laatste dagen heel druk geweest voor iets super belangrijk! En reuze verrassing. En zometeen het zover Brigitteke gaat zo blij zijn... Denk ik."schat?... Ga je mee naar de winkel?"vraag ik. "Ja kom we vertrekken meteen"*zegt ze met een grote glimlach en geeft me een kus. We stappen in en ik rij naar de verrassing zonder ze het weet.
Een half uur later

"Sech schat we zijn al 4 winkels voorbij gereden" zegt Brigitte zuchtend."oke oke, we gaan niet naar  de winkel. We gaan dineren op die boot daar"*ik wijs naar een mega romantische boot met op het dek een tafeltje. Brigitte doet haar handen voor haar mond en gaat sprakeloos met mij naar de boot.

Brigitte
Woow de boot is zo mooi! Ik ga sprakeloos naar de boos en eric begeleid naar de tafel. Hij schuift mijn stoel naar achter en gaat daarna zelf zitten."schat dit is zo lief, waarom verdien ik dit?"zeg ik vol ongeloof."je bent de beste die er is!" Antwoord hij. Er komt ene man die onze bestellingen opneemt en we bestellen de dag menu. Dit word vast een mooie avond.
Na het eten
Ik kijk naar Eric en glimlacht. "Het was zo lekker" zeg ik met een glimlacht. "Dit is nog niet alles"*zegt hij waneer hij mijn hand pakt en met een glimlach in mijn ogen kijkt."Brigitteke, liefje, schat, ik il je iets kwijt. Ik zie je zo graag, vanaf de eerste minuut dat ik je zag was ik zot van je. Je verhalen, je grappen. Ik geniet er keer op keer van. Maar ik geniet ook van jou lach, je ogen ,alles van jou is perfect voor me. Ik geef toe dat ik koen zijn plan om ons te koppelen het beste is wat me ooit al is overkomen. Daarom wil ik iets vragen"wanneer hij die laatste zin zegt komt hij naar mij en gaat hij op zijn knie zitten. Wat is hij van plan?"brigitteke, wil je voor de rest van je leven bij mij blijven en met me trouwen?" Vraagt hij wanneer hij in mijn ogen kijkt en een doosje met een ring opendoet. Ik krijg tranen van blijdschap en knik"ja ik wil met je trouwen!... Heel graag zelfs!"

Heey lezertjes hopelijk vinden jullie dit zen leuk hoofdstukje
Het is speciaal voor kabo-14 ;)
Ly all xxx

Buurtpolitie: mijn nieuw leven...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu