Negyedik

126 4 0
                                    

ANNA

   Még be sem mutattam nektek legjobb barátnőmet sőt testvéremet Jenna Gorky. Oroszországból jött a sulinkba. 

Gyönyörű szőke haja szinte mindig kiengedve van különböző formákban: egyenes, göndör, hullámos, félig összefogott. 

Halálosan csodás tengerkék szemei vannak. Szinte gyilkolni tud velük. A suliban minden fiúnak érte csorog a nyála mondjuk nem is csodálom. 

Testalkata kicsit pufók  lehet azért is mert elég alacsony. 

   Na most, hogy tudjátok milyen Jenna jöhet a sűrűje. 

Átjött hozzám Jenna megbeszélni mik is történtek. Elmondtam neki az sztorit arról, hogy, hogy jöttem össze Alexal. Elmeséltem neki az Adames dolgot is. Hogy megkért, hogy avassam be ha szabad így fogalmaznom. Szóval röviden mindent. Elállt a szava. 

   - Hát nem gondoltam volna, hogy Alex pont rád hajt majd...

   - Mi az, hogy "pont rád"? - szóltam közbe mély felháborodással.

   - Hát azt hittem... - és itt szavába vágtam: 

   - Tudod mit nem érdekel mit hittél!Én tudod mit hittem!? Azt hittem te is úgy reagálsz majd mint a többi legjobb barátnő általában! Inkább most menny ki! - itt már a sírógörcs kerülgetett - ÁLLJ FEl ÉS MENNY KI! - üvöltöttem. 

Ez kellett ide! Még ő is... Tudtam, mindig is tudtam. Jenna minden fiúra rámászik és hagyja is, hogy rámásszanak. Ezt az egy dolgot utálom benne. Undorító! Na jó próbálok lenyugodni. Gondoltam kimegyek eszek valamit. Akkor hallottam csöngetnek. Mivel már egyedül voltam itthon gondoltam megnézem ki az. Alex volt. Az én Alexom. 

  - Hello Ann. 

  - Szia Alex. - köszöntünk nagy boldogsággal. 

Mivel tudni illik Alex már nem szűz. Nyáron veszítette el egy fogadáson vett részt. És hát meg kellett húznia egy csajt. 

Bementünk a szobámba én ledőltem az ágyra. Alex mellém feküdt. Miközben keresgéltem a csatornák között ő finoman simogatta a karom és fenekem közti részt. Egész testem beleborzongott. Elkezdett csókolni. Vadul. Hevesen. Letépte rólam felsőm majd levette minden ruháját. Ott állt előttem egy szál boxerben. Addig én is levettem farmeromat. Gondolom felhúzta a gumit mert eléggé olyan hangja volt. Majd ledöntött az ágyra. Nyakamat szívta és csókolta miközben én férfiasságát tapogattam. Ezután lehúzta rólam vörös bugyim és közölte velem, hogy ő erre gerjed. 

   Majd belém hatolt. Ennél jobb érzés még nem fogott el. Mindig megkérdezte nem-e fáj. Remek volt. Remekebb mint ahogy elképzeltem. Mikor elment lefeküdt mellém. Én szorosan átöleltem. 

   - Köszönöm! - suttogtam oda. 

   - Ez kurvajó volt! - jelentette ki. Majd megszólalt telefonja. Rebeca volt. 

   °Mondd Rebeca! Mi olyan fontos? 

   °Itt állok a buszmegállóban. Lekéstem a buszok és csak egy óra múlva jön a másik. Gyere értem! 

   °Istenem Rebeca! Mindig a legjobb pillanatokat tudod elbaszni...Na szia. - lerakta. 

Elkezdte venni nadrágját és felsőjét majd elindult. Akkora csókot nyomott ajkaimra...azt hittem szétrepednek. Hát igaz nem így képzeltem a befejezést de legalább túl vagyok rajta. Adam még mindig nem hívott. Ez furcsa...na mind1 majd felhívom.

I love you but it's worth?Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang