Force Awakens

996 36 11
                                    

Merhaba arkadaşlar, Star Wars vizyondayken şöyle bol spoilerlı bir özetleme yapayım dedim eğer Star Wars sevmiyorsanız veya filme henüz gitmediyseniz bu bölümü isterseniz okumayın. Hemen bir sonraki bölüme komik bir Marvel paylaşımı yaptım. Ona bakın isterseniz.

Öncelikle tam bir Star Wars tutkunu olarak filme 16 Aralık Perşembe günü ilk gösterim olan gece seansına gittim. Film bana tam olarak istediğimi verdi diyebilirim. Senarist ve yönetmenler ilk seriyi son seriden daha fazla sevdiğimizi anlamışlar. Buna gerçekten sevindim. Elbette son üçleme de çok başarılıydı ama ilk üçleme herzaman bana daha cazip gelmiştir. Gelelim filmimize, film harika ötesi efektlere sahip özellikle patlama sahneleri falan müthiş olmuş. Yeni karakterlere kısaca bayıldım diyebilirim. Rey,Finn ve kylo ren i görmek beni çok mutlu etti. Fragmanda gördüğümde bu kadar büyük bir role sahip olabileceklerini tahmin etmiştim zaten. Han solo ve Prenses Leai ilişkisine bayıldım.Han solo nun filmde bu kadar rolü olacağını düşünmemiştim. Buna çok sevindim. Filmde oldukça esprili yerler vardı. 2.serideki ciddilik birkaç anlık olsa da kaybolmuştu. Bunu gerçekten sevdim. Yeni droidimiz bb-8 e de bayıldığımı söylemeden geçemeyeceğim. Gelelim baş kötümüz Kylo Ren ' e. Oldukca güçlü olduğu belli yani sonuçta Darth Vader ın torunu. Zihin kontrolü yapabilmesi ve kılıç tasarımına bayıldım ama işin derinlerine girersek sahip olduğu gücün altında ezilen, Darth Vader gibi olamamaktan korkan, tam bir ergen tavırları sergileyen bir karakterden başka bişi değil. Ama yine de sevdim Kylo ren i. Han solo yu öldürdüğü sahnede gerçekten ağladım,( aynı pietro nun öldüğü zaman gibi) Han Solo, prenses in dediği gibi onu eve getirmeye çalışıyordu, birçok doğru şey söyledi mesela o maskeye ihtiyacın yok gibi bir çok doğru cümle, bir ara gerçekten Kylo Ren in Han Solo'yla eve döneceğini düşündüm ama yanılmışım(kylo nun gözleri doldu o an sarılmak için yeltendi) . Çünkü tam sarılırlarken han solo nun öz oğlu babasını ışın kılıcıyla öldürdü. Ve Han Solo gözümüzün önünde köprüden düştü. Tabi bu sahneyi Rey in,  Chewbakka ve Finn in  seyretmesi de harika bir görüntüydü. Daha sonra Chewbakka nın isyanı çok çok üzücüydü.
Filmde güzel sürpriz ler de vardı mesela Darth Vader ın kafasının olması, Pau nun ölmüş gibi gösterilmesi ama ölmemesi, Luke Skywalker ın kılıcını rey i çağırması bunlar gerçekten filme akıcılık getirmiş.
Bence Harika bir Star Wars filmi izledim sizler de izleyin (izlemeyenler için söylüyorum). Artık yeni bir Star Wars filmi için 2017 yi beklememiz gerekiyor.

Votelemeyi ve yorum yapmayı unutmayın :)

This İs Marvel Komiks 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin