Daha önce ve şimdi birçok mesaj ve yorum aldım, kendimi tanıtan bir bölüm yazmam adına. Bende yazayım dedim.
1.3 yıldır lisanslı voleybol oynuyorum ama voleybol oynamayı sevmiyorum. Yüzmek en sevdiğim spor.
2.Müzik dinlemeye bayılırım. En sevdiğim gruplar Queen, The Beatles, Rammstein , Panic at the disco, Pink Floyd, Imagine dragons, Maroon 5.
3.Çizgi roman okumaya bayılıyorum hem eski ciltleri hem de yeni baskıları okuyorum.
4. En sevdiğim çizgi roman House of M, en sevdiğim kahramanlar Kaptan Amerika ve Profesör x.
5.Büyünce ne olacağımı bilmiyorum.
6.Ankara da yaşıyorum.
7.En sevdiğim ders ingilizce.
8.Resim çizmeyi, piyano çalmayı ve yemek yapmayı çok severim.
9.Sesimin güzel olmasını çok isterdim çünkü sesim güzel olsaydı dublaj sanatçısı olurdum.
10. Benedict Cumberbatch ı ve Chris Evans ı çok seviyorum. Birgün onlarla karşılaşmayı çok istiyorum.
11. Aşırı derecede Sherlock fanıyım.
12. İngilizce ve Rusça biliyorum.
13. Çok fazla yabancı dizi izliyorum. ( limitless, csı miami, forever, sherlock, lucifer, Dexter, hollow crown, sullivan and son, american horror story...)
14. Anime de izliyordum. (death note)
15. Marvel la tobey maqure nin spiderman i ile tanıştım.16. Küçük kardeşim var. Filmlere genelde onla giderim.
17. Çok arkadaşım yok, çevrem geniş ama en iyi arkadaşım kardeşim. İnsanlarla ilişkilerim iyi değildir.
18. Boyum 175cm.
19. Hayalim uzun süre Londra da yaşamak .
20. British aksanımın olmasını çok istiyorum bunun için çalışıyorum.
21. Sadece hoşuma giden kitapları okurum.
22. Çok fazla film izlerim.
23. Hayatımın en iyi senesi 2015 ve 2016 çünkü bu sene çok fazla şey öğrendim somut veya soyut olarak.
24. Duyguların varlığını çok sorgularım, düşüncelerimi duygularımın önünde tutmaya çalışırım. Hayat duygular için çok acımasız.
25. İlginç bulduğum konularda sürekli araştırma yaparım.
26. Çok çılgınca şeyler yapmam. Keşke yapsam. Sanırım yaptığım en çılgın şey ingilizce dersinde LSD ile ilgili bir sunum yapmamdı. Jsjjskskkks.
27. Kimyaya bayılırım ama en sevdiğim ders değil.
28. Hala oyuncakları çok seviyorum. Oynamasam da doğum günümde kıyafetten çok oyuncak gelmesi beni daha mutlu eder. (asla böyle bişi olmadı :( ... )
29. En sevdiğim kitap, Sherlock Holmes serisidir. Tüm kitaplarını okuyun herkese öneririm.
30. Ayakkabılara bayılırım. ;)
Sizin sormak istediğiniz sorular veya kendinize benzettiniz özellikler varsa yorumlara yazmayı unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
This İs Marvel Komiks 2
DiversosMarvel filmleri ve çizgi romanları ile ilgili replik ve komik anlara yer verilen bol bol güleceğiniz bir kitap.