Dayı ve yeğen

356 4 1
                                    

Saat 1:05. Ali ve dayısı Mustafa otobanda gidiyorlardı. Kimsecikler yoktu. Karanlıktı. Soğuk bir kış günüydü. Herşey normaldi. Ta ki
o ana kadar. Arabanın altından büyük bir ses geldi. İkiside irkilerek ne olduğunu anlamaya çalıştılar. Arabadan indiler. Ali suratını bıçak gibi çizen rüzgarı hissetti. Dayısı "Ali içeri gir hava çok soğuk.". Ali dayısının sözünü dinleyerek arabaya oturdu ve beklemeye başladı. Ne olduğunu anlamamıştı. Lastiğin patladığını düşündü ve umursamadı. Bekliyordu. Soğuktan donuyordu. Klimanın tuşuna bastı. Klima açılmadı. Açılması için anahtar gerekiyordu. "Aaaaa lanet şey!"dedi. Saat 1:45. Tamı tamına 40 dakika orada bekledi. "Acaba dayım ne yaptı?" diyerek kapıyı açtı. Arabadan indi. Bir de baktı ki dayısı yok. "Şaka mı bu ?"dedi. Yerde ayak izleri vardı. Ali onları takip etti. Çok uzun bir yol yürüdü. Bir süre sonra yerde kan olduğunu fark etti. Ali korkmaya başladı. "Şaka mı bu?!" Kanlı izler ormana doğru gidiyordu. Ali gerçekten çok korkmaya başladı. Ormanın içinden tuhaf fısıltılar geliyodu. Sesleri dikkatli dinliğince dayısından söz ediliyordu. Ali kulak kabarttı. "Yazık dayısı gibi o da ölücek çok genç." Ali titremeye başladı. Karşısına dayısı çıktı. Titrek bir sesle "Dddddddayı......??". Ali dayısına baktı. Dayısının gözleri yoktu. Gözleri olması gereken yerden kan akıyordu. "Hadi gel Ali". Bu sözü söyledikten sonra Ali'yi ormanın karanlığına çekti. Son olarak bir çığlık duyuldu.

Merhaba arkadaşlar. Bu benim ilk hikayem umarım beğenirsiniz :)))

Korku hikayeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin