PİŞMANIMMMM:((((

18 2 0
                                    

Hoca listeyi açıkladı bende o sıra düşünüyodum ki ne oldu bnn Gizeme atıcam ve ölüm noktam banada Berkkkk atıcakkkk. Y a bir insanın hiçmi şansı olmaz ya ndn tamm Gizemin kalede olması iyi hıncımı alırım ama bnn ndenn Berke denk geldim ya ndnnn

    Kaslarımı hazırladım çünkü gizeme atıcaktım 5 atış hakkımız vardı olabildiğince sert attım olabiliğince gol yapmaya çalışmadım gizeme vurmaya çalıştım ama malesef sadece 2 kez denk getirdim 5 de 5 yapardımda o kadarda vijdansız değilim.VEEE SIRA DEVAM EDİYORDU O KADAR ÇOK KORKUYODUMKİ ACABA  TOPLAR NERELERİME GELECEK YÜZÜME GELMESİNDE YETER DİYE DUA EDİYODU O KADAR ÇABUK GEÇMİŞTİKİ ZAMAN ZİLİN ÇALMASINI ÇOK İSTİYODUMM AMAA daha zilin çalmasına 20 dk vardı ve kesin bana sıra gelecekti.Hoca bnim adımı okuyunca çok panik oldum elim ayağıma dolaştı kaleye geçtim Utku oturduğu yerden kalktı bizi dikkatlice izlemeye başladı.Ve eline topu attı 1 adımı koştu 2. adımı koştu yüüzmü elimle kapattımki 3 de baktım top kalede çok korkmuştum 4. eldeydik ve ben bu sefer ban avurmayacağından emindim yine 3 . atlayışını attı ve bnim o hafif uzun saçlarımdan tam kulağımın altından sürterek geçti çok korkmuştum hemde çok istese bana topu denk getirebilirdi ama istemedi hele sonuncusu beni çok korkuttu ve hemen yanına gttim hızlı adımlarla arkası dönüktü hocayla konuşuyodu ki birden bağırdım  "SEN NE YAPTIĞINI SANIYOSUN YA O TOP BEİM ME GELSESENİN KARŞINDA ERKEK ARKADAŞIN YOK DEDİM " ve ben bunları derken benim gözlerimden gözlerini ayırmadı kaşlarını çattı ve " Sana vurmak istemedim sadece şaka yapmak istedim bu kadar koracağını düşünmemiştim özür dilerim kulağına değdimi to ?" diye sormasıyla bni biraz sakinleştirdi ama ben ben hiç durarmıyım ah ben varya ben tam bir dayaklığım "Şaka yapmak istiyorsan  gidip arkadaşlarına yapabilirsin biz arkadaş değiliz " dedim ve ben bunu derken o benim hala gözlerimin içine bakıyordu tam ağzını açmışa benimle konuşacaktı ki yanıma Nur ve Utku geldi iyi olup olmadığımı sordular İKİSİNEDE CEVAP VERMEDEN ARKAMI DÖNÜP SALONDAN ÇIKTIM.

             PİŞMANDIM hemde çok PİŞMANDIM ndn öyle dedimki sanki kendimi çok kötü hissettim ve kulaklığımı takıp müzik dinledim.O sırada uykuya dalmışım.( herkes beni bilir müzik dinliyerek uyurum benn her zaman ) Kafamı bir kaldırdım ki Utku bni izliyor hemen kendimi toplayıp düzelttim ne işi olduğunu sordum o da "özledim "dedi bnde ona "bnde biraz ynlız kalmyaı özedim dedim" Kafamı çevirdiğimde Berk ve arkadaşları oturmuş gülüyorlardı ama B erk bana bakıyodu hemen kafamı eğdim ve "Utku rica etsem bni yanlız bırakırmısın yanlız kalmaya ihtiyacım var dedim" Utkuda "benimde sana ihtiyacım var bugün sahilde kahve içiceksek tamm azat ederim seni " bnde ne istersen yeterki bni azat et dedim " ardınada bir tebessüm gülücüğü yapıştırdım.Aslında UT çok iyi bir arkadaş olur ama başak birşey olmaz.

           2.derse girecektikki Berk yanıma ilişti elini saçıma sürecektiki koluna vurdum ve uzaklaştırdım kendimden.Eli garibimin havada aklmıştı o sırada NUr geldi ve hocanın çağırdığını söyledi.tüm ders sessizce oturdım ve telefonumla ilgilendim.Bugünün hemen bitmesini isitiydum.Tüm derslerde Berkin bana baktığını yakaldım tabi Utkununda Berkin UTkuyada baktığını az görmedim ama çok sinirliydim.Sonunda dersler bitmişti ve eve gidebilirdim.Gelen ilk dolmuşa bindim Nura bile gideceğimi söylemedim. Eve gittiğimde annem bnimle konuşmak istedi ama bnn yine istemedim annemin ne konuşacağını çok merak ettim ama hiç dinleyece halim yoktu. Odama girdim ve sadece uyudum baıkok kötü ağırıyordu takiii geçenin yarısında bana mesaj gelemyene kadar.........

YASAKLI AŞKIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin