Harmadik

113 3 0
                                    

ANNA

   Eltelt egy hét. Alex meg én mindig beszélgetünk. Adam. Hát igen Adam. Még mindig beszélgetünk. Persze már nem ugyanolyan azóta mióta kérte tőlem...azt a dolgot. Ma megint hétfő van. Elmaradt az utolsó két órám. Addig haza mentem ledobtam cuccaim, ettem és mentem Alex elé ha mondhatjuk így. Megint elvitt abba a puccos kávézóba. Már kezdem megszokni a helyet. Az egyik öreggel már jóba is vagyok. Hétvégén ugyanide hozott. Habár meg kell mondanom már egészen tetszik. És a süti...az isteni. 

   - Indulhatunk? - kérdezte egy ismerős hang hátulról. Persze Alex volt. Ma a szokottabbnál jobban nézett ki. Fekete farmert viselt, fehér háromnegyedes ujjú pólóval, fején egy szürke sapkával. Tudjátok az a csöves sapka. Ettől független tetszett. Mármint a kinézete...öltözéke...izé...

   - Persze. - mondtam. Elindultunk. Útközben elég csendes volt. Csak mikor két méterre voltunk a kávézótól, akkor kicsit közelebb húzott majd átkarolt. Egész jól esett . Miután leültünk szokásosnak vélt helyünkre megkérdeztem: 

   - Minden rendben? Olyan furcsa vagy....

   - Persze, persze... Nekem ez a válasz nem volt túl meggyőző. Tehát tovább kérdezősködtem:

   - Történt valami otthon? Vagy más van a dologban? 

   - Igen... - válaszolta - más van a dologban...

   - Elmondanád? Zavar...- válaszoltam kicsit megijedve. 

   - Nos, Ann, ha szólíthatlak így, az elmúlt egy hétben nagyon közel kerültél hozzám. Nagyon megkedveltelek. Már elő ránézésre megtetsz... - ekkor megszólalt telefonom.  

   °Igen tessék? - szóltam bele. 

   °Szia Ann. Adam vagyok. Sürgősen találkoznunk kell. 

   °Szia Adam - mondtam - Attól függ mi történt. Alex és én éppen a kávézóban vagyunk. 

   °Ja, abban a puccos szarfészekben... Hát akkor jó mulatást,.. Ann. - És kinyomta.

Már kicsit kezd kiakasztani Adam meg a hülyesége. Neki minden fontos. Régebben ugyanezt csinálta. Akkor minden fontos volt. Egyszer azt mondta vigyek kurva gyorsan egy üveg vizet. Nem is értettem de azt hittem rosszul van valaki. Mikor beértem megtöltötte tengerimalaca itatóját. Képzelitek milyen ideges voltam. 

   - Na szóval ott tartottunk. - folytatta Alex - Nagyon megkedveltelek az elmúlt egy hétben. Már első ránézésre megtetszettél. Szeretnék valami komolyabb dolgot. Ha esetleg benne lennél? 

Akkor abban a percben megállt bennem az ütő. Annyira örültem. 

   - Öhmm... igen...benne- benne lennék. 

   - Szóval lennél a barátnőm? 

   - Nagy örömmel...

Ezután felálltunk, fizettünk és kimentünk. Hazakísért. Bementünk a szobámba. Körbevezettem abba a gyerekes szarba. Csak mosolygott. Kiültünk az erkélyre. Sötétedésig kint ültünk majd visszamentünk. Leült az ágyamra és amint mellé ültem közel hajolt és fülembe súgta: 

   Olyan gyönyörű vagy. - majd egy csókot lehet ajkaimra. 

Folytattuk volna de megszólalt telefonja. Nővére hívta Rebeca. Azt mondta haza kell mennie mert randira megy valami gyerekkel. Így hát kikísértem a bejárati ajtóig. Ott csókot csomott ajkaimra amit viszonoztam. 

Bementem és elkezdtem gondolkodni. A nővére Rebeca és ma megy randira. Adam meg azt mondta, hogy valami Rebeca nevű csajt akar megdönteni a randi után. ÚRISTEN... ADAM ÉS REBECA... EL SEM HISZEM...EZ...EZ NEM LEHET IGAZ...NEM!! Adam velem akarta elveszteni, hogy ne tűnjön a fiúm nővérének szemében amatőrnek. 

Mi lesz ebből...Bele se merek gondolni...

I love you but it's worth?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora