Első

247 5 0
                                    

ANNA

Minden akkor kezdődött... 2 éve... Anna Kendrick vagyok 16 éves most kerültem be egy "fantasztikus" gimibe. Elmesélem előröl, hogy értsétek.
2014.szeptember 1. Különös okból kifolyólag vártam a sulit. Lehet, hogy azért mert még kis hülye voltam és örültem hogy végre felléphetek a ranglétrán, hiszen akkor kezdtem a 10. évemet a gimiben. Nem tudom, különös érzés járta át egész testem. Bementem az osztályba, leraktam cuccaim és legjobb barátaim mellé szegődtem. Benji, Jenna, Thomas és Adam. Akkor Benji-vel és Adam-mel nagyon jó barátok voltunk. (Adam-mal még most is azok vagyunk). Minden a szokásos volt. Ugyanazok az unalmas szünetek még unalmasabb tanárokkal. Egy ismeretlent láttam. Benji mellett állt és megakadt rajtam a szeme. Gondoltam oda megyek köszönni. Mikor megláttam...valami...valami furcsát éreztem. Mit sem törődve ezzel az érzéssel elkezdtünk beszélgetni. Aranyos srác. Egész jól néz ki. Alex. Alex Spent. Egész aranyos gyerek. A beszélgetés után Benji megkérdezte, hogy jól vagyok-e mert olyan furcsa voltam. Bólintottam, ezzel jeleztem, hogy nincs semmi gond.

Végigültük ezt a szart is amit még reggel a legjobb dolognak tartottam. Hazafelé menet, éppen mikor a fülesemet kezdtem keresgélni egy ismerős hang szólított

-Anna? Anna Kendrick? Milyen jó, hogy megtaláltalak. Van kedved meginni valamit?- kérdezte Alex

Szóhoz sem jutottam. Csak bólintottam.
Útközben sokat beszélgettünk. Elmesélte, hogy milyen szerető családban nőtt fel egy kedves nővér mellett.

-Igazán szerencsés vagy- motyogtam közbe - nekem nincs apám...

Kis időre megtorpant, úgyis mondhatjuk lefagyott. majd megkérdezte:

-Csaknem...meghalt édesapád?

-Nem nem dehogy - válaszoltam - csak már egy kis ideje, úgy öt éve szétmentek anyámmal...

Elhallgatott, majd megszólalt:

-Hiányzik? Mert ha igen én szívesen betöltöm az űrt a szíved mélyén...gondolom nem volt könnyű felnőnöd...

Elhallgattam... -Igen nehéz volt és köszönöm ezt az igen nyálas monológot - nevettem

-Bocsánat csak Benji azt mondta az olyan fiúkat kedveled akik ilyen dolgokat mondanak

Nevettem fel hangosan. Ő csak mosolygott. Ilyen angyali mosolyt.

Két perc múlva meg is érkeztünk a kávézóhoz.


I love you but it's worth?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora