Miközben fürödtem tovább beszélgettünk.
- Szóval nem húztad meg Rebecat?
- Én mondtam, hogy te leszel az első Ann...
Most egy kicsit kínos rész következett. Majd megkértem forduljon el míg én megtörölközöm és átöltözök. Már oda volt készítve egy törölköző és egy póló Adam szekrényéből. Örültem.
- Adam...Köszönöm.
- Ugyan Ann. Mégis mit? Ez természetes dolog. A barátom vagy...jó barátom.
Elhallgatott. Pontosabban Én is csatlakoztam hozzá.
- Mikor felöltöztem bevittem ruháim és elraktam őket. Le akartam cseszni az ágyra...de az illetlenség.
Ezután kimentem a konyhába és segítettem Adamnek vacsorát csinálni.
- Adam? Ugye nem baj hogy itt alszok?
Egy huncut mosolyt csalt a kérdés az arcára és megszólalt:
-Ez semmiség Ann...Na? Segítesz tálalni a vacsit?
Fogtam két alátétet, tányért és villát majd leültünk az asztalhoz. Szépen csendben étkeztünk néha néha egymásra tekintve. Ezután elpakoltunk az asztalról, elmosogatott miközben én bevonultam szobájába. Mikor bejött két bögre forrócsoki volt a kezében s az egyiket kezembe nyomta. Leült mellém majd lassan átkarolt.
Azt hiszem elég sokat köszönhetek neki..elszállásol a házukban, pedig nem igazán tenné meg senki a helyében...főleg a történtek után.
- Adam - szóltam hozzá csendesen - Igazán jó barát vagy.
- Ann már mondtam hogy semmiség.
- Adam azok után ami történt nem kellett volna megtenned...
- Tudod mit? - mosolyodott el - gyere inkább aludni - válaszolt huncut mosollyal az arcán.
Elment és elvitte a bögréket. Addig én bemásztam az ágyba és elhelyezkedtem. Mikor visszatért egy boxer volt rajta. Irtó szexi volt. Izmos felső test. Kidolgozott lábak. Meghaltam.- Mi újság? - szólt hozzám. Csak sajnos a látványtól lebénultam.
- Öhm...izéé...semmiiii - hebegtem amitől olyan piros lett a fejem, mintha az összes vér fejembe szállt volna. - Szóval akkor...alszunk?
- Te komolyan azt hitted aludni fogunk? - kérdezte majd rám vetette magát.
Be kell, hogy valljam....nagyon tetszett. Mikor megcsókolt, egy teljesen más érzés fogott el. Mintha, nem is én lennék. Imádtam. Ezután persze belementünk a sűrűjébe. Ez nem olyan volt, mint amilyennek képzeltem. Sokkal érzékibb, szenvedélyesebb és valahogy teljesen más. Mikor végeztünk Adam megszólalt.
- Istenem... köszönöm Ann. Ez egyszerűen csodás volt.
Nem tudtam megszólalni se. Csak mosolyogtam. Pár perc múlva Adam el is aludt. Én körülbelül öt óra környékén kezdem meg az alvást. Addig csak forgolódtam és megpróbáltam feldolgozni az eseményeket.
YOU ARE READING
I love you but it's worth?
RomanceSziasztok.Anna vagyok. Anna Kendrick. Egy átlagos 16 éves gimis csaj. Szabadidőmben a barátaimmal vagyok. Benji, Jenna, Thomas és Adam. Jol is kezdődik ez az év. Aztán jön Alex. Aki felforgatta az életem.