Timo? Waar was je? Zei de moeder. En ze liep naar timo toe timo begon weg te rennen naar zijn kamer. en viel neer. Timo Timo wat is er? Ze belde de ambulace.**IN HET ZIEKENHUIS* Moeder was ongerust ze was heel bang de dokter kwam eraan met de uitslag. Moeder: En is het erg? Dokter: Neeej er is helemaal niks ik kan niks vinden? Moeder: owwh? en hij viel flauw. Dokter: misschien was hij gewoon moe? Moeder: Ja zal wel! wanner mag die naar huis? Dokter: Vandaag mag die al naar huis. Moeder: Oke pff. Moeder tilte timo op en zetten in de auto ze stapte zelf ook in de auto. Ze reed en letten niet op timo toen ze thuis aankwam zag ze ineens timo rennen naar binnen. Moeder: TIMO WAAR GA JE HEEN? Ze kreeg geen antwoord terug. Ze rende timo achteraan en zag timo op bed zitten naar de muur te kijken. Timo? wat is er lieverd? Nog steeds kreeg ze geen antwoord. Totdat timo Omdraaide hij was heel bleek en had witte ogen schammen in ze gezicht en scheeuwde OOO. Moeder werd bang en rende weg timo rende de achteraan. Moeder was timo kwijt en werd ineens gestoke van achteren en timo rende weg de moeder had een hele grote wond moeder belde de ambulce. en timo liep door het huis heen en ging naar de kamer en ging onder het bed naar moeder had veel bloed en veel pijn ze viel bewustenloos neer. Toen ze wakker werd had ze nog een wond maar met verband en ze lag in bed Timo!! Timo!!! HALLLLLO!! TIMO? Ja mama ik kom!
EN TOEN?
Deel 4 komt!