YENİ BİR GÜN

51 5 0
                                    

İşte yine gözlerimi açtım.Yine başladı hayat. "Aslında benim için hayat okuldan ibaret.Okul okul okul her yerde var okumak zorundayım ve bu yüzden çok sıkılıyorum ve korkuyorurum. Okulu sevip sevmediğini bilmiyorum. Arkadaşlarım konusunda bir sıkıntı yok zaten onlarsız okul cehennem olurdu ama ya hocalar olmaz olsun öyle hocalar ya sanki tüm gıcık hocaları bizim okula toplamışlar aslında bunu sanki çoğu insan düşünüyor gibi. Yoruldum artık ya bazen kendimi yarış atı gibi hissediyorum ve bu hiç hoşuma gitmiyor. Hayatımda hep değişiklik olsun istiyorum çünkü sıkıldım herşeyden aşk istiyorum ya ben ama sanki hiç olamayacak gibiyim." Kafamı yastığa tekrar koydum gözlerimi kapattım tam her zaman ki hayalimi kuracakgen annemin sesiyle uyandım yine "gogom uyan artık geç kalıcaz hadi annem " demesiyle gözlerimi açtım. Evet "GOGO" benim lakabım bu lakap hoşuma gidiyor.Annemin elinde formalarım başımda umutsuzca bekliyordu. 5 dakika istemeye halim bile yoktu amaçsızca yorgundum bugün. Annemin elindeki formayı alır almaz giydim tabi giyerkende annem ağzıma birşeyler tıkıştırıyordu her zaman ki gibi. Bu hayatta bir erken uyanmaktan birde kahvaltı yapmaktan nefret etmişimdir.
Hazırım artık. Babam her gün beni okula bırakırdı ama bazen yüzümek isterdim işte bugün o yürümek istediğim günlerden biri. Yola çıktım herşeyden habersiz kafamı telefona gömmüş bir şekilde yürüyordum. Birden yanımdan biri geçti kokusu çok güzeldi arkamı döndügümde durağa doğru yürüyordu yüzünü görmeyi çok istedim ama bir türlü göremedim yine yoluma devam ettim. Okula gidene kadar Nazla konuştum her zamanki gibi. Okula geldiğimde her zamanki gibi Naz karsıladı bu arada Naz benim en yakın arkadaşım. Bu kızı çok seviyorum ikizim gibi neyse yerime oturdum kafamı masaya sertçe koydum ve dersin başlamasını bekledim. Bir el saçıma okşadı kafamı direk kaldırdığımda Utku sırıtarak yüzüme bakıyordu. Utku "Ne oldu sen sabahları böyle olmazdın" demesiyle terslemem bir oldu "yanlız bırak beni " dememle yüz ifadesi hızla değişti. "Peki şimdilik gidiyorum prenses iyi dersler" diyince sessizce "prenses diyen ağzın yamulur inşallah "dedim ama bence duydu çünkü arkasını dönüp yine salakça sırıttı. Bu çocuğu hiç sevmiyorum Utku hakkında tek bildiğim 3 yıldan beri beni sevdiği. Bazen valla acıyorum sevmesin istemiyorum neyimi seviyor bence çirkin gıcık bir kızım ne bulur benden. Evet kendimi baya bir gömdüm neyse ders başladı biti zamanın nasıl geçtiğinden haberim bile yok bugün sadece tek isteğim eve gidip yatağa kapanmak. Ögle arasına girmiştik bugün kantinde takılmak istediğimi söyledim kızlarda onlarda benimle birlikte geldiler bişey yiyemedim zaten Utku'nun geldiğini görünce hemen kalktım bütünlük bu kadardı benim için dahada kötüleştim ve eve gideceğimi söyledim kızlara ne kadar benle gelmek için ısrar etseler de ben yanlız gideceğimi belirttim. Utku'ya görünmeden çantamı sınıftan alır almaz okuldan çıktım. Bazen düşünüyorumda ALLAH beni Utkuyla sınıyordu sevmediğimi binlerce kez söylesemde o " yakışıklıyım uzun boyluyum istediğin kıriterlerdeyim ama neden hâla kabul etmiyorsun " diye acındırıyordu kendini.Aşık değilim desemdi elbet olursun diyordu bende artık uğraşmıyorum takmıyorum ne yaparsa yapsın bakalım nereye kadar böyle gidicek. Bunları düşünürken dolmuşu çoktan kaçırmıştım bile.
Eve geldiğimde kimse yoktu bende çantamı yere atar atmaz odama çıktım ve okulda hayal ettiğim yatağa kapanma olayını abartarak gerçekleştirdim. Bunu yapmaktan zevk alıyorum. Tam rahatladım derken telefon çaldı bakmadım bakmak istemedim çünkü çok erindim elbet susardı susdu ama yine çaldı yine yine. Uyandığımda annem ve babam kafamda bekliyordu ne oldu der gibi baktım ikiside aynı anda "iyimisin" sorusunu sordular tam cevap verecekken annem bir havluyu ıslatıp anlıma koydu. Anlamamıştım neler olduğunu babam tekrar o soruyu yöneltti "iyi misin" bu sefer sakince " ben iyiyim de siz neden burdasınız işten dönüş saatiniz değil daha "dememle annem "yüz kere aradım seni cevap vermeyince bende Nazı aradım rahatsızlanmışsın eve gittiğini söyleyince içim rahat etmedi geldim" elini tekrar başındaki havluya dokundurdu ve devam etti "eve geldiğimde ne kadar seslensemde uyanmadın kuzum çok korkuttun babanı arayınca doktorla geldi yorgun düşmüşsün bayılmışsın iyisin demi şimdi aşkım ne oldu neden böyle oldun sabah iyiydin" dediğinde şaşırmıştım sadece iyi olduğumu ve yanlız kalmak isteğimi söyleyince onlarda itiraz etmeden çıktılar. Neden böyle yaptılar normalde annem hayır iyi olmadan gitmem iyimisin hastaneye gidelim hadi kalk gibi cümle kurması gerekecekken neden hemen kabul ettiler uykum olmasaydı bunu kalkıp sorardım ama hiç halim yoktu.
Sabah uyandığımda dün gibi değildim her zamanki Yarendim. Hazırlanır hazırlanmaz evden dışarı fırladı babam ne kadar arkamdan bağırsada. O çocuğu görmeliydim yoksa çatlıyıcaktım hemen durağa geldim ve bekledim. Yine o koku gibi geldi burnuma çok saçma ben böyle biri değildim ama bu koku çok acayipti böylesini ilk kez gördüm arkamı döndüğümde uzun boylu buğday tenli ela gözlü hafif sarı saçlı bişey di inceliyemedim fazla çünkü hızla önümden geçti. Belki sadece bir kez yüzünü gördüm ama sanki herzaman yanındaymışım gibi geldi heyecanlandım kalbim top gibi atıyordu kaburgalarımı kırıp çıkacak gibiydi mutlumuydum mutsuzmuydum bilmiyordum o an sanki yoldaki herkes durdu ve sadece o ve ben varız.ama o kare birden son buldu ve arkama bakamadım korktum.Dolmuşa bindim okulun yolunu tuttum ama bütün gün onu düşündüm. Eve gittiğimde çok acıkmıştım mutfağa girer girmez annem ve babam konusmasını birden kesti şasırdım ama çaktırmadan selam verip çıktım. Sabah hemen olsun diye uykuya dalmayı bekledim .Kalbim onu hatırladıkça hala atıyordu hislerimi hissetmiyordum o derce artık .Sabah aynı saat de o yoldayım .Bir kez olsun göz göze gelemedik Ama bu tam 2 hafta sürdü hiç yorulmadım arada bir pişman oluyordum ama olsun değeceğini düşündüm.Umudum kırılmıştı yavaş yavaş artık eskisi gibi gitmiyordum hatta artık görmüyordum yaşandı ve bitti diye düşündüm ve bu yüzden okula artık erken gitmemeye başladım .Yine yeni bir güne başlamıştım her zamanki gibi etrafına bile bakmıyordum telefonla müzik açmaya çalışıyordum ki yolda duvara yaslanmış bir halde onu gördüm Yine kalbim attı heyecanlandım 2 hafta hiç göz göze gelmeyen biz ilk kez göz göze geldik Kalbim fırladı fırlayacak gözlerini inceledim ela gözlüydü ama öyle bildiğin ela gözlü değil onun gözleri ayrıydı sanki içindeki göz bebeği bana gelsene diyordu sanki o benim düşüncelerimi okuyomuşta bende ondan zevk alıyormuşum gibiydi.Bana yaklaştı tam ağzını açtı ve şu kelimeler döküldü...

YASAKLI AŞKIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin